اخبار داغ

برگزاری روز غزه در روستای حجت آباد نیمروز

برگزاری روز غزه در روستای حجت آباد نیمروز
مراسم روز غزه با حضور مسئولان نیمروز در روستای حجت آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنیمروز، فرمانده سپاه نیمروز با اشاره به نام گذاری ۲۹ دی ماه به نام روز ملی غزه اظهار داشت: روز غزه مانند روز جهانی قدس فرصتی است که فریاد مظلومیت و حق طلبی مردم مظلومش به گوش جهانیان برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , خبرنیمروز,

سرهنگ محمد رضا نخعی افزود: روند توسعه این انقلاب امروز به نحوی است که دشمنان جلویش نمی توانند بایستند و از مرزهای خود فراتر رفته است به مرزهای جغرافیایی آمریکای لاتین و آسیای شرقی گسترش پیدا کرده، امروز وقتی که حوادث کشورهای اسلامی را رصد می کنیم می بینیم رد پای انقلاب اسلامی وجود دارد و دشمنان که این توسعه و گسترش را می بینند بدنبال این هستند که در برابر آن قد علم کنند چون که هیچ چیزی برای از دست دادن ندارند.

,

وی تصریح کرد: بعد از بیداری اسلامی حکومت های وابسته به کشورهای غربی یکی پس از دیگری شروع به سقوط کردن نمودن و اکنون دشمنان درصدد آن هستند که آنها را حفظ کنند و طوری حائز اهمیت است که برای آنها بازی مرگ و زندگی است.

,

سرهنگ نخعی با اشاره به حوادثی که امروزه در سوریه وعراق صورت می گیرد خاطرنشان کرد: دشمنان در وحله اول بدنبال این هستند که جلوی این حرکت انقلابی را بگیرند که ثابت شده است هر انقلابی که متوقف شده است رو به نابودی رفته است اما بحمد الله نه تنها نتوانسته اند جلوی این حرکت را بگیرند بلکه امروز شاهد گسترش آن هستیم وامروز آنها دچار اشتباه محاسباتی شده اند که عراق وسوریه و در لبنان جلوی این حرکت را بگیرند وحضرت امام خمینی(ره) فرمودند: ما انقلاب مان را در جنگ صادر کردیم.

,

وی بیان کرد: امروز دشمن همه اهداف خود را باطل و شکست خورده می بیند و در سوریه قافیه را باخته اند و بعد از گذشت ۳سال این کشورها هیچ چیزی بدست نیاورده و آنرا ازچشم انقلاب اسلامی ما می بینند.

,

فرمانده نیمروز گفت: آمریکا روزی خود را در زمینه اقتصاد و فرهنگ و علم برتر میدانست، ولی امروزه بدهکار ترین کشور جهان است و دارای مشکلات عدیده ای هست که ناشی از گسترش انقلاب می داند.

,

وی افزود: امروز وقتی انقلاب ما دراوج است می خواهند با رخنه کردن باعث نابودی آن بشوند که این کار محال وغیر ممکن است و با جنگ شیعه وسنی قصد تخریب افکارعمومی دارند وبه سیاست قدیمی خود یعنی تفرقه بیانداز و حکومت کن برسند.

,

سرهنگ نخعی عنوان کرد: امروز کار رژیم صهیونیستی به جایی رسیده است که در خاک سوریه ورود می کنند و فرماندهان مقاومت را به شهادت می رسانند و به گمان خودشان فکر میکنند با شهادت رساندن چند تن از نیروهای مقاومت جلوی این حرکت را گرفته اند اما باعث شده اند که هزاران فرمانده دیگر با قوت واقتدار بیشتر در برابر آنها بایستند.

,

امام جمعه نیمروز اظهار داشت: امروزهمه کشورهای اسلامی از انقلاب اسلامی الگو می گیرند در کشوری که ظلم حاکم بود عدالت درآن کشورها وجود نداشت و مردم حق احاقه حقوق خود را نداشتند و وقتی انقلاب ما صادر شد عدالت برقرار شد.

,

حجت السلام والمسلمین محمد راشکی افزود: وظیفه ما در این دوران خود سازی فردی است که در برابر ترفندهای دشمن بایستیم زیرا که استکبارجهانی درصدد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

SAM_0149 SAM_0151 SAM_0160 SAM_0161

, SAM_0149, SAM_0149, SAM_0151, SAM_0151, SAM_0160, SAM_0160, SAM_0161, SAM_0161,
انتهای پیام/ص
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه