اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

خانه تکانی در شبکه نمایش خانگی/ بازگشت مهران مدیری با پدر گواردیولا

خانه تکانی در شبکه نمایش خانگی/ بازگشت مهران مدیری با پدر گواردیولا
به جرات می توان گفت که حالا شبکه نمایش خانگی در غیاب سریال های با کیفیت تلویزیون، گوی سبقت را از رسانه ملی ربوده و با آثاری در ژانرهای متنوع، توانسته مخاطبان و تماشاگران بسیاری را جذب خود کند؛ از «پوست شیر» تا «پدرگواردیولا»یی که بزودی روانه VODها می شود.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به جرات می توان گفت که حالا شبکه نمایش خانگی در غیاب سریال های با کیفیت تلویزیون، گوی سبقت را از رسانه ملی ربوده و با سریال هایی در ژانرهای متنوع، توانسته مخاطبان و تماشاگران بسیاری را جذب خود کند؛ سریال هایی که با عدم محدودیت ها و خط قرمزهای معمول تلویزیونی و با بازی بازیگران مطرح سینما و تئاتر، روی دیگر سکه سریال سازی را برای مخاطب نشان داده اند و با وجود اینکه مشترکان وی او دی ها برای دیدن این سریال ها باید هر ماه مبلغی را به عنوان حق اشتراک بپردازند، اما برای اینکه این سریال ها حداقل های کیفیت را رعایت کرده و در برخی موارد توانسته آنها را مشتاق و محسور آن سریال کند که حق اشتراک خود را تمدید کند؛ این یعنی همان موفقیت در جذب مخاطب که تلویزیون متاسفانه با وجود داشتن پتانسیل های بالاتر از وی او دی ها مدتی است که عملا دست های خود را به نشانه شکست در جذب مخاطب بالا آورده است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه نمایش خانگی, تلویزیون, سریال,

, ,

تنوع در ژانر؛ رمز موفقیت VODها

, تنوع در ژانر؛ رمز موفقیت , VOD, VOD, ها ,

در حال حاضر سریال های متنوعی از نظر ژانر در شبکه نمایش خانگی در حال انتشار است؛ کمدی هایی مانند «روزی روزگاری مریخ» ساخته پیمان قاسمخانی و محسن چگینی که بعد از 26 قسمت، به ایستگاه پایانی خود رسیده است. «شبکه مخفی زنان» ساخته افشین هاشمی که در ژانر تاریخی و رگه هایی از طنز در حال پخش است و تا به حال به بهانه های مختلف چند باری جلوی انتشار آن گرفته شده و هم اکنون در توقیف به سر می برد. سریال تاریخی «جیران» نیز که در نیمه پایانی انتشار خود قرار دارد، آخرین ساخته حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی است که نقدهای مثبت و منفی فراوانی به خود دیده است.

,

برادران محمودی نیز سریال معمایی و پلیسی «پوست شیر» را از فیلم نت راهی شبکه نمایش خانگی کرده اند؛ سریالی که به گواه بسیاری از معدود شاهکارهای وی او دی هاست و توانسته بسیاری را مشتریان ثابت این شبکه کند. برادران کیایی نیز پس از موفقیت نسبی «هم گناه»، با کمک مهران احمدی سریال «بی گناه» را ساختند که آن هم در نیمه پایانی انتشار خود قرار دارد.

,

اما به تازگی مینی سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و با کمک مهدویان پخش خود را شروع کرده است؛ سریالی اکشن با موضوع داعش و گرفتار شدن دختری ایرانی که قرار است با کمک ماموران زبده اطلاعاتی ایرانی آزاد شود.

,

 

,

سریال های جدید از راه می رسند

, سریال های جدید از راه می رسند,

 

,

, , ,

نیوکمپ در راه فیلیمو

, نیوکمپ در راه فیلیمو,

در خبرها آمده که تصویربرداری سریال «نیوکمپ» از سر گرفته شده و منوچهر هادی در مقام کارگردان در حال راهبری این سریال برای پخش در شبکه نمایش خانگی است؛ پیش از هادی، کمال تبریزی به عنوان کارگردان «نیوکمپ» انتخاب شده بود و با بازیگرانی همچون امیر جعفری، بهرام افشاری و ترلان پروانه نیز قرارداد همکاری بسته شده بود، اما به دلیل اینکه ساترا با مجوز تولید این سریال مخالفت کرده بود، کار از همان پیش تولید متوقف شده بود و کم کم بازیگران این سریال نیز مشغول فعالیت در مجموعه های نمایشی دیگری شده بودند؛ حتی خود کمال تبریزی نیز در این ایام مشغول ساخت تاک شوی «طناز» شده بود.

,

عوامل این سریال تصمیم می گیرند تا با توجه به سابقه منوچهر هادی در ساخت فیلم ها و سریال هایی با قالب طنز و کمدی، از او به عنوان کارگردان دعوت کنند تا این پروژه را سرپرستی کند و حالا گویا با تغییراتی که در فیلمنامه بوجود آمده و هماهنگی هایی که با ساترا شده، مجددا سریال «نیوکمپ» تولید خود را از سر گرفته و هم اینک در مرحله تصویربرداری به سر می برد.

,

حسن معجونی، ایمان صفا، یکتا ناصر، فرزاد فرزین، امیر جعفری، حامد آهنگی، بهرام افشاری، بهاره افشاری و اکبر عبدی به جمع بازیگران «نیوکمپ» اضافه شده اند تا این سریال پرستاره برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده شود.

,

طرح اولیه این سریال متعلق به بهرام افشاری است و فیلمنامه آن توسط او و یک فیلمنامه نویس دیگر نوشته شده است و داستان یک خانواده است که بر سر مشکلی، دچار بحران مالی بزرگی شده‌اند. پسر خانواده، برای حل این بحران و تهیه کردن پول مورد نیاز، از طریق سایت شرط‌بندی، روی بازی مساوی ایران با  آرژانتین شرط می‌بندد. در طول این بازی ۹۰ دقیقه‌ای همه چیز خوب و طبق خواسته آن‌ها پیش می‌رود و نتایج امیدوارکننده است، تا زمانی‌که در دقیقه ۹۱ بازی، لیونل مسی، به دروازه ایران گل می‌زند و بازی را از حالت مساوی خارج می‌کند. پس از این گل مسی، اوضاع به هم می‌ریزد و ماجراهای جدیدی آغاز می‌شود.

, .,

, , ,

بعد از سرگیجه نوبت مترجمی صابر ابر است

, بعد از سرگیجه نوبت مترجمی صابر ابر است,

سریال «مترجم» در ژانر درام و رازآلود به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان به زودی از نماوا پخش خواهد شد.

,

ملکان و توکلی در همکاری‌های قبلی خود فیلم‌های سینمایی مانند «روز صفر»، «غلامرضا تختی»، «تنگه ابوقریب»، «آسمان زرد کم‌ عمق»، و «این‌جا بدون من» را ساخته‌اند که با استقبال مخاطبان همراه بوده است.

, .,

همزمان با فیلم‌برداری، تدوین این سریال توسط میثم مولایی انجام شده است.

,

صابر ابر، مجتبی پیرزاده، مهتاب ثروتی، مهرانه مهین ترابی و پانته آ پناهی از بازیگران مترجم هستند. مهتاب ثروتی بعد از تجربه بازی در سریال خاتون در نقش ماری، این بار جلوی دوربین بهرام توکلی رفته است.

,

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یک مترجم جوان در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند، رفتن در این مسیرهای پرپیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد؛ سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.

,

, ,

سرگیجه نماوا شروع شد

, سرگیجه نماوا شروع شد,

سریال «سرگیجه» با موضوعی درام، رازآلود، پلیسی و معمایی به تازگی از نماوا میهمان مخاطبان شبکه نمایش خانگی شده است؛ حامد بهداد، هومن سیدی، هادی حجازی فر، رعنا آزادی ور، شبنم مقدمی و مهراوه شریفی نیا از بازیگران اصلی این مجموعه نمایشی هستند و در کنار آنها بازیگرانی همچون علی عمرانی، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری و مریم شیرازی حضور دارند. میلاد معیری و شایسته سجادی بازیگران جوانی هستند که در «سرگیجه» برای نخستین بار به مخاطب معرفی خواهند شد.

, .,

, , ,

بازگشت مهران مدیری با « پدر گواردیولا»

, بازگشت مهران مدیری با « پدر گواردیولا»,

سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی به زودی از پلتفرم فیلم نت راهی شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

,

سعید نعمت اله که تجربه ساخت سریال هایی همچون برادر جان، عقیق، زیر پای مادر، پشت بام تهران، میکائیل و مدینه را در کارنامه کاری خود دارد در اولین حضور خود برای شبکه نمایش خانگی، ملودرامی اجتماعی را به تصویر خواهد کشید.

, .,

«پدر گواردیولا» از سریال‌های پر بازیگر نمایش خانگی است که پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شود.

, .,

آرش عدل پرور خواننده موسیقی پاپ در دومین تجربه بازیگری خود مقابل دوربین سعید نعمت اله رفته است. وی در اولین تجربه بازیگری خود، در فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» بازی کرده بود. همچنین سالار عقیلی خوانندگی تیتراژ سریال پدر گواردیولا را بر عهده دارد

, ., ,

در آخرین روزهای فیلمبرداری این سریال سردار سعید منتظرالمهدی مشاورعالی فرماندهی انتطامی کشور از پشت صحنه پدر گواردیولا بازدید کرد تا مشخص شود که داستان این سریال با پیرنگ های اصلی اجتماعی پلیسی همراه شده است. «اعتیاد» یکی از موضوعات محوری این سریال است.

,

مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، مهدی سلطانی، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، سیامک صفری، امیرمهدی ژوله، علی اوجی، مریم بوبانی، مرجان گلچین، نسیم ادبی، سارا خوئینی‌ها، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، امیررضا دلاوری، هنگامه قاضیانی و پریوش نظریه در این سریال بازی کرده اند؛ همچنین ایرج خواجه امیری حضوری افتخاری در این سریال دارد.  

,

 

,

بیشتر بخوانید:
 

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,
, , رونمایی از سرگیجه بهرنگ توفیقی در نماوا,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه