اخبار داغ

عضو شورای مشگین شهر:

هر اصلاح طلبی را نمی توان فتنه گر دانست

هر اصلاح طلبی را نمی توان فتنه گر دانست
عضو شورای اسلامی مشگین شهر با اشاره به مرز اصلاح طلبان و فتنه گران در کشور گفت: مرز بین فتنه گران و اصلاح طلبان از هم جداست چرا که هرگز نمی توان اصلاح طلب واقعی را فتنه گر معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا قربان پناهی عضو شورای اسلامی مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار مشکین رسا با اشاره به فتنه 88 و حماسه 9 دی گفت: در خصوص سران فتنه اظهار نظرات شخصی سازگار نیست و نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد چرا که دستگاه های قضایی مسئولیت رسیدگی به پرونده دارند و قطعاً نظر دستگاه های مربوطه در این راستا عملی خواهد شد و در صورتی که تشخیص داده شود اهداف آنان براندازی نظام بوده و حرکت این افراد در کشور نامناسب بود براساس قانون جمهوری اسلامی ایران مجازات خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشکین رسا, مشکین رسا,

وی با اشاره به مرز اصلاح طلبان و فتنه گران در کشور گفت: مرز بین فتنه گران و اصلاح طلبان از هم جداست چرا که هرگز نمی توان اصلاح طلب واقعی را فتنه گر معرفی کرد لذا هر خط فکری که از خط فکری مقام معظم رهبری پیروری کند به نظام نزدیک تر خواهد بود.

,

وی ادامه داد: از آنجایی که اسلام دین اعتدال است بنابراین در صورتی که از افراط و تفریط جلوگیری شود برای نظام مفید تر خواهد بود.

,

پناهی با بیان اینکه اصولگرا و اصلاح طلب به معنی واقعی در این شهرستان شکل نگرفته است گفت: افرادی که خود را وابسته به حزب یا گروه خاصی معرفی می کنند باید شناسنامه داشته باشند اما متاسفانه در این شهرستان افراد براساس جریانات فکری اصلاح طلبی و اصولگرایی پیش می روند.

,

وی با اشاره انتخابات های گذشته گفت: مردم این شهرستان کاندیداهایی همچون مهندس ملکی که چندین دوره در انتخابات نمایندگان مجلس نیز شرکت داشته است اصولگرا می شناسند اما بیشتر اصلاح طلبان در کنار وی فعالیت داشته و همکاری می کنند.

,

وی با بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی مردم مهمتر از جریانات فکری است گفت: مسئولین می بایست قبل از اینکه وابستگی و یا فعالیت حزبی خود را مشخص کنند باید اول مشکلات معیشتی مردم را رفع کنند بعد در فکر پرورش جریانات فکری قرار گیرند.

,

 

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه