اخبار داغ

9دی از نگاه ائمه جمعه استان اردبیل

9دی از نگاه ائمه جمعه استان اردبیل
ائمه جمعه استان اردبیل حماسه 9 دی را سند گویای رویش‌های انقلاب اسلامی و پیوند ناگسستنی ملّت ایران با نظام اسلامی دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلانه، ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه این استان ضمن تاکید بر گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، این روز را متعلق به همه ملت ایران دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلانه, سبلانه,

 

,

امام جمعه اردبیل: 9 دی روز بصیرت ملّت و روز یأس دشمن است؛ شرکت 85 درصدی جمعیت در انتخابات سال 88، دشمن را به طور کامل مأیوس و متحیّر ساخت ولی خروج از راهکارهای قانون برای اعتراض، دشمن را به شدّت امیدوار کرد که مردم فهیم ما اعم از دوجناح و دوطرف انتخابات، فوراً متوجه حضور دشمن شده و دندان طمع او را کشیدند و ثابت کردند که  روز 9 دی، متعلق به سلیقه سیاسی خاصی نیست؛ بلکه روز ملّت ایران، روز وحدت و هماهنگی تمام سلایق سیاسی است، در این روز ملّت مانشان دادند که  هم دشمن شناس هستند و هم وقت شناس.

, امام جمعه اردبیل: , .,

امام جمعه اردبیل افزود: 9 دی، روز ملّت و مردم است انقلاب ما بر انقلاب های دیگر از این جهت امتیاز دارد که دارای یک هنر بزرگ است و آن هنر عبور از بحران های بزرگ و سنگین است، بحران هایی که هر حکومت و انقلاب را به راحتی زانو در می آورد.

, .,

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز 9 دی را باید یک رفراندوم ملی در دفاع از قانون و نظام و رهبری دانست که استکبار جهانی از همان روز ، کینه ملت مارا به عنوان رمز مقاومت به دل گرفته و تحریم نمادی از انتقام دشمن از ملت ماست.

, .,

 

,

امام جمعه پارس آباد: نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و امامت است؛ مردم مومن و ولایی شهرستان مرزی پارس آباد در سال 88، یک روز زودتر از دیگر شهرهای کشور یعنی در 8 دی، به خیابان ها آمدند و یک بار دیگر عهد و پیمان ناگسستنی خود با نظام و ولایت فقیه را یادآور شدند.

, امام جمعه پارس آباد:, .,

حجت الاسلام "ولی علوی" با بیان اینکه خروش مردم این شهرستان در حماسه هشتم دی ماه سال 88، بار دیگر ولایتمداری مردم این خطه مرزی را ثابت کرد، افزود: به برکت تدابیر مدبرانه رهبر معظم انقلاب و حمایت همه جانبه ملت ایران و خلق حماسه 9 دی، دشمنان بار دیگر در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

, .,

علوی با بیان اینکه حضور همیشه در صحنه مردم شهرستان پارس آباد باید جاودانه و در همه عرصه ها صورت بگیرد، افزود: حماسه 9 دی ماه، نمایشی از غیرت مردم ایران در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که این امر جز با هم‌سویی مردم با بصیرت و آگاهی به دست نیامد.

, .,

علوی بر برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های گرامیداشت نهم دی در پارس آباد تاکید و گفت: مردم ولایتمدار این شهرستان، با حضور پرشور و شعور و حماسه آفرینی در این روز، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد.

, .,

 

,

امام جمعه مشگین‌شهر: حضور پرشکوه مردم ایران اسلامی در تظاهرات 9 دی، سند گویای رویش‌های انقلاب اسلامی و پیوند ناگسستنی ملّت ایران با نظام اسلامی است،در این روز که به فرموده مقام معظم رهبری "روز تجلی قدرت خدا بود" قدرت انقلاب اسلامی عظمت بیشتری یافت و دشمنان با ناامیدی این حضور انقلابی را تایید و به از نفس افتادن فتنه و فتنه‌گران اعتراف کردند.

, امام جمعه مشگین‌شهر,

حجت الاسلام رضا باوقار، گفت: هوشیاری و بصیرت ملی نهم دی ماه که با رهنمودهای مقام معظم رهبری حاصل شد، به عنوان یک پدیده بی‌بدیل باید مورد مطالعه و تبیین قرار گیرد.

, .,

وی خاطر نشان کرد: بصیرت مردم مسلمان ایران، عامل اصلی برای حفظ انقلاب و مانع اساسی دشمنان ملت در دستیابی به اهداف شیطانی آنهاست؛ ملت ایران هرکجا لازم است صبر انقلابی پیشه می‌کند اما هروقت نیاز به حضور در صحنه باشد، همانند حماسه ماندگار 9 دی، اقیانوس عظیمی به راه می‌اندازد که همه دسیسه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب می‌سازد.

, .,

وی افزود: حضور مردم در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بی نظیر و کم نظیر بود و مردم میثاق دوباره خود را با آرمان های امام(‌ره) شهدا و رهبر معظم انقلاب تازه کردند. 

,

 

,

امام جمعه کوثر: فتنه 88 خسارات مادی و معنوی بسیاری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم وارد کرد؛ امت اسلامی با درایت رهبری در مقابل فتنه گران مقتدرانه ایستادند و راه راست که همانا راه ولایت است را خود انتخاب کردند.

, امام جمعه کوثر,

حجت الاسلام والمسلمین بیگی ادامه داد: خواصان بی بصیرت که خواهان ضربه زدن به نظام اسلامی بودند گرفتار افکار خصمانه خود شدند و امروز همه بر نیات شوم آنها آگاهند و دیگر فرصت آشوب دیگری را برای دشمنان داخلی و خارجی نخواهند داد.

,

 

,

امام جمعه موقت نیر: حماسه 9 دی نماد اقتدار، وحدت نظام مردمی و در عین حال ولایی بودن جمهوری اسلامی است ، چیزی که دیگر ملت ها و نظام ها از آن محروم و یا در حال الگو گرفتن از آن هستند.

, امام جمعه موقت نیر, .,

حجت‌الاسلام دوستعلی ربانی افزود:در روز 9 دی ملت ایران پاسخی دندان‌شکن به بی‌حرمتی‌ها و برخی هنجارشکنان نشان داده و به استکبار جهانی نیز اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها کید دشمن را خنثی می‌کند.

, .,

 

,

وی با یادآوری اینکه در روز 9 دی ماه ملت ایران عظمت واقعی خود را در دفاع از اسلام و حقانیت آن به نمایش گذاشتند افزود: این حماسه تاریخی در حافظه این ملت باقی می‌ماند و برای همیشه آیندگان می‌فهمند که چگونه این ملت صلابت و قدرت خود را به نمایش گذاشتند.

, .,

 

,

امام جمعه سرعین:  با بیان اینکه 9دی نقطه عطفی در تاریخ ایران است، گفت:طبق فرمایش امام علی (ع) فتنه فضای حق وباطل را به هم آمیخته و همانند جنگ جمل با عث سرگردانی مردم می شود.

, امام جمعه سرعین:, .,

حجت الاسلام اصغری  با بیان اینکه باید مسایل کلان کشور به رهبر واگذار شود گفت:فتنه 88 برنامه آمریکا بودو سران فتنه نماینده آنها برای براندازی نظام اسلامی بودند وتا این اشخاص از ملت و رهبری عذر خواهی وابراز پشیمانی نکنند فتنه گر هستند.

, .,

 

,

امام جمعه نمین: فتنه 88 مصاف رویارویی تفکر ارزش های انقلابی و اسلامی و همچنین تفکر سکولار بود؛9 دی  در تاریخ  انقلاب ماندگار است، در فتنه 88 دشمنان داخلی و خارجی با تمام ظرفیت و توان خود وارد عرصه شده و در مقابل نظام صف آرایی کرده بودند.

, امام جمعه نمین, ؛9, .,

حجت الاسلام والمسلمین علی رحیمی گفت: تدبیر و بصیرت حکیمانه رهبر انقلاب و حضور مردم در 9 دی ماه، نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

, .,

 

,

امام جمعه گرمی: در جریان فتنه 88 دشمنان برآن بودند تا انقلاب اسلامی ساقط شود و خطر آن همانند دوران دفاع مقدس بود؛ دشمن پیگیر اهداف دست نیافته خود در هشت سال دفاع مقدس بود و مردم با بصیرت ایران اسلامی با حماسه نهم‌ دی اجازه دستیابی به این اهداف شوم را ندادند.

, امام جمعه گرمی: , .,

حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله صفری خاطرنشان کرد: فتنه کاری می‌کند که مردم به امام خود شمشیر بکشند ولی بصیرت مانع از این‌کار می‌شود خطبه‌های رهبری در سال 88 و بصیرت مردم ایران تمام توطئه‌ دشمنان را خنثی کرد و مردم به ولی‌امرشان لبیک گفتند.

,

 

,

امام جمعه خلخال: خطاب به سران فتنه و دشمنان خارجی وداخلی نظام گفت: مردم نقش اساسی در روز 9دی داشتند و توانستند با بصیرت در مقابل تمامی فتنه گران داخلی و خارجی ایستادگی کنند و این فرهنگ ایستادگی منشا گرفته از عاشورا بود.

, امام جمعه خلخال:,

حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری گفت: استکبار و دشمنان با اصل و اساس این نظام مشکل دارند و اعتقادات اسلامی خاری در چشم دشمنان ملت ایران است.

,

 

,

حجت‌الاسلام اسدزاده امامجمعه اصلاندوز: روز 9 دی، روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بابصیرت ایران با ولایت و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بود.

, حجت‌الاسلام اسدزاده امام, , , جمعه اصلاندوز,

 

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه