اخبار داغ

رتبه یک کنکور زبان مطرح کرد؛

انتظار رتبه یک را داشتم/ از فضای مجازی استفاده نمی‌کنم

انتظار رتبه یک را داشتم/ از فضای مجازی استفاده نمی‌کنم
علیزاده گفت: من از اینترنت برای مطالعه استفاده زیادی می‌کردم اما از طریق لپ تاب، در فضای مجازی هم حضوری نداشتم و معمولا گوشی تلفن من خاموش بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، صبح امروز بود که نتایج بزرگترین ماراتن علمی کشور برای رتبه های برتر اعلام شد؛ خوشبختانه در این میان ۳ نفر از رتبه های برتر از شهر تبریز بودند. کیارش علیزاده یکی از این ۳ رتبه برتری بود که توانسته است رتبه یک زبان را به خود اختصاص دهد. به همین بهانه به سراغ وی رفتیم تا در این خصوص گپ و گفتنی هر چند مختصر داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

علیزاده در گفت‌وگو با آناج در خصوص نحوه مطالعه برای کنکور اظهار داشت: من به مطالعه کتب درسی و غیردرسی علاقه زیادی دارم و مطالعه زیادی هم انجام می‌دادم.

,

وی در خصوص میزان مطالعه برای کنکور زبان گفت: روزانه حدود ۸ ساعت برای کنکور درس می‌خواندم و کلاس زبان هم رفته‌ام.

,

رتبه یک کنکور زبان در پاسخ به این سوال که آیا انتظار چنین رتبه‌ای را داشته یا خیر عنوان کرد: در کنکور زبان انتظار همین رتبه را داشتم در ضمن در کنکور ریاضی هم شرکت کرده‌ام که نتیجه آن مشخص نیست.

,

علیزاده در خصوص استفاده از گوشی و فضای مجازی در زمان کنکور توضیح داد: من از اینترنت برای مطالعه استفاده زیادی می‌کردم اما از طریق لپ تاب، در فضای مجازی هم حضوری نداشتم و معمولا گوشی تلفن من خاموش بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه