اخبار داغ

مسئول ستاد اربعین البرز:

۱۰۰ موکب البرز از ۱۰۰ هزار زائر در عراق پذیرایی می‌کنند/ استقرار خادمان اربعین در مهران و نجف

۱۰۰ موکب البرز از ۱۰۰ هزار زائر در عراق پذیرایی می‌کنند/ استقرار خادمان اربعین در مهران و نجف
امیر رحمانی گفت: بزرگترین موکب استان البرز ویژه ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر نجف مسیر شارع الحولی پذیرای زائران اربعین حسینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر رحمانی مسئول ستاد اربعین البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: پس از وقفه دو ساله موکب داری به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایام اربعین، امسال موکب داران مردمی برنامه ریزی ها را برای اعزام به عراق انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
رحمانی افزود: سال ۹۸ قریب به ۷۵ موکب البرز در عراق فعال بود اما با تلاش ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز امسال این آمار به ۱۰۰ موکب رسیده و پیش بینی ما این است که بتوانیم زمینه اسکان ۱۰۰ هزار نفر را فراهم کنیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه البرز معین استان ایلام بوده و موکب های استان در مرز مهران مستقر می شوند، اظهار داشت: بزرگترین موکب استان البرز ویژه ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر نجف مسیر شارع الحولی پذیرای زائران اربعین حسینی است.
,
 
,
رحمانی به اسکان روزانه ۱۵ هزار نفر در هر وعده صبحانه، ناهار و شام اشاره و تصریح کرد: موکب البرز بین المللی است، ۲۷ مرداد اقلام مورد نیاز موکب ها اعزام می شوند تا ۱۰ روز قبل از اربعین موکب ها برای پذیرای از زائران برپا شوند.
,
 
,
وی گفت: پیشگامان موکب داری در البرز خیرین و مردم هستند و وابسته به هیچ نهادی نیستند، همچنین به واسطه نذر اربعینی کامیون داران، راننده های استان اقدام به جابجایی اقلام مورد نیاز موکب ها کرده و اینگونه نذر خود را ادا می کنند.
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه