اخبار داغ

بررسی آماری امتیازات سرخابی‌ها

پرسپولیس و استقلال در نهایت چندم می‌شوند؟

پرسپولیس و استقلال در نهایت چندم می‌شوند؟
استقلال در پایان دومین هفته از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر با 1.647 امتیاز از هر بازی در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد. پرسپولیسی ها هم 1.294 امتیاز از هر بازی گرفته اند و در رده هشتم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

اولین دوره رقابت های لیگ برتر را پرسپولیس با پروین و استقلال با پورحیدری آغاز کردند. در پایان این رقابت ها پرسپولیس با شکست فجر سپاسی قهرمان شد و استقلال که قلعه نویی را جایگزین پورحیدری کرده بود دوم شد. هفته پانزدهم این لیگ چهارده تیمی در 21 اسفندماه 1380 با برتری 2 بر یک پرسپولیس بر تراکتور و شکست دو بر یک استقلال به پاس تهران پایان یافت. این رقابت ها یک روز پس از سکته مغزی احمدرضا عابدزاده پیگیری می شد و به نوعی همه چیز تحت تأثیر عقاب بود. در پایان این هفته استقلال با 30 امتیاز صدر نشین بود و پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم!

هم میانگین استقلال: سپاهان از 15 بازی 25 امتیاز کسب کرده بود و در رده چهارم قرار داشت یعنی میانگین 1.66 امتیاز از هر بازی! در نهایت هم نهم شد.

هم میانگین پرسپولیس: نزدیک ترین میانگین امتیاز به پرسپولیس ابومسلم است که از 15 بازی 21 امتیاز کسب کرده بود و در رده هشتم بود یعنی 1.4 امتیاز از هر بازی! ابومسلم هم در نهایت پنجم شد.

لیگ دوم حرفه ای:

لیگ دوم را استقلال با رولند کخ آغاز کرد و با منصور پورحیدری با رتبه نهم پایان داد. سه هفته پیش از پایان این رقابت ها محمد حسین قریب جایگزین فتح الله زاده شد. ظاهرا شوالیه، حجازی را برای فصل بعد انتخاب کرده بود ولی هیأت مدیره رای به سرمربیگری قلعه نویی دادند. پرسپولیس هم با پروین سوم شد. هفته پانزدهم دومین دوره این رقابت ها با در چهارم اسفندماه 1381 با تساوی یک یک پرسپولیس در برابر پیکان و پیروزی یک بر صفر استقلال در برابر صنعت نفت آبادان پایان یافت. در پایان این هفته پرسپولیس با تفاضل گل کمتر نسبت به فجر سپاسی سوم بود و استقلال با یک امتیاز کمتر در رده چهارم قرار گرفت.

هم میانگین استقلال: پرسپولیس و  فجر با 25 امتیاز از 15 بازی در رده سوم بودند یعنی 1.66 امتیاز از هر بازی! در نهایت پرسپولیس سوم و فجر چهارم شد.

هم میانگین پرسپولیس: فولاد خوزستان از 15 بازی 20 امتیاز کسب کرده بود یعنی 1.33 امتیاز از هر بازی! در نهایت فولاد هفتم شد.

لیگ سوم حرفه ای:

این همان لیگی است که پرسپولیس با وینگو بگوویچ طوفانی آغاز کرد ولی در ادامه در پی ایجاد حاشیه های فراوان پنجم شد. استقلال هم که با امیر آغاز کرده بود در رقابتی تنگاتنگ با پاس دوم شد. در هفته پانزدهم این رقابت ها (هفته دوم از نیم فصل دوم) پنجم دی ماه 1382 پرسپولیس و ابومسلم مساوی کردند و استقلال هم با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست داد. در پایان این هفته استقلال با 27 امتیاز سوم بود و پرسپولیس با 25 امتیاز چهارم!

هم میانگین استقلال: پرسپولیس و فولاد هر دو 25 امتیازی بودند یعنی میانگین 1.33 امتیاز از هر بازی! در نهایت پرسپولیس پنجم و فولاد هم هفتم شد.

هم میانگین پرسپولیس: ابومسلم که در رده هفتم جدول بود از 15 بازی 21 امتیاز کسب کرده بود یعنی میانگین هر بازی 1.4 امتیاز! در نهایت ابومسلم دوازدهم شد.

لیگ چهارم حرفه ای:

لیگ 16 تیمی شده بود. در فصلی که صبا با به خدمت گرفتن هادی طباطبایی، محمد نوازی و سهراب بختیاری زاده از استقلال و علی دایی از پرسپولیس لقب کهکشانی را یدک می کشید پرسپولیس با راینل سوبل و مترجمی آرش فرزین کار را آغاز کرد و با پروین و عنوان چهارمی لیگ را پایان برد. استقلال هم که امیر قلعه نویی را داشت سوم شد. هفته هفدهم (دومین هفته از نیم فصل دوم) این رقابت ها 25 دی ماه 1383 با برتری پرسپولیس برابر برق و استقلال در برابر صبا همراه بود. در پایان این هفته پرسپولیس با  31 امتیاز سوم بود و استقلال با 29 امتیاز چهارم!

هم میانگین استقلال: ابومسلم و ملوان در پایان هفته هفدهم 27 امتیازی بودند یعنی میانگین 588/1 از هر بازی! در نهایت ملوان هفتم و ابومسلم هشتم شد.

هم میانگین پرسپولیس: در پایان هفته هفدهم سپاهان، پاس و صبا 22 امتیازی بودند یعنی دقیقا هم میانگین پرسپولیس (1.294) در نهایت پاس ششم، پاس نهم و سپاهان دهم شدند.

لیگ پنجم حرفه ای:

در این رقابت ها برای نخستین بار یزد یک نماینده داشت. پرسپولیس با علی پروین آغاز کرد و با آری هان نهم شد.این دوره از رقابت ها با قهرمانی استقلال و آقای گلی عنایتی پایان یافت. هفته هفدهم هم در 16 دی ماه 1384 با تساوی پرسپولیس برابر سایپا و استقلال در برابر پاس پایان یافت.

هم میانگین استقلال: سپاهان از 17 بازی 27 امتیاز کسب کرده بودند یعنی 1.588 امتیاز از هر بازی! این تیم در نهایت هفتم شد.

هم میانگین پرسپولیس: پرسپولیس در لیگ پنجم هم مانند لیگ امسال از هربازی به طور میانگین 1.294 امتیاز کسب کرده بود. این تیم در نهایت نهم شد.

لیگ ششم حرفه ای:

سایپا پس از 12 سال قهرمان این لیگ شد. نکته جالب این لیگ آنکه استقلال قبل از دربی که هفته هشتم برگزار می شد سه تساوی و چهاربرد کسب کرده بود ولی در نهایت مغلوب پرسپولیس شد. این همان لیگی است که صمد مرفاوی پس از باخت به پرسپولیس گفته بود مهم این است که در جدول از پرسپولیس بالاتر هستیم ولی در نهایت پایین تر از پرسپولیس چهارم شدند. در هفته هفدهم این بازی ها که در تاریخ 13 بهمن ماه 1385 برگزار می شد پرسپولیس برق شیراز را شکست داد و استقلال در برابر مس کرمان مساوی کرد.

هم میانگین استقلال: سپاهان در این لیگ هم از 17 بازی 27 امتیاز کسب کرده بود یعنی 1.588 امتیاز از هر بازی! این تیم در نهایت پنجم شد.

هم میانگین پرسپولیس: ذوب آهن از 17 بازی 19 امتیاز کسب کرده بود یعنی به طور میانگین 1.117 امتیاز از هر بازی! ذوبی ها در نهایت هشتم شدند.

لیگ هفتم حرفه ای:

لیگ 18 تیمی شد. کرمانشاه هم با شیرین فراز در لیگ برتر حضور داشت. پرسپولیس در پایان این فصل با قطبی و دل شیر 65 امتیاز کسب کرد ولی با کسر شش امتیاز 59 امتیازی شد. گل دقیقه 96 سپهر حیدری از نوستالژی های پرسپولیسی هاست. استقلال هم با مرحوم ناصر حجازی شروع کرد، با فیروز کریمی ادامه داد و در نهایت سیزدهم شد. این بدترین عنوان استقلال در بهترین روزهای پرسپولیس بود. محسن خلیلی هم آقای گل شد. هفته نوزدهم (هفته دوم از نیم فصل دوم) این رقابت ها در 7 بهمن 86 برگزار شد و با شکست عجیب پرسپولیس در برابر پگاه و پیروزی استقلال در برابر ملوان پایان یافت.

هم میانگین استقلال: صباباطری از 19 بازی خود 32 امتیاز کسب کرده بود یعنی به طور میانگین 1.684 امتیاز از هر بازی! صبا در نهایت سوم شد.

هم میانگین پرسپولیس: پیکان از 19 بازی خود 24 امتیاز کسب کرد یعنی به طور میانگین 1.263 امتیاز از هر بازی! پیکان در نهایت نهم شد.

لیگ هشتم حرفه ای:

قلعه نویی دوباره به استقلال بازگشت و با این تیم قهرمان شد. نکته جالب آنکه استقلال و ذوب آهن هر دو 66 امتیازی بودند ولی استقلالی ها با تفاضل گل 36+ قهرمان شدند و ذوب با تفاضل گل 16+ دوم شد. پرسپولیس هم که با قطبی شروع کرد با پیروانی ادامه داد و با وینگادا در نهایت پنجم شد. هفته نوزدهم این رقابت ها (هفته دوم از نیم فصل دوم) 22 آذر 1387 برگزار شد. پرسپولیس با سه گل پاس همدان و استقلال با چهار گل پگاه گیلان را شکست داد.

هم میانگین استقلال: سپاهان و پیکان با میانگین 1.526 امتیاز از هر بازی در نهایت چهارم و هشتم شدند.

هم میانگین پرسپولیس: راه آهن به طور میانگین از هر بازی 1.21 امتیاز کسب کرده بود و در نهایت یازدهم شد.

لیگ نهم حرفه ای:

هفته نوزدهم این رقابت ها 19 آذر 1388 پیگیری شد. پرسپولیس از استقلال اهواز باخت و استقلال تهران مقاومت سپاسی را شکست داد.

هم میانگین استقلال: استقلال تهران با میانگین 1.736 امتیاز از هر بازی نزدیک ترین هم میانگین به تیم حال حاضر بود. این تیم در نهایت سوم شد.

هم میانگین پرسپولیس: سایپا با میانگین 1.21 امتیاز از هر بازی در نهایت هشتم شد.

لیگ دهم:

هفته نوزدهم این رقابت ها 28 آذرماه 1389 برگزار شد و در یک نتیجه عجیب پرسپولیس و استقلال با چهار گل مغلوب صبا و فولاد شدند.

هم میانگین استقلال: تراکتورسازی با میانگین 1.631 امتیاز از هر بازی در نهایت پنجم شد.

هم میانگین پرسپولیس: صبا با میانگین 1.368 امتیاز از هر بازی در نهایت دهم شد.

لیگ یازدهم:

هت تریک قهرمانی سپاهان، افول استقلالی ها، ناکامی بزرگ پرسپولیس، جابجایی و عزل و نصب 14 مربی، و ادامه مشکلات باشگاه‌های خصوصی بخشی از اتفاقات قابل ذکر لیگ یازدهم است.  هفته نوزدهم این رقابت ها در 11 آذر 1391 با پیروزی پرسپولیس در برابر شاهین بوشهر و شکست داماش از استقلال پایان یافت.

هم میانگین استقلال: صبا با 33 امتیاز از 19 بازی یعنی 1.736 امتیاز کسب کرد و در نهایت چهارم شد.

هم میانگین پرسپولیس: سایپا با 25 امتیاز یعنی 1.315 امتیاز از هر بازی در نهایت هشتم شد.

لیگ دوازدهم:

استقلال با 67 امتیاز قهرمان شد. پرسپولیس هم هفتم شد. استقلال در  10 دی 1391 سایپا و پرسپولیس فجر شهید سپاسی را مغلوب کردند.

هم میانگین استقلال: فولاد در پایان هفته نوزدهم 30 امتیاز کسب کرده بود یعنی به طور میانگین 1.578 امتیاز از هر بازی! در نهایت هم چهارم شد.

هم میانگین پرسپولیس: فجری ها در پایان این هفته 24 امتیازی بودند یعنی 1.263 امتیاز از هر بازی و در نهایت دوازدهم شدند.

لیگ سیزدهم:

لیگ مجددا 16 تیمی شد. فولاد خوزستان با فرکی 57 امتیاز کسب کرد و قهرمان شد. پرسپولیس هم 56 امتیاز کسب کرد ولی یک امتیاز از این تیم کسر شد  و با  55 امتیاز دوم شد. استقلال در پایان این لیگ با امیر قلعه نویی و یک دوجین ستاره درحالیکه تا هفته آخر در بین چهار تیمی بود که شانس قهرمانی داشتند، پنجم شد. پرسپولیس در 22 خرداد 1392 از سری رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر ذوب آهن را مغلوب کرد درحالیکه استقلال در خانه سپاهان این تیم را متوقف کرد.

هم میانگین استقلال: ملوان تا هفته هفدهم دقیقا هم امتیاز استقلال امروز بود، یعنی میانگین 1.647 امتیاز از هربازی، در نهایت هم هفتم شد.

هم میانگین پرسپولیس: سایپا 22 امتیاز از 17 بازی کسب کرده بود یعنی میانگین 1.294 امتیاز از هر بازی! این تیم در نهایت هشتم شد.

 

براساس آمار هیچکدام از دو تیم شانس قهرمانی ندارند. همچنین تیم فوتبال پرسپولیس با همین روند امتیازی در بهترین حالت پنجم و در بدترین حالت دوازدهم می شود. احتمالا هشتم شدن آن ها 30.76 درصد و احتمال دوازدهم شدن شان 25 درصد است.

استقلال هم اگر با همین روند پیش برود در بهترین حالت دوم و در بدترین حالت نهم می شود. احتمال اینکه آن ها چهارم یا هفتم شدن آن ها مساوی و به میزان 30.76 درصد است درحالیکه احتمال سوم شدن شان 25 درصد است.

 

 

انتهای خبر

,

اولین دوره رقابت های لیگ برتر را پرسپولیس با پروین و استقلال با پورحیدری آغاز کردند. در پایان این رقابت ها پرسپولیس با شکست فجر سپاسی قهرمان شد و استقلال که قلعه نویی را جایگزین پورحیدری کرده بود دوم شد. هفته پانزدهم این لیگ چهارده تیمی در 21 اسفندماه 1380 با برتری 2 بر یک پرسپولیس بر تراکتور و شکست دو بر یک استقلال به پاس تهران پایان یافت. این رقابت ها یک روز پس از سکته مغزی احمدرضا عابدزاده پیگیری می شد و به نوعی همه چیز تحت تأثیر عقاب بود. در پایان این هفته استقلال با 30 امتیاز صدر نشین بود و پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم!

,

هم میانگین استقلال: سپاهان از 15 بازی 25 امتیاز کسب کرده بود و در رده چهارم قرار داشت یعنی میانگین 1.66 امتیاز از هر بازی! در نهایت هم نهم شد.

,

هم میانگین پرسپولیس: نزدیک ترین میانگین امتیاز به پرسپولیس ابومسلم است که از 15 بازی 21 امتیاز کسب کرده بود و در رده هشتم بود یعنی 1.4 امتیاز از هر بازی! ابومسلم هم در نهایت پنجم شد.

,

لیگ دوم حرفه ای:

,

لیگ دوم را استقلال با رولند کخ آغاز کرد و با منصور پورحیدری با رتبه نهم پایان داد. سه هفته پیش از پایان این رقابت ها محمد حسین قریب جایگزین فتح الله زاده شد. ظاهرا شوالیه، حجازی را برای فصل بعد انتخاب کرده بود ولی هیأت مدیره رای به سرمربیگری قلعه نویی دادند. پرسپولیس هم با پروین سوم شد. هفته پانزدهم دومین دوره این رقابت ها با در چهارم اسفندماه 1381 با تساوی یک یک پرسپولیس در برابر پیکان و پیروزی یک بر صفر استقلال در برابر صنعت نفت آبادان پایان یافت. در پایان این هفته پرسپولیس با تفاضل گل کمتر نسبت به فجر سپاسی سوم بود و استقلال با یک امتیاز کمتر در رده چهارم قرار گرفت.

,

هم میانگین استقلال: پرسپولیس و  فجر با 25 امتیاز از 15 بازی در رده سوم بودند یعنی 1.66 امتیاز از هر بازی! در نهایت پرسپولیس سوم و فجر چهارم شد.

,

هم میانگین پرسپولیس: فولاد خوزستان از 15 بازی 20 امتیاز کسب کرده بود یعنی 1.33 امتیاز از هر بازی! در نهایت فولاد هفتم شد.

,

لیگ سوم حرفه ای:

,

این همان لیگی است که پرسپولیس با وینگو بگوویچ طوفانی آغاز کرد ولی در ادامه در پی ایجاد حاشیه های فراوان پنجم شد. استقلال هم که با امیر آغاز کرده بود در رقابتی تنگاتنگ با پاس دوم شد. در هفته پانزدهم این رقابت ها (هفته دوم از نیم فصل دوم) پنجم دی ماه 1382 پرسپولیس و ابومسلم مساوی کردند و استقلال هم با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست داد. در پایان این هفته استقلال با 27 امتیاز سوم بود و پرسپولیس با 25 امتیاز چهارم!

,

هم میانگین استقلال: پرسپولیس و فولاد هر دو 25 امتیازی بودند یعنی میانگین 1.33 امتیاز از هر بازی! در نهایت پرسپولیس پنجم و فولاد هم هفتم شد.

,

هم میانگین پرسپولیس: ابومسلم که در رده هفتم جدول بود از 15 بازی 21 امتیاز کسب کرده بود یعنی میانگین هر بازی 1.4 امتیاز! در نهایت ابومسلم دوازدهم شد.

,

لیگ چهارم حرفه ای:

,

لیگ 16 تیمی شده بود. در فصلی که صبا با به خدمت گرفتن هادی طباطبایی، محمد نوازی و سهراب بختیاری زاده از استقلال و علی دایی از پرسپولیس لقب کهکشانی را یدک می کشید پرسپولیس با راینل سوبل و مترجمی آرش فرزین کار را آغاز کرد و با پروین و عنوان چهارمی لیگ را پایان برد. استقلال هم که امیر قلعه نویی را داشت سوم شد. هفته هفدهم (دومین هفته از نیم فصل دوم) این رقابت ها 25 دی ماه 1383 با برتری پرسپولیس برابر برق و استقلال در برابر صبا همراه بود. در پایان این هفته پرسپولیس با  31 امتیاز سوم بود و استقلال با 29 امتیاز چهارم!

,

هم میانگین استقلال: ابومسلم و ملوان در پایان هفته هفدهم 27 امتیازی بودند یعنی میانگین 588/1 از هر بازی! در نهایت ملوان هفتم و ابومسلم هشتم شد.

,

هم میانگین پرسپولیس: در پایان هفته هفدهم سپاهان، پاس و صبا 22 امتیازی بودند یعنی دقیقا هم میانگین پرسپولیس (1.294) در نهایت پاس ششم، پاس نهم و سپاهان دهم شدند.

,

لیگ پنجم حرفه ای:

,

در این رقابت ها برای نخستین بار یزد یک نماینده داشت. پرسپولیس با علی پروین آغاز کرد و با آری هان نهم شد.این دوره از رقابت ها با قهرمانی استقلال و آقای گلی عنایتی پایان یافت. هفته هفدهم هم در 16 دی ماه 1384 با تساوی پرسپولیس برابر سایپا و استقلال در برابر پاس پایان یافت.

,

هم میانگین استقلال: سپاهان از 17 بازی 27 امتیاز کسب کرده بودند یعنی 1.588 امتیاز از هر بازی! این تیم در نهایت هفتم شد.

,

هم میانگین پرسپولیس: پرسپولیس در لیگ پنجم هم مانند لیگ امسال از هربازی به طور میانگین 1.294 امتیاز کسب کرده بود. این تیم در نهایت نهم شد.

,

لیگ ششم حرفه ای:

,

سایپا پس از 12 سال قهرمان این لیگ شد. نکته جالب این لیگ آنکه استقلال قبل از دربی که هفته هشتم برگزار می شد سه تساوی و چهاربرد کسب کرده بود ولی در نهایت مغلوب پرسپولیس شد. این همان لیگی است که صمد مرفاوی پس از باخت به پرسپولیس گفته بود مهم این است که در جدول از پرسپولیس بالاتر هستیم ولی در نهایت پایین تر از پرسپولیس چهارم شدند. در هفته هفدهم این بازی ها که در تاریخ 13 بهمن ماه 1385 برگزار می شد پرسپولیس برق شیراز را شکست داد و استقلال در برابر مس کرمان مساوی کرد.

,

هم میانگین استقلال: سپاهان در این لیگ هم از 17 بازی 27 امتیاز کسب کرده بود یعنی 1.588 امتیاز از هر بازی! این تیم در نهایت پنجم شد.

,

هم میانگین پرسپولیس: ذوب آهن از 17 بازی 19 امتیاز کسب کرده بود یعنی به طور میانگین 1.117 امتیاز از هر بازی! ذوبی ها در نهایت هشتم شدند.

,

لیگ هفتم حرفه ای:

,

لیگ 18 تیمی شد. کرمانشاه هم با شیرین فراز در لیگ برتر حضور داشت. پرسپولیس در پایان این فصل با قطبی و دل شیر 65 امتیاز کسب کرد ولی با کسر شش امتیاز 59 امتیازی شد. گل دقیقه 96 سپهر حیدری از نوستالژی های پرسپولیسی هاست. استقلال هم با مرحوم ناصر حجازی شروع کرد، با فیروز کریمی ادامه داد و در نهایت سیزدهم شد. این بدترین عنوان استقلال در بهترین روزهای پرسپولیس بود. محسن خلیلی هم آقای گل شد. هفته نوزدهم (هفته دوم از نیم فصل دوم) این رقابت ها در 7 بهمن 86 برگزار شد و با شکست عجیب پرسپولیس در برابر پگاه و پیروزی استقلال در برابر ملوان پایان یافت.

,

هم میانگین استقلال: صباباطری از 19 بازی خود 32 امتیاز کسب کرده بود یعنی به طور میانگین 1.684 امتیاز از هر بازی! صبا در نهایت سوم شد.

,

هم میانگین پرسپولیس: پیکان از 19 بازی خود 24 امتیاز کسب کرد یعنی به طور میانگین 1.263 امتیاز از هر بازی! پیکان در نهایت نهم شد.

,

لیگ هشتم حرفه ای:

,

قلعه نویی دوباره به استقلال بازگشت و با این تیم قهرمان شد. نکته جالب آنکه استقلال و ذوب آهن هر دو 66 امتیازی بودند ولی استقلالی ها با تفاضل گل 36+ قهرمان شدند و ذوب با تفاضل گل 16+ دوم شد. پرسپولیس هم که با قطبی شروع کرد با پیروانی ادامه داد و با وینگادا در نهایت پنجم شد. هفته نوزدهم این رقابت ها (هفته دوم از نیم فصل دوم) 22 آذر 1387 برگزار شد. پرسپولیس با سه گل پاس همدان و استقلال با چهار گل پگاه گیلان را شکست داد.

,

هم میانگین استقلال: سپاهان و پیکان با میانگین 1.526 امتیاز از هر بازی در نهایت چهارم و هشتم شدند.

,

هم میانگین پرسپولیس: راه آهن به طور میانگین از هر بازی 1.21 امتیاز کسب کرده بود و در نهایت یازدهم شد.

,

لیگ نهم حرفه ای:

,

هفته نوزدهم این رقابت ها 19 آذر 1388 پیگیری شد. پرسپولیس از استقلال اهواز باخت و استقلال تهران مقاومت سپاسی را شکست داد.

,

هم میانگین استقلال: استقلال تهران با میانگین 1.736 امتیاز از هر بازی نزدیک ترین هم میانگین به تیم حال حاضر بود. این تیم در نهایت سوم شد.

,

هم میانگین پرسپولیس: سایپا با میانگین 1.21 امتیاز از هر بازی در نهایت هشتم شد.

,

لیگ دهم:

,

هفته نوزدهم این رقابت ها 28 آذرماه 1389 برگزار شد و در یک نتیجه عجیب پرسپولیس و استقلال با چهار گل مغلوب صبا و فولاد شدند.

,

هم میانگین استقلال: تراکتورسازی با میانگین 1.631 امتیاز از هر بازی در نهایت پنجم شد.

,

هم میانگین پرسپولیس: صبا با میانگین 1.368 امتیاز از هر بازی در نهایت دهم شد.

,

لیگ یازدهم:

,

هت تریک قهرمانی سپاهان، افول استقلالی ها، ناکامی بزرگ پرسپولیس، جابجایی و عزل و نصب 14 مربی، و ادامه مشکلات باشگاه‌های خصوصی بخشی از اتفاقات قابل ذکر لیگ یازدهم است.  هفته نوزدهم این رقابت ها در 11 آذر 1391 با پیروزی پرسپولیس در برابر شاهین بوشهر و شکست داماش از استقلال پایان یافت.

,

هم میانگین استقلال: صبا با 33 امتیاز از 19 بازی یعنی 1.736 امتیاز کسب کرد و در نهایت چهارم شد.

,

هم میانگین پرسپولیس: سایپا با 25 امتیاز یعنی 1.315 امتیاز از هر بازی در نهایت هشتم شد.

,

لیگ دوازدهم:

,

استقلال با 67 امتیاز قهرمان شد. پرسپولیس هم هفتم شد. استقلال در  10 دی 1391 سایپا و پرسپولیس فجر شهید سپاسی را مغلوب کردند.

,

هم میانگین استقلال: فولاد در پایان هفته نوزدهم 30 امتیاز کسب کرده بود یعنی به طور میانگین 1.578 امتیاز از هر بازی! در نهایت هم چهارم شد.

,

هم میانگین پرسپولیس: فجری ها در پایان این هفته 24 امتیازی بودند یعنی 1.263 امتیاز از هر بازی و در نهایت دوازدهم شدند.

,

لیگ سیزدهم:

,

لیگ مجددا 16 تیمی شد. فولاد خوزستان با فرکی 57 امتیاز کسب کرد و قهرمان شد. پرسپولیس هم 56 امتیاز کسب کرد ولی یک امتیاز از این تیم کسر شد  و با  55 امتیاز دوم شد. استقلال در پایان این لیگ با امیر قلعه نویی و یک دوجین ستاره درحالیکه تا هفته آخر در بین چهار تیمی بود که شانس قهرمانی داشتند، پنجم شد. پرسپولیس در 22 خرداد 1392 از سری رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر ذوب آهن را مغلوب کرد درحالیکه استقلال در خانه سپاهان این تیم را متوقف کرد.

,

هم میانگین استقلال: ملوان تا هفته هفدهم دقیقا هم امتیاز استقلال امروز بود، یعنی میانگین 1.647 امتیاز از هربازی، در نهایت هم هفتم شد.

,

هم میانگین پرسپولیس: سایپا 22 امتیاز از 17 بازی کسب کرده بود یعنی میانگین 1.294 امتیاز از هر بازی! این تیم در نهایت هشتم شد.

,

 

,

براساس آمار هیچکدام از دو تیم شانس قهرمانی ندارند. همچنین تیم فوتبال پرسپولیس با همین روند امتیازی در بهترین حالت پنجم و در بدترین حالت دوازدهم می شود. احتمالا هشتم شدن آن ها 30.76 درصد و احتمال دوازدهم شدن شان 25 درصد است.

,

استقلال هم اگر با همین روند پیش برود در بهترین حالت دوم و در بدترین حالت نهم می شود. احتمال اینکه آن ها چهارم یا هفتم شدن آن ها مساوی و به میزان 30.76 درصد است درحالیکه احتمال سوم شدن شان 25 درصد است.

,

 

,

 

,

انتهای خبر

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه