اخبار داغ

رئیس شورای شهر بوشهر:

شورای اجتماعی محلات با رویکرد مساجد تشکیل می‌شود

شورای اجتماعی محلات با رویکرد مساجد تشکیل می‌شود
وحید نیک‌روش گفت: شورای فرهنگی و اجتماعی محلات با رویکرد مساجد در محلات شهر بوشهر تشکیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس وحید نیک‌روش در آیین تجلیل از خادمان حسینی و هیات های مذهبی شهرستان بوشهر با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین اظهار داشت:  شورا و شهرداری بندر بوشهر در دهه اول ماه محرم با همکاری هیات های مذهبی این شهر  برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی اجرا کرده‌اند  و جا دارد از کلیه هیات های مذهبی شهرستان که در برپایی عزاداری سرور و سالار شهیدان  اقدام کردند تشکر و قدردانی کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

رییس شورای شهر بوشهر عنوان کرد: شورای شهر بوشهر همگام با دولت درحال تلاش است که بتواند اقدامات جدی و موثری در سطح شهر بوشهر رقم بزند تا رضایت مردم را جلب کنیم.

,

نیک‌روش از تشکیل و راه‌‌اندازی شورای اجتماعی محلات خبر داد و گفت: این شورا به  عنوان  گامی مهم در مشارکت های مردم در محلات جهت تحقق اهداف مدیریت شهری خواهد بود.

,

وی افزود: رویکرد این شورا اجتماعی محلات  بامحوریت مساجد است و قطعا هیات های مذهبی، بسیجیان و  ایثارگران از محورهای اصلی این شورا خواهند بود.

,

نیک‌روش در پایان اضافه کرد: شهروندان قطعا در این شورا می تواند در امور محله ای خود همیار شورا و شهرداری باشند و مسائل و مشکلات محلات با طی کردن مراحل کمتری حل خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه