اخبار داغ

دبیر هیات تکواندو استان کرمانشاه:

لیگ انفرادی تکواندو ویژه منطقه غرب کشور در کرمانشاه برگزار می گردد

لیگ انفرادی تکواندو ویژه منطقه غرب کشور در کرمانشاه برگزار می گردد
دبیر هیات استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات لیگ انفرادی تکواندو ویژه منطقه غرب کشور به میزبانی استان کرمانشاه خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، شهرام منوچهر آبادی دبیر هیات تکواندو  استان کرمانشاه در گفتگو  با  مرصاد اسپرت   گفت : مسابقات لیگ  انفرادی تکواندو ویژه منطقه غرب کشور جمعه 26 دی ماه به میزبانی استان کرمانشاه و در سالن شهید بهشتی این شهر برگزار می گردد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, مرصاد اسپرت,

منوچهر آبادی در خصوص شرایط و نحوه ثبت نام شرکت کنندگان گفت : تمامی ورزشکاران علاقمند به حضور در این دوره از مسابقات می توانند با مراجعه به سایت هیات تکواندو از نحوه و شرایط ثبت نام مطلع شوند . گفتنی است ثبت نام تا پایان روز چهارشنبه 24 دی ماه ادامه خواهد داشت .

,

وی خاطر نشان شد : در این دوره از مسابقات که به صورت انفرادی و در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می گردد ، شرکت کنندگانی از استان های سنندج ، همدان ، ایلام و کرمانشاه با هم به رقابت می پردازند .

,

منوچهر آبادی در ادامه زمان وزن کشی این مسابقات را روز پنج شنبه 25 دی ماه اعلام کرد و گفت : در این دوره از مسابقات بیش از 12 داور از استان کرمانشاه به کار قضاوت و داوری مسابقات خواهند پرداخت همچنین نفرات شرکت کننده هر شهرستان و استان می توانند با یک مربی در این مسابقات حضور یابند .

,

منوچهر آبادی مسئول برگزاری این مسابقات را یعقوب حیدری مسئول کمیته تکواندو استان معرفی کرد و گفت : این مسابقات در راستای شناسایی تکواندو کاران  جوان و بزرگسال برتر استان و محک زدن آنان با دیگر تکواندوکاران منطقه غرب کشور صورت خواهد گرفت .

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه