اخبار داغ

آغاز کلاس سطح یک جهانی بدمینتون در تهران/ اندی: فدراسیون بدمینتون ایران به آموزش اهمیت می دهد

آغاز کلاس سطح یک جهانی بدمینتون در تهران/ اندی: فدراسیون بدمینتون ایران به آموزش اهمیت می دهد
کلاس سطح یک جهانی با تدریس محمد اندی از اندونزی امروز جمعه ۳ تیرماه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون دوره مربیگری سطح یک جهانی از امروز در تهران با سخنرانی رییس فدراسیون آغاز شد. این دوره از ۳ لغایت ۷ تیرماه با حضور ۱۶ مربی و تدریس محمد اندی مدرس جهانی و کمک سیدبهادر زکی زاده در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مربیان دعوت شده به شرح ذیل هستند:

,

بانوان:

,

زهرا زارعی (تهران) مریم جعفرزاده (گلستان) فلور فرزانه (البرز) رقیه حسنی (مازندران) ماهرخ خلیقی (خراسان رضوی) سعیده عبداللهی (بوشهر) زینب دوستی (قم) فرحناز کرم نژاد (خوزستان)

,

آقایان:

,

شهرام کرمی (اصفهان) امید کرمی (اصفهان) سعید افسری (بوشهر) محمدصادق سلیم پور (بوشهر) شاپور ایوبی (مازندران) مجتبی میرزاده (لرستان) حسین هاشمیان (اصفهان) مصطفی چوبین (ایلام)

,

این دوره، چهارمین دوره مربیگری سطح یک جهانی است که در 8 سال گذشته به میزبانی فدراسیون بدمینتون برگزار می شود.

,

کمپ تیم های ملی در تهران از امروز میزبان کلاس مربیگری سطح یک جهانی است.

,

پوریا رییس فدراسیون بدمینتون در آغاز کلاس ضمن خوشآمدگویی به اندی و همچنین مربیانی که از سطح کشور در این دوره شرکت کرده اند، آموزش را یکی از اولویت های فدراسیون بدمینتون خواند و اظهار داشت: برگزاری دوره های مربیگری و همچنین کلاس های ارتقا ابزاری برای آموزش درست، به نسل های آینده بدمینتون خواهد بود.

,

وی عنوان کرد: این چهارمین دوره ای است که در ۸ سال گذشته کلاس مربیگری سطح یک جهانی به میزبانی فدراسیون بدمینتون برگزار می شود و ما امروز نزدیک به ۶۰ مربی با مدرک سطح یک جهانی در سراسر کشور داریم. نیاز امروز ورزش آموزش درست است و بدمینتون امروز مسیر درست را در این زمینه پیموده.

,

محمد اندی ضمن تبریک به پوریا کسب جایزه برترین فدراسیون جهان در موضوع عدالت جنسیتی در مجمع جهانی را حاصل یک چشم انداز و برنامه ریزی درست دانست و حضور در تهران، برای تدریس دوره مربیگری سطح یک جهانی برای چهارمین بار را نتیجه پیگیری های فدراسیون و توجه ویژه به امر آموزش عنوان کرد.

,

۱۶ مربی مدعو در این کلاس در آزمون های فنی و زبان نمره قبولی را کسب نموده تا توانستند در این کلاس حضور یابند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه