اخبار داغ

گزارش ویژه/

تلگرام محصول مشترک BND ، MI6، Mossad

تلگرام محصول مشترک BND ، MI6، Mossad
سرور نرم افزار تلگرام در کشور انگلیس و شهر لندن بوده و این سوال بی پاسخ مانده که چطور می شود که شرکتی در برلین آلمان مستقر باشد و سرور آن در لندن و آن هم یک سرور کاملاً دولتی که سایت های دولتی انگلیس بر آن سوار است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در شرایطی که موج احساس عدم امنیت نسبت به محصولات نرم افزاری صهیونیستی در حوزه فضای مجازی که به صراحت و با وقاحت هرچه تمام تر به تخلیه اطلاعاتی و جاسوسی از دولت ها و ملت ها مشغول می باشند فراگیر شده بود، به ناگاه برنامه پیام رسانی بر بستر تمامی سیستم عامل ها اعلام موجودیت نمود که شعار خود را امنیت قرار داده بود و اینگونه القاء میکردکه گویا بر آن شده که نگرانی های کاربران فعال حوزه شبکه های اجتماعی را برطرف نماید.اما تلگرام براستی امن است؟!این سوالی است که قطعاً تا به امروز هیچکس بدان پاسخی نداده و چه خوب گفته اند که امن ترین مکان به نظر ما ناامن ترین مکان برای ماست!!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از آنجا که برخی از اعضای ناتو علی الخصوص کشورهای اروپایی مثل آلمان و انگلیس پدران اصلی ایجاد و تشکیل رژیم نامشروع، نجس و حرام زاده صهیونیستی محسوب می گردند و اسناد متقنی نیز دال بر هبه سرزمین فلسطین با همکاری تمسخرآمیز سعودی ها به یهودیان مهاجر توسط انگلیس خبیث وجود دارد و آلمان نیز تا بدین روز کماکان بابت دروغ بزرگ هلوکاست به رژیم اشغالگر فلسطین غرامت می پردازد، اما به نظر می آید توافق جامعی جهت خدمت رسانی حداکثری به منافع صهیونیست ها در پس تعهدات دائمی آنان ایجاد شده که بسیار قابل تامل است.

,

اما در این مقال قصد آن داریم که پرده از اسرار این محصول مشترک جاسوسی برداشته و زوایای پنهان این ابزار خطرناک را به نمایش عموم گذاشته تا مشخص شود که تلگرام نه  نرم افزاری امن برای کاربران بلکه محصولی در خدمت امنیت دولت های صهیونیستی می باشد.

,

مدیر سایت تلگرام پاول دروف و برادر وی نیکولای بوده که مدیر سابق شبکه اجتماعی وی کی(یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیا) می باشد که به زاکربرگ روسی و یا زاکربرگ دوم معروف است، جالب آنکه این شبکه ضد اجتماعی جزء سایت های محبوب در سرزمین های اشغالی و در میان صهیونیست هاست.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

پاول دروف دارای مدرک دکتری زبان شناسی و از تیزهوش ترین دانشجویان دانشگاه سن پترزبورگ بوده و پدر وی نیز از یهودیانی است که استاد فلسفه دانشگاه محسوب می شود و در بدو شروع کلاس های خود قسمت هایی از " کتوویم " قسمت سوم " تنخ " را قرائت می کند.

,

پاول در جریان کودتای آمریکایی اوکراین، دستور سرویس امنیتی روسیه FSB را جهت مسدود سازی صفحات رهبر ان کودتا اوکراین در شبکه اجتماعی وی کی  و دادن اطلاعات لیدرها میدانی کودتا را رد کرده و عملاً باعث گردید که دولت روسیه که بر سر باقی ماندن اوکراین در اتحاد با خود یا پیوستن به اتحاد دشمنان خود تحت فشار بود، با وی برخورد کرده و وی نیز همراه با اعلام استعفاء خود سندی را دال بر فشار ولادیمیر پوتین و دستگاه امنیتی روسیه در وی کی انتشار داد و اعلام کرد هرگز به روسیه برنخواهد گشت.پاول بوسیله کمک دوست هم دانشگاهی خود یعنی پسر  " مایکل میری لاشویلی "که سهام دار وی کی نیز بود و همراه با سرمایه وی با کمک مالی شرکتی به نام " قلعه دیجیتال " که در آمریکا قرار دارد دفتری در آلمان بوجود می آورد.

,

 

,

, ,

مایکل میری لاشویلی  میلیاردر یهودی – صهیونیست روسی - گرجستانی و صاحب شرکت کسب و کار میری لاشویلی و یکی از بزرگترین تاجران طلا و جواهر دنیا و رهبر کنگره یهودیان روسیه است.

,

 

,

, ,

 

,

وی تاثیرگذارترین عضو WJC کنگره جهانی یهود بوده و در حال حاضر ساکن تل آویو است.مایکل از حامیان تجهیز ارتش رژیم صهیونیستی به آخرین سلاح های روز دنیا و افزایش بودجه نظامی این رژیم می باشد و بارها در کنگره جهانی یهود این موضوع را مطرح کرده است.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

جالب آنکه سرور نرم افزار تلگرام در کشور انگلیس و شهر لندن بوده و این سوال بی پاسخ مانده که چطور می شود که شرکتی در برلین آلمان مستقر می باشد چرا باید سرور آن در لندن و آن هم بر یک سرور کاملاً دولتی که سایت های دولتی انگلیس بر آن سوار است باشد؟!

,

 

,

, ,

با توجه به اسناد یاد شده شکی نیست که تلگرام صرفاً به این دلیل ایجاد شده که با شعار تضمین امنیت کاربران خصوصاً کشورهای هدف صهیونیست ها در برهه ای که اسناد متقنی در باب جاسوسی و فروش اطلاعات توسط وایبر، واتس آپ و اینستاگرام و... در فضای مجازی پخش گردید و اذهان عمومی را مشوش ساخت در لوای این ادعای دروغین ماموریت جمع آوری اطلاعات کاربران اینگونه نرم افزارها را بدون وقفه ادامه دهند.

,

 

,

, ,

لذا ضروریست تمامی دستگاه های مرتبط با امنیت ملی نظام مقدس اسلامی و همچنین قوه محترم قضائیه که طی سه ماه اخیر اراده لازم را از خود، جهت برخورد مقتضی با این جاسوس خانه های ایجاد شده و تحت مدیریت و کنترل سرویس های جاسوسی – تروریستی دشمنان اسلام و مسلمین، نشان داده است، بدون هیچگونه مماشات، تساهل و تسامح نسبت به محدود سازی این ابرجاسوس در داخل کشور اقدام نمایند.

,

سید مقداد صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه