اخبار داغ

تنیس روی میز فیدر اسلوونی| حذف احمدیان و هدایی، صعود نیما به جمع ۱۶ بازیکن برتر

تنیس روی میز فیدر اسلوونی| حذف احمدیان و هدایی، صعود نیما به جمع ۱۶ بازیکن برتر
نیما عالمیان با غلبه بر حریف اهل کشور اسلواکی به جمع ۱۶ بازیکن برتر رقابت های فیدر اسلوونی راه پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در دومین روز از رقابتهای انفرادی نمایندگان تنیس روی میز کشورمان در مسابقات فیدر اسلوونی، امین احمدیان دارنده رنکینگ ۱۶۵ دنیا در مرحله یک شانزدهم پایانی به مصاف مرد شماره ۳۷ دنیا، جانگ ووجین از کره جنوبی رفت که در پایان با حساب ۴ بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

احمدیان در گیم نخست با حساب ۱۲ بر ۱۰ شکست خورد، بازی در گیم دوم ۱۱ بر ۵ به سود حریف کره ای خاتمه یافت، احمدیان در بازی نزدیک گیم سوم ۱۵ بر ۱۳ متقبل شکست شد و در پایان حریف سرسخت کره ای ۱۱ بر ۲ از سد احمدیان گذشت و در مجموع با حساب ۴ بر صفر برنده دیدار شد.

,

نیما عالمیان با غلبه بر حریف اهل کشور اسلواکی به جمع ۱۶ بازیکن برتر رقابت های فیدر اسلوونی راه پیدا کرد.
در مرحله ی ۱/۱۶ پایانی رقابت های فیدر اسلوونی، نیما عالمیان با رنکینگ ۱۵۵ در مقابل لوبومیر پیستی از اسلواکی با رنکینگ ۱۵۲ با نتیجه ۴ بر ۱ به برتری دست یافت و راهی مرحله ۱/۸ پایانی شد.

عالمیان در حالی که گیم اول با حساب ۱۱ بر ۷ شکست خورد، در چهار گیم متوالی با نتایج ۱۵ بر ۱۳ در گیم دوم، ۱۱ بر ۹ در گیم سوم، ۱۱ بر ۷ در گیم چهارم و ۱۱ بر ۷ در گیم پنجم به برتری دست یافت و در مجموع با حساب ۴ بر ۱ پیروز میدان شد.

,
,
,
,

در مرحله ۱/۱۶ پایانی رقابت های فیدر اسلوونی، امیرحسین هدایی با رنکینگ ۱۰۹ در مصاف بافیلیپ زلیکو از کرواسی با رنکینگ ۷۵ دنیا ۴ بر ۲ شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

هدایی در گیم اول ۱۱ بر ۹ به پیروزی دست یافت، در گیم دوم ۱۱ بر ۷، در گیم سوم ۱۱ بر ۴ و در گیم چهارم ۱۱ بر ۸ بازی را به حریف خود واگذار کرد. در ادامه و در گیم پنجم بازی با حساب ۱۱ بر۹ به سود ملی پوش کشورمان ادامه یافت، در خاتمه و در گیم ششم نیز زلیکو با حساب ۱۱ بر ۷ به برتری دست یافت و مانع حضور هدایی در جمع ۱۶ بازیکن برتر رقابت های فیدر اسلوونی شد.

,
,
,

رقابت های جهانی فیدر از ۳۰ خرداد لغایت ۵ تیرماه در اسلوونی در جریان است.
انتهای پیام/

 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه