اخبار داغ

امام جمعه حاجی آباد:

دوری از تفرقه باعث ایجاد اتحاد و وحدت می شود

دوری از تفرقه باعث ایجاد اتحاد و وحدت می شود
امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: دوری کردن از تفرقه باعث اتحاد و وحدت می شود و امروز جهان اسلام به وحدت نیاز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به سخن علی (ع) می فرمایند : در بین ملتهایی که عزت پیدا کردند عزتشون دوام، فراوانی نعمت ها امنیت رفاه و رونق اقتصادی توسعه پیدا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , پیارم حاجی آباد, ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به سخن علی (ع) می فرمایند : در بین ملتهایی که عزت پیدا کردند عزتشون دوام، فراوانی نعمت ها امنیت رفاه و رونق اقتصادی توسعه پیدا می کند.,

حجت الاسلام مختاری در ادامه بیان داشت: دوری کردن از تفرقه باعث اتحاد و وحدت می شود ممکن است جامعه ای در ابتدا وحدت داشته باشند کما این که این در صدر اسلام اتفاق افتاد آنچه امروز جهان اسلام را به خروش می آورد این است که کشورهای و ملتهای اسلامی بیدار باشند امروز سران مستبد کشورهای اسلامی از این خواب خرگوشی بیدار شوند، نقاط اختلاف را کنار بگذارند و از تفرقه زدن که حرام است دوری کنند، امروز جهان اسلام به وحدت نیاز دارد.

,

مختاری در ادامه افزود: اما ما در داخل کشور هم نیازمند به وحدت بین مسئولین نظام هستیم انقلاب ما با وحدت پیروز شد و با وحدت بر مشکلات انقلاب و دفاع مقدس فائق آمدیم مراقب دنیا پرستی ها، شهوات خود و فاصله گرفتن از خدا باشیم.

,

حجت الاسلام مختاری ادامه داد: باید مراقب بدخواهان در داخل و خارج از نظام کشورمان باشیم مراقب کسانی که قصد ایجاد شکاف در جامعه دارند باشیم.

,

حجت الاسلام مختاری یادآور شد: ارسال نامه حضرت امام به گربایجف نامه ای که نشان از قدرت توحیدی امام دارد و در نگاه دینی ما ابر قدرت وجود ندارد فقط قدرت خداوند متعال است.

,

وی ادامه داد: مسئولین کشور باید نامه امام را باز خوانی کنند و شعار امام که نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی است در دستور کار خود قرار دهند.

,

مختاری در پایان گفت: باید مراقب جنگ نرم دشمن باشیم و در مقابل تهدید شبکه های اجتماعی فارسی زبان ماهواره خودمان را به صلاح ایمان تجهیز کنیم.

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه