اخبار داغ

پیشنهاد تبریزبیدار به اعضای شورا و شهرداری تبریز

اختصاص نام یکی از خیابان های شهر برای آقا محمودرضا

اختصاص نام یکی از خیابان های شهر برای آقا محمودرضا
درخواست تبریزبیدار از اعضای شورای شهر و شهرداری کلان شهر تبریز مبنی بر تغییر نام یکی از خیابان های شهر به نام شهید محمودرضا بیضایی در آستانه سالگرد شهادت این شهید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از تبریزبیدار، در آستانه 29 دی ماه سالگرد شهادت جوان تبریز و مدافع حرم حضرت زینب(س) شهید محمودرضا بیضایی قرار داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

 

,

جوانی که با تشخیص عرصه امروزی مقابله حق و باطل، قدم در راه مبارزه با اسلام آمریکایی و آرمانهای جریان مقاومت نهاد و جان خود را فدا کرد تا مبادا ناکسانی که قصد تخریب حرم های مقدس خاندان رحمت در سوریه را در سرشان می پرورانند، با تعرض به حرم اهل بیت(ع)، موجب هتک حرمت شده و خون به دل شیعه کنند.

,

 

,

 او از دختر 14 ماهه اش گذشت و رفت و از تعلقات دنیایی خلاص شد تا این را به جهان بفهماند که" کلنا عباسک یا زینب".

,

 

,

پایگاه اطلاع رسانی تبریزبیدار از اعضای شورای شهر و شهرداری کلان شهر تبریز درخواست می نماید تا در آستانه 29 دی ماه، نخستین سالگرد شهادت این شهید مدافع حرم نام یکی از خیابان های شهر را به نام وی اختصاص دهد، کاری که شاید برای اعضای شورا و شهرداری تبریز زحمت چندانی نداشته باشد اما این را ثابت می کند که اگر ما توفیق دفاع از حرم را نداشتیم حداقل به کسانی که جان خودشان را تقدیم این راه کردند ارزش فراوانی قائل می شویم.

,

 

,

تبریزبیدار پیگیر پیشنهاد خود از مسئولین مربوطه خواهد بود و امیدوار است مورد قبول قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه