اخبار داغ

به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف؛

مسابقات دانش‌آموزی «طراحی و ساخت سامانه‌­های هوافضایی» آغاز شد

مسابقات دانش‌آموزی «طراحی و ساخت سامانه‌­های هوافضایی» آغاز شد
چهارمین دوره مسابقات بزرگ دانش‌آموزی «طراحی و ساخت سامانه‌­های هوافضایی» با مشارکت سازمان بسیج دانش‌آموزی و قطب علمی سامانه­‌های هوافضایی دانشگاه صنعتی شریف در این دانشگاه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بیست، چهارمین دوره مسابقات بزرگ دانش‌آموزی «طراحی و ساخت سامانه‌­های هوافضایی» روز گذشته با حضور رییس سازمان بسیج دانش آموزی در دانشگاه صنعتی شریف آغازشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

چهارمین دوره مسابقات بزرگ دانش‌آموزی «طراحی و ساخت سامانه‌­های هوافضایی» با مشارکت سازمان بسیج دانش‌آموزی و قطب علمی سامانه­‌های هوافضایی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

,

 

,

سازمان بسیج دانش آموزی با مشارکت دانشگاه صنعتی شریف به منظور آشنایی دانش آموزان با رشته مهندسی «طراحی و ساخت سامانه‌­های هوافضایی» در محیط دانشگاه همچون دوران های گذشته اقدام به برگزاری چهارمین دوره مسابقات بزرگ دانش‌آموزی طراحی و ساخت سامانه­ های هوافضایی کرده است .

,

 

,

کمک به پیشرفت و بهبود مهارت­های علمی کشور؛ رشد فرهنگ عمومی مهندسی هوافضا ؛ تقویت بنیه علمی و دخیل کردن دانش آموزان کشور در حوزه هوافضا ؛ آشنایی دانش‌آموزان با رشته مهندسی هوافضا ؛ فرآیندهای طراحی و ساخت مهندسی بروز خلاقیت‌های فردی ؛گسترش فرهنگ کارگروهی ؛ ایجاد فضای رقابتی در بین دانش‌آموزان کشور ازجمله اهداف برگزاری این مسابقات است .

,

 

,

این مسابقات در سه گرایش طراحی و ساخت مکانیزم بازیاب محموله فضایی؛ طراحی و ساخت راکت با محموله قابل بازیابی؛ طراحی و ساخت هواسر(گلایدر) در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان (حرفه‌ای) و طراحی و ساخت هواناو (هاورکرافت) برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه