اخبار داغ

نمایشگاه تولیدات دانش‌آموزی و کاردستی در دامغان

نمایشگاه تولیدات دانش‌آموزی و کاردستی در دامغان
از امروز به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه تولیدات دانش‌آموزی و کاردستی در دبیرستان دخترانه محراب دامغان برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تیتریک ، به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه تولیدات دانش‌آموزی و کاردستی در دبیرستان دخترانه محراب دامغان برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی تیتریک ، به , تیتریک , ,

فاطمه بنائیان، مسئول برگزاری نمایشگاه تولیدات دانش‌آموزی در دامغان در این خصوص گفت: این محصولات با استفاده از وسایل دورریختنی توسط دانش‌آموزان تولید شده است.

,

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را بالا بردن سطح خلاقیت در دانش‌آموزان دانست و افزود: کاردستی‌‌های ساخته شده در این نمایشگاه مرتبط با موضوعات درسی دانش‌آموزان است.

, ,

مسئول برگزاری نمایشگاه تولیدات دانش‌آموزی در دامغان ادامه داد: در برپایی این نمایشگاه، از ابتدای کار تنها خود دانش‌آموزان نقش داشته‌اند و فرآیند کسب توانایی‌‌های ساختن در دانش‌آموزان باعث توانمندی‌‌های زیادی ‌‌‌می‌شود که باید بدان توجه داشت.

, ,

بنائیان افزود: برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها باعث رشد جسمانی، عقلانی و تقویت حافظه دانش‌آموزان خواهد شد و اهمیت زیادی دارد. وی تشریح کرد: در فرآیند تولید کاردستی، روابط اجتماعی دانش‌آموزان تقویت ‌‌‌می‌شود و دانش‌آموز در طول انجام کار برای رفع مشکلاتش در ساختن باید با دیگران مشورت داشته باشد.

,

مسئول برگزاری نمایشگاه تولیدات دانش‌آموزی در دامغان افزود: بسیاری از کاردستی‌ها به صورت گروهی ساخته ‌‌‌می‌شوند که این خود باعث ایجاد انگیزه در کار گروهی بین دانش‌آموزان ‌‌‌می‌شود. این نمایشگاه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر در محل دبیرستان محراب پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/ص

, انتهای پیام/ص]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه