اخبار داغ

درهمایش مراقبت های بهداشتی آرایشگاه های مردانه قزوین مطرح شد:

ارتقاء سطح آموزش از مهم ترین چالش های امروز و آینده نسل حاضر

ارتقاء سطح آموزش از مهم ترین چالش های امروز و آینده نسل حاضر
دومین همایش مراقبت های بهداشتی آرایشگاه های مردانه با حضور جمعی از مسئولان صنف آرایش و پیرایشگران مردانه شهر قزوین با هدف بررسی مسائل و مشکلات این صنف برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح قزوین، دومین همایش مراقبت های بهداشتی آرایشگاه های مردانه با حضور جمعی از مسئولان صنف آرایش و پیرایشگران مردانه شهر قزوین با هدف بررسی مسائل و مشکلات این صنف، به همت معاونت اجتماعی و آموزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت شهید بلندیان در سالن قائم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

رابطه مستقیم بین میزان تحصیلات و مهارت
محمد تقی سلیمانی کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان دراین جلسه به رابطه مستقیم میزان تحصیلات و مهارت در هر شغلی اشاره و تصریح کرد: با توجه به حساسیت این حرفه همه افرادی که در این صنف فعالیت دارند نیازمند آگاهی و ارائه آموزش لازم در راستای رعایت بهداشت فردی و گروهی می باشند.
سلیمانی عنوان کرد: شرایط و ضوابط ویژه ای درباره محیط کار آرایشگری از جمله فضای مناسب، نور کافی، ضدعفونی نمودن ابزار های مورد نیاز، گند زدایی محیط و رعایت بهداشت فردی باید رعایت شود.
وی به ضرورت اهمیت رعایت بهداشت و گند زدایی محیط تأکید و بیان کرد: برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های خاص از جمله هپاتیت و ایدز باید بهداشت فردی و گروهی همه افراد از جمله مشتریان و خود آرایشگر رعایت شود و همه روزه گند زدایی محیط پس از اتمام ساعات کاری انجام شود.
سلیمانی دو ماده وایتکس و الکل غیرصنعتی (سفید) را دو ماده مناسب برای گندزدایی محیط دانست و گفت: علاوه بر تأثیر بسزای این دو ماده برای پاک سازی محیط آلوده، به لحاظ اقتصادی نیز مناسب می باشند.
در ادامه مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان و حسین کولجی رئیس اتاق اصناف طی سخنانی مسائل و مشکلات این صنف را بررسی نمودند.
علی حسینی رئیس اتحادیه صنف آرایش و پیرایشگران مردانه نیز گزارش عملکرد و اقدامات این اتحادیه را در ادامه این برنامه ارائه نمود.
آموزش علاوه بر مهارت لازمه پیشرفت در هر حرفه است
فاطمه سبزیکار کارشناس انتقال خون در این همایش نیز از پذیرش اهدا کنندگان خون در این سازمان خبر و ادامه داد: این سازمان علاوه برپذیرش اهدا کنندگان خون در این سازمان برای اعضای این صنف در راستای جلوگیری از افزایش آمار بیماری های خاص آزمایش های مربوطه را با قیمت دولتی و با صرف هزینه و وقت کم انجام داده و ارائه خدمات می نماید.
دکتر سایان گریمور برتر جهان نیز به عنوان میهمان ویژه این همایش بیان کرد: علاوه بر مهارت، همه ما نیازمند آموزش برای پیشرفت در این حرفه می باشیم.
وی افزود: در آرایشگاه ها از انجام امور غیر شرعی و غیر بهداشتی مثل خالکوبی و تأتو بپرهیزید زیرا علاوه بر خطر ابتلا به بیماری های خاص موجب از بین رفتن موازین شرعی می شود.
ارتقاء سطح آموزش از مهم ترین چالش های امروز و آینده نسل حاضر
در ادامه این مراسم علی اکبر جراحی رئیس دانشگاه علمی کاربردی کاسپین از آموزش به عنوان یکی از مهم ترین چالش های امروز و آینده نسل حاضر یاد و بیان کرد: مکمل مهارت در هر رشته ای آموزش درآن رشته می باشد که تأثیر به سزایی در رونق کسب و کار دارد.
جراحی از راه اندازی رشته بازرگانی با گرایش حقوق اصناف خبر داد و گفت: با توجه به نیاز اقشار مختلف به آگاهی لازم در باره حقوق اصناف این رشته در این دانشگاه راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: در این رشته علم اقتصاد، قوانین مرتبط با امور مشاغل مختلف، مالیات، بیمه و… گنجانده و به همه علاقمندان آموزش داده می شود.
جراحی عنوان کرد: تکنولوژی نسبت به میزان آموزش در دنیا به سرعت در حال رشد و پیشرفت است که چالش اساسی آینده ما ارتقاء سطح آموزش می باشد از این رو باید در راستای این پیشرفت گام برداشته و درصدد ارتقاء سطح آگاهی همه افراد جامعه برآییم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه