اخبار داغ

گزارش دانا از شور وصف ناپذیر ملت برای ثبت حماسه‌ای دیگر

مشت کوبنده‌ای دیگر بر دهان استکبار در 13 آبان/پاسخ ملت به یاوه گویان

مشت کوبنده‌ای دیگر بر دهان استکبار در 13 آبان/پاسخ ملت به یاوه گویان
درحالی که چند ساعت بیشتر به آغاز مراسم ملی روز استکبار باقی نمانده شور و اشتیاق وصف ناپذیری درمیان مردم کشور برای حضور در مراسم 13 آبان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،درحالی که چند ساعت بیشتر به آغاز مراسم ملی روز استکبار باقی نمانده شور و اشتیاق وصف ناپذیری در میان مردم کشور برای حضور در مراسم 13 آبان وجود دارد.گوشه ای از این شور و اشتیاق در ادامه آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

امام جمعه نوشهر :“مرگ بر آمریکا” به مثابه آیه "اعوذ بالله من شیطان الرجیم"است

, امام جمعه نوشهر :“مرگ بر آمریکا” به مثابه آیه "اعوذ بالله من شیطان الرجیم"است,

به گزارش بلاغ،امام جمعه نوشهر با انتقاد از اظهارات اخیر عده ای در رابطه با حذف شعار مرگ بر آمریکا گفت:“مرگ بر آمریکا” به مثابه آیه "اعوذ بالله من شیطان الرجیم"است.

,

امام جمعه نوشهر با انتقاد از اظهارات اخیر عده ای در رابطه با حذف شعار مرگ بر آمریکا گفت: چطور نباید بگوییم مرگ بر آمریکا و چطور ممکن است امام خمینی (ره) نباید این شعار را می داد در حالی که در قرآن با صراحت بیان شده مرگ بر ظالم و مگر امریکا ظالم نیست و به مسلمانان ظلم نمی کند.

, .,

آیت الله محمود مشایخ بیان داشت : آمریکایی ها در طی ۶۰ سال اخیر چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن جنایات بی شماری علیه مردم مسلمان ایران روا داشته که امروز تبدیل به زخم های عمیق شده است.

, .,

وی ادامه داد: همین زخم های عمیق مردم ایران که از تجاوزات و جنایات آمریکایی ها نشآت می گیرد باعث می شود تا شعار “مرگ بر آمریکا” برای همیشه تاریخ فریاد کشیده شود و “مرگ بر آمریکا” به مثابه آیه اعوذ بالله من شیطان الرجیم است.

, .,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نوشهر با اشاره به  نمونه هایی از جنایات آمریکایی ها علیه ملت ایران در قبل از شکل گیری انقلاب خاطرنشان کرد: از کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ و کشتار دانشجویان در همان سال و کشتار خونین ۱۵ خرداد گرفته تا قانون کاپیتولاسیون و تاسیس ساواک و بسیاری از جنایات که با دستور آمریکایی ها صورت گرفت تا بتوانند پایه های حکومت شاهنشاهی را مستحکم سازند.

, .,

وی افزود: آمریکایی ها بعد از پیروزی انقلاب نیز با راه اندازی کودتای نوژه و هشت سال جنگ تحمیلی و حمایت های تسلیحاتی و اطلاعاتی از صدام و فرستادن بمب های شیمایی علیه مردم ایران دشمنی خود را ادامه دادند.

, .,

امام جمعه نوشهر با بیان آنکه آمریکایی ها از طریق گروهک های منافق اقدام به کشتار ۱۷ هزار نفر در ایران کردند اظهار داشت: بسیاری از فیلم های ضد ایرانی و ضد اسلامی بواسطه آمریکایی ها ساخته شده و در بسیاری از اغتشاشات و فتنه های سالهای ۷۸ و ۷۲ و ۸۸ نقش مستقیم داشته اند.

,

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور: شعار مرگ بر آمریکا سمبل مبارزه با استکبار جهانی محسوب می شود

, جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور: شعار مرگ بر آمریکا سمبل مبارزه با استکبار جهانی محسوب می شود,

امیر سرتیپ محمدحسن نامی در گفتگو با بلاغ، اظهار داشت:شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم جزء اصول انقلاب اسلامی است و هیچگاه تغییر نمی کند.

, .,

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا از بطن جامعه است ،تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا سمبل مبارزه با استکبار جهانی محسوب می شود و مربوط به زمان خاصی نیست مادامی که استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار رویه سلطه طلبی خود را ادامه دهد این شعار هر روز محکم تر از دیروز از سوی ملت ایران سر داده خواهد شد.

, .,

نامی تاکید کرد:امسال مراسم 13 آبان روز مبازه با استکبار جهانی را باید تقویت کنیم و پر صلابت تر از سالهای گذشته و با قدرت بیشتر برگزار کنیم.

, . ,

وی به برنامه های 13 آبان بنیاد حفظ آثار اشاره کرد و گفت:علاوه بر مراسم های متععدی که در شهرهای مختف کشور برگزار می شود بیش از 60 هزار دانشجو و دانش آموز در منطقه هویزه روز استکبار جهانی را برگزار می کنند.

, .,

نامی خاطر نشان کرد: ماه آبان در صحیفه تاریخ نقش ارزشمند و روزهای ماندگاری در خود دارد.

, .,

جانشین بنیاد حفظ آثار کشور به دشمنی آمریکا علیه ایران اشاره کرد،ابراز داشت:از زمانی که  انقلاب اسلامی به پیروزی رسید آمریکا روز به روز دسیسه های جدیدی را علیه مردم ایران برنامه ریزی کرد تا نظام نوپای جمهوری اسلامی را ازبین ببرد.

, .,

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس به جنگ تحمیلی  8 ساله اشاره کرد و گفت:استکبار شرق و غرب در مسلح کردن صدام نقش مهمی ایفا کردند و شوروی سابق 720 میلیون تن سلاح با خط هوایی پیوسته به عراق انتقال داد واین انتقال تجهیزات در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

, .,

جانشین بنیاد حفظ آثار کشور در ادامه افزود:تصاویر ماهواره ای که درآن زمان جنگ در خاورمیانه وجود نداشت آمریکا ظرف 6 ساعت تمامی نقشه ها و تصاویر در اختیار عراق قرار میداد .

,

مدیرکل حفظ آثار ارزش های دفاع مقدس مازندران: از آمریکا نمی توان براحتی گذشت

, مدیرکل حفظ آثار ارزش های دفاع مقدس مازندران: از آمریکا نمی توان براحتی گذشت,

منصورعلی زارعی در گفتگو با بلاغ با تاکید بر اینکه آمریکا محور زشتی و پلشتی در جهان است ، گفت : آمریکا در روزهای اخیر نشان داد که حتی به دوستان و هم پیمانان خود رحم نمی کند چه برسد به ایران که سال ها در نقطه تقابل هم قرار داریم .

, .,

زارعی خاطر نشان کرد : شنود مکالمات تلفنی توسط آمریکا از کشورهای هم پیمانش افتضاح بزرگی برای این کشور به همراه داشت که این لکه ننگ برایش ماندگار خواهد شد .

, .,

وی با بیان اینکه چرا جامعه جهانی و بویژه آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند در خصوص تضییع حقوق شهروندان کشورهایی که آمریکا در آن جاسوسی می کرد سکوت کردند،گفت: از قرار مجامع دنیا تنها حقوق بشر را در ایران دنبال می کنند و در مابقی کشورها هر چه جنایت ها بیشتر باشد جز حقوق بشر نمی باشد .

, .,

مدیرکل حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه جنایت های که آمریکا به کشور ما تحمیل کرد را هرگز فراموش نمی کنیم ، گفت : آمریکا در طول سالها همواره بدنبال این بوده تا به ما ضربه بزند و نمی توان براحتی از آن گذشت .

, .,

زارعی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم،گفت:ما در همه امور مقلد رهبر معظم انقلاب هستیم و هرچه ایشان بیان کنند برای ما فصل الخطاب خواهد بود و قطعا مرگ بر آمریکای امسال پرشورتر برگزار خواهد شد.

, .,

زارعی خاطرنشان کرد : در راهپیمایی 13 آبان امسال محوری ترین شعار مرگ بر آمریکا خواهد بود.

,

رئیس بنیاد نخبگان مازندران:رسالت بزرگ نخبگان عملی کردن شعار مرگ برآمریکا است

, رئیس بنیاد نخبگان مازندران:رسالت بزرگ نخبگان عملی کردن شعار مرگ برآمریکا است, :,

به گزارش سایت چراغ راه،دکترداود دومیری گنجی درباره اینکه چگونه شعار مرگ بر آمریکا توسط نخبگان علمی در عرصه ظهور کند، گفت:به ظهور رساندن شعار ملی و شعار ارزشی به عهده افرادی است که فکر بالایی دارند.

, .,

وی به سخنان  دکتر رئیس جمهور در جمع نخبگان اشاره کرد و اظهار داشت:با توجه به اینکه  دولت، دولت تدبیر و امید است دکتر روحانی در جمع نخبگان گفت که تدبیر و تعقل با شما و امید از طرف دولت ، اما بعد از مدتی رئیس جمهور سخنان خود را اصلاح کرد و گفت:هم تدبیر از شما و هم امید از شما و هر دو به عهده نخبگان است.

,

دومیری اضافه کرد:ما برای اینکه بتوانیم مبارزه عملی را با فردی که  همیشه با ما در حال جنگ است به واقعیت تبدیل کنیم بهترین مبارزه ، مبارزه فکری و عقلی است.

,

رئیس بنیاد نخبگان مازندران در ادامه بیان داشت:مبارزه با سلاح گرم و یا مبارزه هسته ای دیگری در کار نیست.شوروی سابق سلاح هسته ای داشت ولی شکست خورد .بهترین مبارزه ،مبارزه فکری است که روی میز مذاکره انجام می شود. اگر کسی بخواهد مبارزه کند باید در این راه فکر،عقل ،ایده اش ذوب کردن فرد مقابل باشد و تنها راه عملی کردن این مبارزه فکر و استعداد های برتر است.

,

دکتر دومیری گنجی با اشاره به اینکه نخبگان رسالت بزرگی بر دوش دارند تا بتوانند این مبارزه را به پایان برسانند، گفت: به ظهور رساندن و به  عمل رساندن شعار مرگ بر امریکا از طریق تعقل و تفکر به دست می آید.الان ۱۲۴ شبکه تلویزیونی و رادیویی به زبان فارسی از آمریکا و ایادی آن به صورت رایگان برای مردم در حال پخش است . چرا آمریکا دنبال این چنین کارهایی آن هم به صورت رایگان است؟با توجه به این که  راه اندازی یک شبکه تلویزیونی چند میلیارد هزینه می برد و سوال اینجا است که راه اندازی این  شبکه ها برای چیست؟علت این است که می خواهند بر روی فکر،مغز و هوش جوانان و نخبگان ما کار کنند و این تنها هدف آنها است.

,

در ادامه دومیری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدضله العالی) که به موضوع شبیخون فرهنگی تاکید داشتند تصریح کرد:شبیخون زمانی انجام می شود که شما بدون اینکه بدانید به شما حمله کنند.امریکا هر لحظه در حال شبیخون فرهنگی است و ۱۲۴ شبکه در حال فعالیت بر علیه  جوانان و نخبگان هستند و ما باید جوابگوی فعالیت های آمریکایی ها باشیم و چه کسی می تواند جوابگوی آنها باشد؟فکر جوابگوی همه اینها است و نخبگان جامعه و دانشگاهی بالاترین فکرها را دارند.

,

معاون سیاسی سابق استانداری مازندران:مردم  مذاکره را همراه با شعار مرگ بر آمریکا دنبال خواهند کرد

, معاون سیاسی سابق استانداری مازندران:مردم  مذاکره را همراه با شعار مرگ بر آمریکا دنبال خواهند کرد,

به گزارش بلاغ،هادی ابراهیمی معاون سیاسی سابق استانداری مازندران با اشاره به سوابق سیاه آمریکا در ایران گفت: آمریکا از سال 1357 و در جریان  پیروزی انقلاب اسلامی بیشترین موضع گیری رسمی را در جهت تخریب چهره ایران در مجامع بین المللی داشته است.

, .,

اسناد نشان می دهد خطی مشی آمریکا در حمایت از ضد انقلاب داخلی و ارائه تسهیلات لازم در جهت براندازی نظام به گروه های ضد انقلاب و تروریستی از طریق حمایت های فنی و مالی  و اطلاعاتی سازمان های سیا و موساد، متهم کردن ایران به نقض حقوق بشر،ناامن جلوه دادن انسجام داخلی ایران، سازماندهی ضد انقلاب ها برای ایجاد ناامنی و اغتشاش و بحران در دانشگاه ها و تجهیز و سرو سامان دادن گروه های تروریستی را برای اعمال خشونت و حذف فیزیکی در ایران به صورت آشکار و پنهان بوده است.

, .,

وی در ادامه افزود:آمریکائی ها همیشه تلاش می کردند تا از طریق جنگ رسانه ای با ابزار های رسانه ای به نوعی تضاد اسلام با آزادی های مدنی و نفی مشروعیت قانون اساسی را در افکار عمومی القاء کنند و این موضوع جزء برنامه های راهبردی آمریکا محسوب می شود، اگر دکترین روئسای جمهور آمریکا را در همه ادوار بررسی کنید می بینید خط مشی آنها تضعیف و تخریب دولت و ملت و در کل نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

, .,

معاون سابق استاندار مازندران گفت: با این مقدمه وقتی بحث مذاکره و رابطه با آمریکا پیش می آید این سوال در اذهان عمومی پرسیده می شود که در این میان با این سوابق سیاه آمریکا، آیا مذاکره با آمریکا معنا پیدا می کند؟ آیا این موضوع عقلانی به نظر می رسد؟!

, !,

وی تصریح کرد: مذاکره ای که مد نظر دولتمردان آمریکاست مبتنی بر زور و اجبار است، چه معنایی دارد وقتی تمام هم و غم آنها منزوی کردن ایران و فشار بر اقتصاد مردم ایران است به پای میز مذاکره بنشینیم؟ آمریکا در وهله اول می باید تمامی منافع کشور ایران را در مجامع بین المللی به رسمیت بشمارد، ولی طبیعی است که کشوری که تمامی منافعش با منافع صهیونیسم بین الملل گره خورده احترامی برای منافع مشروع و قانونی ملت ایران قائل نیست.

, .,

هادی ابراهیمی با هشدار به موافقان تفکر رابطه با آمریکا گفت: ایجاد رابطه با آمریکا مشکلات اقتصادی کشورما را حل نخواهد کرد، این خوشبینی افراطی است که فکر کنیم با برقراری رابطه با آمریکا سطح زندگی ما با در نظر گرفتن سبک زندگی اسلامی بهبود پیدا خواهد کرد، آمریکا به هر کشوری که وارد شد آن کشور را مستمره و وابسته خود کرد، شما وضع کشورهایی مثل عراق و افغانستان را ببینید، وضع زندگی مردمان اینچنین کشورهایی برپایه عزت است یا خفت؟

,

وی تصریح کرد: میان ایران و آمریکا دیوار بی اعتمادی است و مقصر اصلی خود آمریکاست مردم ایران به هیچ عنوان کودتای 28 مرداد را فراموش نخواهند کرد ملت ایران هرگز جنگ تحمیلی، هدف قراردادن هواپیمایی مسافربری، کمک های شیمیایی به صدام بعثی،حمله به سکوهای نفتی ایران در سال 1366، ترور دانشمندان هسته ای و... را فراموش نخواهند کرد، استدالال برخی افراد واداده درونی برای برقراری ارتباط با آمریکا کاملا غیر منطقی به نظر می رسد.

, .,

وی همچنین با اشاره به لزوم برپایی راهپیمایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان امسال با شعار مرگ بر آمریکا گفت: پرونده جنایات آمریکا برای مردم ایران روشن است، مردم در راهپیمایی روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی با شعار مرگ بر آمریکا اثبات خواهند کرد که مذاکره را همراه با شعار راهبردی مرگ بر آمریکا دنبال خواهند کرد.

, .,

این مقام سابق امنیتی استان مازندران در تشریح اهدافی که آمریکا در پای میزمذاکرات به دنبال آن است گفت: پافشاری آمریکائیها برای مذاکره تحت هیچ شرایطی صادقانه نیست، امروز مواضع ضد آمریکایی ملت ایران دارای بعد بین المللی است و الگویی برای سایر کشورهای خواهان آزادی از دست استعمارگران است.

, .,

ملت ایران به هیچ عنوان خواهان چنین مناسباتی نیست که آمریکائی ها از موضع قدرت و نگاه سلطه جویانه به ملت مسلمان ایران نگاه کنند، به نظر می رسد که آمریکائی ها سه هدف عمده در مذاکره خود دنبال می کنند.

, .,

1-کشاندن جمهوری اسلامی اریان به پای میز مذاکره از موضع ضعف و انفعال برای دیکته کردن مطالبات خود با نگاه سلطه جویانه

, 1-,

2-سست کردن پایگاه اعتقادی جهاد علیه استکبار جهانی

, 2-,

3-شکستن قبح مذاکره با آمریکا برای ضربه زدن به جبهه حق در نبرد علیه باطل با کمک القاء برخی از افراد داخلی مبنی بر اینکه نیروهای انقلابی چاره ای جز مذاکره و سازش ندارند.

, 3-, .,

وی در پایان تاکید کرد: مسئله ای که برای ما مهم است چگونگی تامین منافع ملی است، شرایطی که رهبر معظم انقلاب برای مذاکره بیان فرمودند عقلانی بوده  و مورد قبول تمامی مناسبات معقول جهانی است، اما نکته ای که باید همه بدانند این مطلب است که ملت فهیم ایران از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود

,

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری : هر کسی در هر مقامی خیال سازش با غرب را داشته باشد از عرصه انقلاب ساقط می شود

, نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری : هر کسی در هر مقامی خیال سازش با غرب را داشته باشد از عرصه انقلاب ساقط می شود,

آیت الله معلمی: هر کسی بخواهد 13 آبان را تحریم کند خود را از عرصه انقلاب ساقط می کند ماهیت انقلاب ماهیت استکبار ستیزی است و شعار مرگ بر آمریکا تائید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را دارد.

, آیت الله معلمی: هر کسی بخواهد 13 آبان را تحریم کند خود را از عرصه انقلاب ساقط می کند ماهیت انقلاب ماهیت استکبار ستیزی است و شعار مرگ بر آمریکا تائید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را دارد,

به گزارش بلاغ،آیت الله علی معلمی نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی تلاش ها برای انتساب برخی نظرات لیبرالیستی به امام خمینی(ره)  گفت: اساسا نهضت امام خمینی (ره) در راستای نهضت انبیاء و اولیای الهی بود و ماموریت همه پیامبران در درجه اول استکبار ستیزی و مقابله با استکبار و نجات ملت های دربند بوده است و امام نیز در راستای حرکت اولیای خدا و انبیا معصومین و امامان معصوم موضع شفاف و روشن در برابر استکبار و سلطه جویی استکبار داشت.

,

وی در ادامه افزود: همان ایام تبعید، امام خمینی(ره)فرمودند: شاه، شاخ دارد اما عقل ندارد؛ منظور امام از شاخ، آمریکا بود و شاه به  آمریکا پناه برده بود و تدبیر و عقل به کار نبرد که با چه مملکتی و با کدام ملت طرف است. امام فرمود: بزنید شاخ شاه را بشکنید و مردم از همه اقشار وارد صحنه شدند و یکپارچه و یک صدا شاخش را شکستند و نظام شاهنشاهی را ساقط کردند.

,

از همان لحظات پیروزی انقلاب دو دیدگاه وجود داشت دیدگاه مقابل که می گفتند انقلاب بعد از پیروزی انقلاب باید با آمریکا کنار بیاید و سازش کند که البته بسیار محدود و کم مشتری بود و هرگز مورد پذیرش امام و رهروان حقیقی امام قرار نگرفت.

,

امام جمعه شهرستان قائمشهر ادامه داد: امام بیش از هر کسی مخصوصا برای قشر آسیب پذیر جامعه دغدغه خاطر داشت و امام تمام تلاشش این بود که کمر همت را محکم ببندیم و به صورت خودجوش بالا بیاییم و خودمان بفهمیم چه چیزی نیاز داریم و برای رفع نیازمان بکوشیم ،تلاش کنیم؛ اینگونه نیست که مأیوس باشیم که نمی توانیم به رفع نیازمندی های خود برسیم.

,

آیت الله معلمی با اشاره به شعار های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: اخیرا قبل از برگزاری انتخابات یازدهم دکتر روحانی شعار"دولت تدبیر و امید"را مطرح کردند و عامه مردم به تصور اینکه برای حل مشکلات تدبیری در درون اندیشیده می شود و برای  بهبود بخشیدن به رونق اقتصادی در درون چاره پیدا می شود مورد استقبال مردم قرار گرفت .

,

نماینده مازندران در خبرگان رهبری با اشاره به سعی برخی افراد در القاء تمایلات خود به مردم  و نسبت دادن به امام راحل گفت:برخی افراد که حالا به نوعی وصل به این انقلاب هستند نامه هایی که در 20 یا 25 سال قبل به مرحوم امام نوشته، الان آن نامه ها را مطرح می کنند، سزاوار بود این جوانمردی و شهامت را هم می داشتند که بگویند امام راحل چه عکس العملی را نسبت به آن نامه نشان دادند و اگر امام پاسخ صریح نداده بود ،خود پاسخ ندادن به آن نامه ها معنای روشنی دارد.

,

وی در ادامه افزود: اگر امروز رهبری معظم انقلاب اسلامی به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستند محکم تر از او، امام راحل خوشبین نبودند و اگر امروز رهبری خوشبینی ندارد، ادامه دهنده راه امام است و اگر کسی نسبت به نظر و موضع رهبری انقلاب نقدی داشته باشد در واقع نقدشان به امام عظیم الشان بر می گردد.

,

اما متاسفانه این شهامت را ندارند که بگویند ما این موضع امام را قبول نداشتیم و ما می خواهیم موضع امام را بشکنیم و حالا با تعبیرات گوناگون و با بازی کردن الفاظ همان هدف را دنبال می کنند .

,

آیت الله معلمی با اشاره به آیه 120 سوره بقره گفت: اگر ما واقعا مظلومانه در نهایت محاصره اقتصادی دفاع مقدس را پیش بردیم از عنایت الهی برخوردار بودیم و این عنایت الهی نتیجه مقاومت در برابر استکبار و نتیجه وعده به حق خوداوند بود.

,

اگر در برابر استکبار با تمام توان بایستی و تلاش کنی، ضعفت را خدا وعده داده که جبران می کند؛ عوامل الهی در صحرای طبس با نیروی آمریکایی چه بر سر آنها آوردند، نمایانتر و روشنتر از این آیه الهی چه می خواهیم.

,

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام خمینی(ره) در صحیفه نور به صراحت اعلام کردند که "نوکری آمریکا به خاطر ارزانی اجناس هرگز!" اگر ما تسلیم آمریکا می شدیم رفاه ظاهری ،امنیت داشتیم  و قبرستان ها پر از شهدا نمی شد اما استقلال و شرافتمان از بین می رفت؛ بنا به فرموده امام خمینی(ره): "ملت عزیز ایران شما شرق تجاوزگر و غرب استعمارگر را به وحشت انداختید و هیچگاه با هیچ قدرتی سازش نکنید که به یقین اینکار را نمی کنید."( صحیفه نور جلد دوازدهم صفحه 148)

,

وی در ادامه با اشاره به شرط مذاکره صحیح افزود: البته مذاکره غیر از سازش است و این را باید بپذیریم مذاکره و گفتگو باید طوری باشد که اسباب ذلت ما را فراهم نکند گفتگو باید در موضع عزت و احترام متقابل و برابر باشد .

,

متاسفانه در موضوع گفتگوی هسته ای گاهی مسئولین ما از زبانشان خارج می شود که ما الان گرانی داریم سوژه به دست طرف مقابل مذاکره کننده می دهند و آنها احساس می کند فشار آوردن اثرگذار است،اگر مسئول خسته شده نباید به پای مردم نوشته شود ، مردم خسته نشدند. مردم وارث استقامت شهدا و وارث استقامت امام هستند و راهشان را ادامه می دهند.

,

سازش کنندگان با دشمن بی مهابا و بدون ملاحظه از صفحه روزگار محو می شوند

, سازش کنندگان با دشمن بی مهابا و بدون ملاحظه از صفحه روزگار محو می شوند,

وی در ادامه تاکید کرد: هر کسی در هر مقامی که خیال سازش با شرق و غرب را داشته باشد بی مهابا و بدون هیچ ملاحظه ای او را از صفحه روزگار بر می اندازیم که سازش با شرق و غرب خودباختگی و خیانت به اسلام و مسلمین است.

,

آیت الله معلمی با اشاره کوتاه به بحث اقتصاد مقاومتی گفت:وقتی مقام معظم رهبری بر روی جهاد اقتصادی ،حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند این پیام را داشت که دولت مردان،  تدبیر و برنامه ریزی کنند بگونه ای که ما از درون بجوشیم و بالا بیاییم، دولت نباید بپذیرد که در شرایط تحریم ها و محاصره اقتصادی برای خرید اسباب بازی و لوازم آرایشی ارز از کشور خارج شود؛ برای سفرهای خارجی به صورت اتوبوسی و خانوادگی سفر کند این اشکالی است که تنها منحصر به این دولت نیست دولت قبلی هم این اشکال را داشت در سفر خارجی رئیس جمهور قبلی 120 نفر را به نیویورک برد در صورتیکه بر اساس کارشناسی دقیق یک هئیت ده نفره کفایت می کرد.مگر آنجا می خواستند فیلم درست کنید که لشکر می برید.باید در برابر محاصره اقتصادی قناعت پیشه کنیم و قناعت را ملت از دولت توقع دارند.

,

امام جمعه قائمشهر با اشاره به برخی تحرکات باطل برای تحریم مراسمات روز 13 آبان گفت: 13 آبان روز ملی استکبار، قانون در ملکت ما و مصوب مجلس شورای اسلامی است.

,

بعد از این مذاکرات اخیر دولتمردان با نماینده آمریکا و گفتگوی تلفنی اوباما با روحانی، طلبکاری های آمریکا افزایش پیدا کرد. خیال خامی که بعضی ها داشتند که مذاکره کنیم آمریکایی ها کوتاه می آیند و مشکلاتمان حل می شود معلوم شد که این تدبیر جواب نمی دهد.

,

بنابراین آنهایی که این تدبیر را برای رئیس جمهور تصویب کرده بودند آنها باید از ملت  معذرت خواهی کنند که اشتباه کردند و به این تدبیر پاسخ مناسبی دریافت نکرده بودند.

,

امریکا اگر کمترین عقل دنیا را هم داشت به  ظاهر هم که بود حداقل می بایست تحریم ها را از سر ایران برمی داشت در صورتی که نه تنها این کار را نکرد بلکه گستاخی اش بیشتر شد.

,

ماهیت انقلاب استکبارستیزی است؛ شعار مرگ بر آمریکا تایید امام و رهبری را دارد

, ماهیت انقلاب استکبارستیزی است؛ شعار مرگ بر آمریکا تایید امام و رهبری را دارد,

وی ادامه داد:سزاوار است در روز 13 آبان شعار مرگ بر استکبار،مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل گسترده تر و پرخروش تر و پرطنین تر از سالهای قبل بیان شود، هر کسی بخواهد 13 آبان را تحریم کند خود را از عرصه انقلاب ساقط می کند ماهیت انقلاب  ماهیت استکبار ستیزی است و شعار مرگ بر آمریکا با امضا و تائید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری  را دارد.

,

اگر روزی بنا باشد این شعار حذف شود همانگونه که روز ملی استکبار ستیزی مصوبه مجلس را دارد باید مصوب مجلس شورای اسلامی و یا باید از ارشادات رهبری باشد.

,

ارشادات رهبری حجت است هم حجت شرعی و هم حجت ملی ،هر کسی از پیش خود و خودسر حق ندارد چنین اظهار نظری کند خودش را ساقط می کند.

,

امام جمعه قائمشهر در ادامه گفت:ملت ایران رویه استکبار ستیزی را حفظ می کند و باید هم حفظ شود تا زمانی که ببینیم و احساس کنیم که استکبار دست از خصومت با ما برداشته و گرنه هر زمانی که خصومت استکبار احساس شود موضع قاطع ملت ایران باید چنین باشد و اگر در غیر این صورت باشد موجب افزوده شدن مشکلات  می شود.

,

فرمانده سپاه کربلا مازندران: آنهایی که دم از رابطه با آمریکا می زنند از سید الشهدا(ع) دل بریدند

, فرمانده سپاه کربلا مازندران: آنهایی که دم از رابطه با آمریکا می زنند از سید الشهدا(ع) دل بریدند,

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: اگر در فرهنگ شیعی و در باورهای مسلمانان از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) می توان دست برداشت، پس می شود با آمریکایی ها و در کنارشان زندگی کرد.

,

به گزارش بلاغ،سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران به تشریح چگونگی شکل گیری «شعار مرگ بر آمریکا» پرداخت و بیان داشت: ما باید این باور را داشته باشیم که درگیر یک جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و این جنگ که متفاوت با هشت سال دفاع مقدس بوده،یک جنگ متنوع پیچیده در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی ،سیاسی ، اجتماعی و. ..در شکل های گوناگون  است.

, .,

سردار شاهچراغی با بیان اینکه این جنگ یک نبرد مبنایی است، اظهار داشت :در واقع میدان این جنگ،میدان باورها و اندیشه های انقلاب اسلامی است و به شدت با مبنایی که دنیای استکبار که نمادش آمریکاست در تعارض بوده که به فرموده رهبر معظم انقلاب ما برای مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم می جنگیم.

, .,

وی ادامه داد: در یک طرف ما معتقدیم که در جبهه حق محور خداست همه فعل و انفعالات ،حرکات، سکنات، گفتار و رفتار بر محور خدا شکل می گیرد که نمادش انقلاب اسلامی  با حاکمیت سیاسی  که  در راس آن ولایت فقیه است و  در مقابل هر آنکه محور غیر خدا حرکت می کند قائل به ارزش های انسانی نبوده و غیر تعالیم الهی است که می شود جبهه استکبار و نمادش آمریکاست.

, .,

برخی ها هنوز به این باور نرسیده اند که ما در میدان جنگ هستیم

,

شاهچراغی بخشی از اشکال نبرد در این میدان را پنهان دانست و خاطر نشان کرد: گفته شد این جنگ با جنگ 8 سال دفاع مقدس متفاوت است لذا اشکال نبرد هم در این میدان متفاوت است یعنی خیلی با حواس ظاهری قابل لمس نبوده،شی هم  نیست که به آن دست بزنید  یا آن را ببینید بلکه باید با همه وجود احساس کنید .البته کسانی هم هستند که هنوز به این باور نرسیده اند ما در میدان جنگ هستیم.

, .,

فرمانده سپاه کربلا به هدف گذاری های استکبار جهانی در راس آن آمریکایی ها و صهیونیسم بین الملل در این میدان نبرد اشاره و تصریح کرد: هرجایی که اعتقاد به خدا و اعتقاد به مکاتب الهی باشد استکبار جهانی به بهانه خوی استکبار جهانی  که تمامیت خواه،خودخواه ,هرآنچه را می بیند برای خودشان طلب می کند و هر جایی که محور دین باشد،که البته خاص کشور ما نیست و در کشورهای مسیحی هم مشاهده می شود که استکبار در آنجا به مقابله برمی خیزد و این نشان میدهد که دعوا یک دعوای مبنایی و اعتقادی است.

, .,

شاهچراغی خاطر نشان کرد: در کشور ما که انقلاب اسلامی با محوریت امام راحل شکل گرفت و در ادامه نیز  به دست با کفایت مقام معظم رهبری و حمایت مردم این مسیر در حال طی شدن است،این تقابل در زمان امام(ره) بوده و اکنون نیز این تقابل همچنان ادامه دارد و این متوقف به زمان هم نیست که مثلا امسال ما فکر کنیم اگر با آمریکا سازش داشته باشیم  این تقابل برداشته می شود، که اصلا اینگونه نیست چون تقابل، تقابل فیزیکی  و یا تقابل جغرافیایی نیست که  بر سر یک منطقه ای با آمریکا نزاع داشته باشیم.

, .,

تقابل با آمریکا اعتقادی است نه سیاسی

,

وی تاکید کرد: در هر حوزه ای از جهان اگر تقابلی بین جمهوری اسلامی ایران و امریکا و بین کسانی که این مبانی را پذیرفته اند از شیعه و سنی تا مسلمان و غیرمسلمان بوده قطعا این تقابل اعتقادی است.

, .,

 این فرمانده هشت سال دقاع مقدس با اشاره به نقشه امریکایی ها برای رسیدن به اهدافشان دراین میدان جنگ،عنوان داشت: آمریکایی ها یک سری راهکارهایی را مطرح کرده و روش هایی را به کارمی برند که اولین اقدام مهمی که فکر می کنم به شدت روی آن سرمایه گذاری کرده اند "دین زدایی" است.

, .,

وی افزود:آمریکایی ها به واسطه در اختیار داشتن تکنولوژی و توانمندی اقتصادی نسبت سایر کشورها که عمده اقتصادشان بر مبنای برده داری نوین و به غنیمت بردن توانمندی های سایر کشورها مثل کشورهای افریقایی ،آسیایی  ،اروپایی  وحتی امریکایی مثل  امریکایی لاتین است تهاجماتی را برای دین زدایی در دیگر کشورها شروع کرده اند که متاسفانه گاهی اوقات در کشور ما سرپنجه هایی از آنها دیده می شود.

, .,

 عضو شورای امر به معروف استان مازندران به نمونه هایی از این تهاجم که در حوزه دین اتفاق افتاد،اشاره کرد و یادآور شد: توهین به مقدسات و ارزشها، حساسیت زدایی ازمردم نسبت به مبانی دینی واعتقادی؛ موضعی که در دوره اصلاحات با قوت و درابعاد گسترده در حوزه کتاب های دینی، فیلم، سخنرانی و بکار گیری افراد غیر دینی با باورها و اندیشه های لیبرالیستی اتفاق افتاد و گهگاهی هم از همان جنس تفکرات در زمان فعلی هم دیده می شود.

, .,

وی در ادامه افزود: دشمن از ماهواره، اینترنت و فن آوری روز به شدت استفاده می کند برای آنکه میدان جنگ، میدان اعتقادها و باورهاست که اگر مشاهده کنید متوجه خواهید شد حتی امریکایی ها حملات نظامیشان همسو با حملات فرهنگی است.

,

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری: شعار مرگ بر آمریکا برخاسته از درون مردم است

, نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری: شعار مرگ بر آمریکا برخاسته از درون مردم است,

امام جمعه بهشهر گفت : شعار مرگ بر آمریکا برخاسته از درون مردم ایران است و مردم ایران به خوبی دشمن خود را می شناسند.

, .,

آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر در گفتگو با سایت خط امیدگفت : آمریکا به اسم سفارت خانه در ایران لانه جاسوسی راه اندازی کرده بود و بدترین جنایات را بر علیه ایران برنامه ریزی و اجرا می کرد.

, .,

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : با تسخیر این لانه جاسوسی ، دانشجویان حق جوی ایرانی به دنیا نشان دادند که آمریکا به دنبال استثمار و برهم زدن امنیت در ایران و سو استفاده از این نا امنی است.

, .,

جباری بر حضور پر شور در روز 13 آبان تاکید کرد و افزود : نیازی به گفتن و دعوت مردم در روز 13 آبان نیست چراکه شعار مرگ بر آمریکا برخاسته از درون مردم ایران است و مردم ایران به خوبی دشمن خود را می شناسند  و جنایات آمریکا را هرگز فراموش نمیکنند.

,

فرمانده سپاه ‌انصارالحسین(ع) استان همدان:"مرگ بر آمریکا "شعار آرمانی جمهوری اسلامی ایران است

, فرمانده سپاه ‌انصارالحسین(ع) استان همدان:"مرگ بر آمریکا "شعار آرمانی جمهوری اسلامی ایران است, فرمانده سپاه ‌انصارالحسین(ع) استان همدان:"مرگ بر آمریکا "شعار آرمانی جمهوری اسلامی ایران است,

فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان در مصاحبه با نافع ضمن گرامیداشت روز 13 آبان گفت: شعار مرگ بر آمریکا شعار آرمانی نظام جمهوری اسلامی ایران است چراکه امام راحل از زمانی که نخستین جرقه‌های انقلاب در سال 41 زده شد تا زمان رحلت بر این شعار و به عنوان یکی از نکات اساسی و محوری انقلاب اسلامی تاکید داشتند.

, .,

سردارغلامعلی ابوحمزه با اشاره به اینکه آمریکا از سوی امام خمینی (ره) عنوان شیطان بزرگ را داشته است، ادامه داد: آمریکا در راس و محور عوامل استکبار قرار دارد و شعار مرگ بر آمریکا در طول 35 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد در همه راهپیمایی‌ها به عنوان یک شعار اصلی و اساسی قرار داشته است و این شعار نه تنها به برای ملت ایران بلکه برای تمامی ملتهای مسلمان عالم در هر نقطه از جهان مطرح بوده است؛ چراکه مقابله با استکبار جهانی برای تمامی این ملتها در اولویت قرار دارد.

, .,

وی با اشاره موضوع حذف شعار مرگ بر آمریکا که از سوی عده‌ای مطرح شده بود گفت: آمریکا و اسرائیل همواره به عنوان عوامل اصلی استکبار جهانی شناخته شده‌اند و این موضوع که در مدت اخیر مطرح شده بود یا از روی غرض‌ورزی یا از روی ناآگاهی و عدم شناخت است و با این تفاسیر شعار مرگ بر آمریکا هم در روز 13 آبان و هم در سایر مناسبت‌های دیگر در راس همه شعارها قرار خواهد داشت.

, .,

وی همچنین خاطرنشان کرد: روز 13 آبان ماه علاوه بر روز دانش‌آموزمناسبت دیگری دارد که رسانه‌های جمعی باید بر روی آن نیز تاکید داشته باشند، این رو زعلاوه بر عنوانی که ذکر شد روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) نیز هست و از این رو شرکت در این تجمع علاوه بر دانش‌آموزان و دانشجویان، برای همه کسانی هستند که به آرمانها و ارزشهای جمهوری اسلامی پایبندند یک تکلیف است.

, .,

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی :۱۳ آبان ماه شکست کامل ابهت پوشالی آمریکا در باور جهانیان

, نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی :۱۳ آبان ماه شکست کامل ابهت پوشالی آمریکا در باور جهانیان,

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیمنه و قدرت پوشالی استکبار و بخصوص آمریکا توسط ملت ایران در روز 13 آبان ماه در باور جهانیان شکسته شد.

, .,

محمدمهدی مفتح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نافع در تویسرکان گفت: روز ۱۳ آبان، روزی سرنوشت ساز برای ملت ایران است. روز مجاهدت و تبعید مظلومانه حضرت امام خمینی (ره) در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت دانش آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۵۷ و در نهایت، خط بطلانی است که دانشجویان در سال ۱۳۵۸ با تسخیر سفارت آمریکا بر دخالت و دست اندازی های استکبار جهانی در کشورمان زدند.

, .,

مفتح با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نماد استکبار ستیزی و مقاومت ملت در برابر جبهه استکبار به سر کردگی آمریکا است، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا چند ماه پس پیروزی انقلاب اسلامی آن چنان بزرگ بود که امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

, .,

وی خاطر نشان کرد: شکست ابهت پوشالی آمریکا در اذهان جهانیان آن هم در شرایطی که همه کشورها، آمریکا را به عنوان یک کشور قدرتمند، ظالم و مستکبر می دانستند، مهمترین دستاورد انقلاب دوم ایران بود.

, .,

نماینده مردم تویسرکان افزود: به‌ واسطه‌ی تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام بسیاری از جیره‌خواران سفارت آمریکا شناسایی شدند و مصونیت بخشیدن به انقلاب اسلامی ایران را می توان از دیگر دستاوردهای تسخیر لانه جاسوسی دانست .

, .,

مفتح با تأکید بر لزوم حفظ دستاوردهای تسخیر لانه جاسوسی، ملت های آزاده و به ستوه آمده از جاسوسی‌ها، دخالت‌ها، خرابکاری‌ها، و جنایات آمریکا در جهان را به الگوگیری از اقدام تاریخی ملت ایران دعوت کرد.

, .,

وی در ادامه با یادآوری اینکه که یوم الله ۱۳ آبان ماه روزه ملی مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: در این روز نه تنها دانش آموزان و دانشجویان فریاد مرگ بر آمریکا را سر می دهند بلکه همه اقشار مختلف مردم هر سال کوبنده تر از سال گذشته شعار استکبار ستیزی و آزادگی را فریاد می زنند.

, .,

نماینده مردم تویسرکان در پایان ضمن گرامیداشت این روز مهم تاریخی، خاطر نشان کرد: مردم فهیم شهرستان تویسرکان همگام با سایر مردم در سراسر ایران اسلامی، امسال نیز همانند سال های گذشته در راستای تداوم رسالت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران، یوم الله ۱۳ آبان را که سمبل مبارزه و مقاومت ملت شریف ایران در مقابل استکبار جهانی را گرامی داشته و راهپیمایی این روز را هرچه با شکوه تر برگزار می کنند و همچون گذشته با حضور پرشور در مراسم ۱۳ آبان ، انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش می گذارند.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی: وجود سازمان ملل در آمریکا خسارت به دنیاست

, نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی: وجود سازمان ملل در آمریکا خسارت به دنیاست,

احمد آریایی نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نافع در ملایر بااشاره به اینکه افشای جاسوسی ها ی دولت آمریکا دلیل روشنی بر صحت ادعاهای ایران از سالهای گذشته تاکنون است، گفت: ما سالهاست اعلام کرده ایم که سفارتخانه ی آمریکا لانه ی جاسوسی است.

, .,

وی با بیان اینکه عده ی زیادی با ایران مخالفت کردند و گفتند نباید این ادعاها را می کردید، افزود: اما امروز همه ی آنها متوجه شدند که تمامی ادعاهای ایران درباره جاسوسی آمریکا درست است.

, .,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقرهای بین المللی که در آمریکا قرار دارد کاملا ناامن است.

, .,

وی ادامه داد: حتی گفتگوهای تلفنی بین ما و فضاهای مجازی google و yahoo ناامن هستند.

, google , yahoo , .,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه دنیا، دنیایی است که براحتی از آن سرقت اطلاعاتی می شود، تأکید کرد: آمریکا از هر شرایطی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند و ما باید مراقب دسیسه های آن باشیم.

, .,

وی با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، تصریح کرد: وجود سازمان ملل در آمریکا خسارت به دنیاست.

, .,

آریایی نژاد در پایان با تأکید بر اینکه ابزار جهانی نباید در دست آمریکا قرار داده شود، افزود: به جهانیان اثبات شده است که آمریکا امانتدار نیست و نباید مکان های مهم جهانی در آمریکا قرار گیرد چرا که آمریکا صلاحیت آنرا ندارد.

,

امام جمعه شهرستان تویسرکان : دشمنی آمریکا آشکار است/ هیچکس مصونیت از شیطان ندارد

, امام جمعه شهرستان تویسرکان : دشمنی آمریکا آشکار است/ هیچکس مصونیت از شیطان ندارد, :,

حجت الاسلام مرتضی موحدی با اشاره به اینکه دشمنی سالیان دراز مدت آمریکا بر هیچ کسی پوشیده نیست، گفت: آمریکا دشمنی و خیانت خود را با اجرای نقشه های شوم و فریبکارانه بر علیه ملت ایران چه قبل از انقلاب با حمایت از رژیم پهلوی و چه بعد از انقلاب با حمایت همه جانبه از صدام و پس از آن گروه های ترویستی ثابت کرده است.

, .,

حجت الاسلام موحدی افزود: چگونه برخی مدعیان می گویند اگر با دشمن، دشمنی نکنی خوب می شود، در صورتی که امام حسین(علیه السلام) تا آخر دنیا بر این گونه حرف ها خط بطلان کشیده است.

, .,

وی با بیان اینکه دشمن از هرچه بتواند برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده می کند حتی اگر کودک ۶ ماهه ای را هدف تیر قرار دهد، تصریح کرد: تاریخ به وضوح نشان داده است که هیچگاه دشمنان اسلام دست از دشمنی های خود برنداشته اند و تنها راه مقابله با ظلم و استکبار آنان ایستادگی مقتدرانه است.

, .,

خطیب نماز جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه ملت ایران هیچ گاه جنایات آمریکا را فراموش نخواهند کرد، گفت: به حقیقت حضور گسترده مردم در هرچه باشکوه تر برگزار کردن راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال مشت محکمی بر مدعیان و دروغ پردازان داخلی و خارجی و در رأس آن آمریکای جنایتکار است.

, .,

حجت الاسلام موحدی در ادامه افزود: چگونه آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم شنود مکالمات و جاسوسی در دیگر کشورها را جایز می داند، در حالیکه با برخی از این کشورها دوست و هم پیمان است.

, .,

وی تصریح کرد: اگر این ادعا درست است یا باید همه سران اروپا را ترویست معرفی کرد و یا اینکه آمریکا تنها مدعی دوستی با این کشورها است و در حقیقت با افکار خیانت گونه و فریبکارانه طرح دوستی با این دولت ها را بنا کرده است.

, .,

امام جمعه شهرستان تویسرکان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به افزایش آمار طلاق در جامعه، بر ضرورت ریشه یابی این مشکل اجتماعی تأکید کرد و گفت: یکی از دلایل طلاق، نگاه غلط نسبت به زندگی مشترک است.

, .,

حجت الاسلام موحدی افزود: برخی همسران در زندگی به دنبال تفاهم و درک صدرصدی هستند در حالیکه هیچ دو انسانی از درک صدردصدی یکدیگر برخوردار نیستند.

, .,

وی بر بهره مندی خانواده ها از دستورات قرآن و سیره اهل بیت (علیهم السلام) در ایجاد آرامش حقیقی در زندگی مشترک تأکید کرد و افزود: ازدواج فرصت مناسبی است برای اینکه ملکه عفو و گذشت در انسان رشد کند و آستانه تحمل انسان ها تقویت شود.

, .,

خطیب نماز جمعه تویسرکان اظهار داشت: ازدواج فرصت مناسبی برای تکامل انسانها است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان: زبان امریکا با ایران باید زبان تکریم باشد

, مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان: زبان امریکا با ایران باید زبان تکریم باشد,

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در مصاحبه با نافع گفت: مجموعه آموزش پرورش برنامه‌ریزی مناسبی برای روز 13 آبان انجام داده است و هماهنگی‌های لازم برای حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در این روز انجام شده است.

, .,

عباس حسنی‌محتشم ادامه داد: تا زمانی که آمریکا از خوی ددمنشانه خود دست برندارد، زبان خود را از تهدید به تکریم تغییر ندهد، ملت ایران دست از شعار مرگ بر آمریکا برنمی‌دارد.

, .,

وی گفت: ایران اسلامی از مواضع حق‌طلبانه خود عقب‌نشینی نمی‌کند چراکه؛ در صورت عقب‌نشینی از رویکرد حق‌طلبانه و استکبارستیزی خود، آسیب می‌بینیم پس باید همواره بر این اصل و اساس باقی ماند.

, .,

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان با عنوان کانون جمعیتی کودکان و نوجوانان نقش موثری در مقاطع مختلف تاریخی داشتند که این وقایع در تاریخ به ثبت رسیده است.

, .,

وی با بیان اینکه باید با تمام توان با روحیه حق‌طلبی و استکبارستیزی راه امام خمینی(ره) و شهدا را ادامه داد، ابراز داشت: با حضور در راهپیمایی روز 13 آبان بار دیگر با شهدا میثاق ادامه راه آنان را می‌بندیم.

, .,

حسنی‌محتشم ابراز داشت: آمریکا برای به زانو در آوردن ملت ایران و فروپاشی انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده، پس باید مراقب بود.

, .,

وی یادآور شد: امروز استکبار جهانی از قدرت ایران اسلامی ترس و واهمه دارد به همین دلیل می‌خواهد با این کشور را در مجامع بین‌المللی ضعیف جلوه دهد.

, .,

وی در ادامه از دانش‌آموزان و دانشجویان خواست با ارتقای توان علمی خود، قدرت ایران اسلامی را تقویت کنند.

, .,

عباس حسنی محتشم ادامه داد: با توجه به حساسیتی که نظام جمهوری اسلامی ایران بر استکبار ستیزی دارد از این رو حضور مردم در این مراسم باید پرشورتر از هر سال باشد.

,

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان: امسال شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر فریاد می زنیم

, مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان: امسال شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر فریاد می زنیم,

به گزارش بوتیا،سیاوش مسلمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان پیش در جمع مسئولین بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی شهر کرمان اظهار داشت ۱۳ آبان سالروز جهانی مبارزه با استکبار جهانی است ودر اینروز تسخیر لانه جاسوسی، تبعید حضرت امام(ره) و کشتار دانش‌آموزان به سر کردگی آمریکای جنایتکار انجام شده است.

, .,

وی افزود: اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی نشان می دهد که در استکبار در سال ۵۸ درصدد از بین بردن انقلاب نو پای اسلامی بوده است .

, .,

مسلمی با اشاره به جنایات آمریکا بر علیه ایران افزود: کودتای ۲۸ مرداد، تحمیل قانون کاپیتولاسیون، به شهادت رساندن دانشجویان در ۱۶ آذر۳۲ و دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ تنها گوشه‌ای از جنایات آمریکا علیه ملت ایران است که در همه آنها مردم ایران تحقیر شده اند.

, .,

وی با بیان اینکه به آمریکا اعتمادی نیست، گفت: ومسئولین کشور درمذاکره نیز به استکبار اعتماد نکنند.

, .,

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کر مان افزود: پیرو زی انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون با حضور مردم در صحنه واستکبار ستیزی با «شعار مرگ بر آمریکا »بوده وامسال در ۱۳آبان این شعار را کوبنده تر از هر سال فریاد خواهیم زد.

, .,

وی با اشاره به اینکه شعار استکبار ستیزی بخشی از هویت دینی و ملی ماست، گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران ودانشجویان هوشیار با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳آبان به دشمنان نشان خواهند داد که در برابر مستکبران و زورگویان عالم هرگز کوتاه نمی آیند.

, .,

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استانکر مان با اشاره به مقاله روزنامه بهاربا عنوان امام، پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی افزود: این مقاله  اصل امامت به معنای حکومت و رهبری سیاسی را نفی کرده است و مجازات تو قیف کم است ،مطالبه ما از وزارت ارشاد لغو مجوز این روزنامه است.

,

امام جمعه پلدختر گفت: افشای جاسوسی آمریکاییها سند اثبات حقانیت ملت ایران است

, امام جمعه پلدختر گفت: افشای جاسوسی آمریکاییها سند اثبات حقانیت ملت ایران است, :,

حجت الاسلام لروند در گفتگو با سفیرافلاک  افزود:هم اکنون دنیا به اهمیت مواضع و فرمایشات حضرت امام خمینی(رض) در مورد آمریکا که شیطان بزرگ است، پی بردند.

, .,

وی افزود:وقتی که دانشجویان در 13آبان لانه جاسوسی آمریکا رادر کشورمان تسخیر کردند عده ای از معاندان نظام امثال گنجی ها به این اقدام انقلابی دانشجویان انتقادکردند ولی امروز با افشای این رسوایی بزرگ امریکاییها همه به حقانیت ایران ودلایل دشمنی ما با آمریکا پی بردند.

, .,

امام جمعه پلدختربا تاکید براینکه دولتمردان ما باید نسبت به ارتباط با آمریکا هوشیار باشند تصریح کرد:کشوری که به هم پیمانان خودش رحم نمی کند چطوربا ایران سابقه دشمنی دارد می خواهد صادقانه برخورد کند.

, .,

وی با اشاره به اینکه آمریکابه هیچ وجه قابل اعتماد نیست اظهارداشت:آمریکا باادعای دفاع از حقوق بشر در ویتنام ،افغانستان،پاکستان،عراق وسوریه چه جنابات هولناکی انجام داد.

, .,

حجت الاسلام لروند افزود:در تاریخ جز خیانت از آمریکا و استکبار جهانی چیز دیگری ما ندیدیم زیرا در پرونده آنها جزجاسوسی، ترور، زورگویی، تجاوز و تحریم چیز دیگری نیست.

, .,

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه ازابتدا سازمان ملل آلت دست قدرتهای استکباری بوده تصریح کرد:سازمان ملل تا به حال درقبال جنایات مستکبرین غربی به خصوص آمریکا چه اقدامی را انجام داده است.

, .,

وی  با تاکید براینکه اصلا سازمان ملل هویتی ندارد افزود:حالا که برای عموم آشکارشد که آمریکا لانه جاسوسی دنیا است آیا این سازمان ملل به خود اجازه می دهد از حقوق کشورها در برابر امریکا دفاع کند.

,

جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران کشور: تقابل جمهوری اسلامی با آمریکا یک تقابل هویتی است/ضرورت حضور حداکثری در راهپیمایی 13 آبان

, جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران کشور: تقابل جمهوری اسلامی با آمریکا یک تقابل هویتی است/ضرورت حضور حداکثری در راهپیمایی 13 آبان, :,

جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران کشور در گفتو با سفیرافلاک، با اشاره به اینکه 13 آبان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار شناخته شده؛ به عنوان قانون یک تکلیف محسوب می شود.

, .,

دکتر مرادزاده با تاکید بر مذاکرات بین ایران و 1+5، شرایط کنونی را شرایطی دانست که بیش از هر موقعیتی نیاز به حرکت پرشور و هماهنگ مردم و نظام وجود دارد.

, .,

وی همچنین با مثبت توصیف کردن شرایط منطقه و بیداری اسلامی، از شکست آمریکا و متحدانش در منطقه خبر داد و افزود:اکنون سران استکبار و ملت های آزاده بیش از هر زمانی به راهپیمایی 13 آبان چشم دوخته اند که آیا مردم ایران به شعارهای اصیل انقلاب پایبند خواهند ماند یا خیر؟

,

دکتر مرادزاده در خصوص پالس های که از طرف برخی دیپلمات های داخلی به کشورهای اروپایی ارسال می شود گفت: این افراد سال هاست در موضع انفعال قرار دارند و تلاش می کنند عموم مردم را نیز با خود همراه سازند که همواره در تحقق این نیت ناکام مانده اند.

, .,

وی به ظلم های که آمریکا و سردمدارانشان در حق ملت ایران روا داشته اند اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب با ترور و کودتا و بعد از انقلاب در دوران جنگ تحمیلی و تحریم های سیاسی و جنگ رسانه ای و ناتوی فرهنگی آنها همواره در تلاش بوده اند که به ملت ما ضربه بزنند و اکنون نیز کنگره، سنا و دولت آمریکا این وضعیت را ادامه می دهد.

, .,

دکتر مرادزاده تقابل جمهوری اسلامی با آمریکا را یک تقابل هویتی دانسته و تاکید کرد: تقابل نظام لیبرالیستی غرب با نظام جمهوری اسلامی در پیچ تاریخی خود قرار دارد و باید با توجیه افکار عمومی انگیزه را برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان ایجاد کرد

,

بیانیه جمعی از جمعیت دانشگاهی استان مرکزی به مناسبت 13 آبان

, بیانیه جمعی از جمعیت دانشگاهی استان مرکزی به مناسبت 13 آبان,

به نقل از اراک امروز،آمریکا یک مستکبر به تمام معناست. مسئله‌ى ما هم فقط نیست، مسئله‌ى دنیاست؛ مسئله‌ى دنیاى اسلام است.

, .,

حادثه‌ى تصرف سفارت امریکا که مرکز جاسوسى امریکا بود، در واقع سیلى سخت جوانان ایرانى بود به آن دولت و قدرت زورگو و مداخله‌گرى که سالهاى متمادى کشور ما و ملت ما و منابع ما را در مشت خود می فشرد.

, .,

رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)

,

انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، از همان آغاز با نگاه حکیمانه حضرت امام خمینی(ره)، خود را محدود به زمان و مکان ندانسته و همواره به دنبال هدف متعالی تشکیل جبهه مستضعفین عالم در مقابل نظام ظالمانه استکباری بوده است. همین نگاه عمیق امام راحل(ره)  است که در دوران35 ساله انقلاب اسلامی ایران ،‌ الهام بخش عدالت خواهان و آزادگان جهان می باشد تا آن جا که به برکت این نهضت ، شکل گیری بیداری اسلامی در جهان اسلام را مشاهده می کنیم و با جرأت می توان گفت «صدور انقلاب» بالاترین دستاورد این نهضت می باشد. انقلابی که تأکیدش بر زیر بار ظلم نرفتن و به کسی ظلم نکردن  و حرکت در راستای فطرت و هدایت الهی است. پرواضح است که این گفتمان جدید توسط مستکبرین،  مورد حمله همه‌جانبه قرار گرفته و انقلاب هزینه‌های زیادی برای حفظ آن پرداخته است.

, .,

جنگ تحمیلی، شهادت بیش از دویست هزار نفر، جنایت‌های منافقین ، هفده هزار شهدای ترور، تحریم‌ها، ایجاد توطئه‌های مختلف برای براندازی مانند فتنه78و 88، صدور قطعنامه‌های پی در پی و ... همه و همه هزینه‌هایی است که انقلاب اسلامی پرداخته تا این اصل بماند و مردم مسلمان ایران اثبات کرده‌اند که در راه مبارزه با ظلم و حفظ انقلاب تا آ‌خر ایستاده‌اند و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی  اگر تحریم‌مان کنند فرزند رمضان واگر حمله نظامی کنند فرزند محرمیم.

, .,

تقارن 13 آبان امسال با ماه پیروزی خون بر شمشیر همراه با فریاد هیهات منا الذله ملت  ایران با حماسه عاشورا پیوند خورده و به دنیا نشان خواهد داد که ایران و ایرانی در برابر فشارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی حاضر نیست عزت و سربلندی خود را زیر پا بگذارد و انشاء الله تابلوی زیبایی از استکبار ستیزی منبعث از سیره سیدالشهدا(ع) ، عاشورایی را تداعی خواهیم نمود.

, .,

سیزده آبان روزی ست که حضرت روح الله فریاد استقلال خواهی ملت ایران را به گوش جهانیان رساند.

, .,

سیزده آبان روز بیداری ملت ایران است

,

 سیزده آبان روزی ست که ابهت پوشالی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در انظار جهانیان شکسته شد.

, .,

سیزده آبان روز آزادگان جهان است. روز مبارزه با استکبار. خواه استکبار خارجی و خواه استکبار داخلی.

, .,

ما جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های استان مرکزی ضمن دعوت از جمعیت دانشگاهی آزاده ایران زمین و آزادگان دنیا برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسم یوم الله 13آبان نکاتی را به عرض ملت ایران و نخبگان دانشگاهی می رسانیم:

, :,

1-آمریکای جهانخوار ، زیاده خواهی ست که جز به تصرف و سلطه بر تمام دنیا راضی نخواهد شد و برای ملت آزاده ای چون ایران و تمام آزادگان راهی جز مبارزه نیست.

, 1-, .,

2-برای اولین بار در دنیا پرچم آمریکا نماد استکبار و استعمار و استثمار ،پس از تسخیر سفارت امریکا که به حق لانه جاسوسی نام گرفت به آتش کشیده شد و این بغض گلو گیر دنیا در 13 آبان 58 سر باز کرد.حال بماند که برخی مبارزان آن انقلاب دوم به صف توابین و نادمین انقلاب پیوسته اند و خواستار وا دادگی در عرصه سیاست خارجی از دوران اصلاحات تاکنون به بهانه دیپلماسی و بهبود روابط با غرب هستند.

, 2-, .,

3- اختلاف ایران و آمریکا بر پایه ایدئولوژی ا ست زیرا در جهان بینی اسلام پذیرش سلطه و برقراری رابطه سلطه جویانه پذیرفته نیست و روشن است مادام که آمریکا دست از خوی استکباری و ادبیات زورگویانه بر ندارد _خواه سیاست کاخ سفید جنگ طلبی باشد و خواه تغییر _ رابطه ما  و امریکا کماکان رابطه گرگ و میش خواهد ماند و ما به دیپلماسی آمریکایی با دید سوء ظن می نگریم.

, 3- , .,

4-به گفته حضرت امام (ره) آخرین نبرد ما با آمریکا نبرد با اسلام آمریکایی ست و امروزه متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از وادادگان و شیفتگان شیطان بزرگ با قرار دادن قرآنها بر سر نیزه ها می کوشند تا از جهل جاهلان و جاهلیت مغرضان ولایت فقیه سوء استفاده نموده و حکمیتی دیگر را بر امت اسلامی تحمیل نمایند.

, 4-, .,

5-«نرمش قهرمانانه» و به کار گیری هنر دیپلماسی در خدمت و پاسداری از فضیلت ها و ارزش های انقلاب در صحنه بین الملل از سوی رهبر فرزانه انقلاب خواستی مبارک است که بروز نشانه های اختلاف بین آمریکا و رژیم صهوینیستی و انشاءالله فتح الفتوح آن تزلزل هرچه بیشتر در سنگرهای کفر و استکبار خواهد بود!

, 5-«, !,

6- امروز آمریکا پس از شکستهای پی در پی در صحنه های مختلف نظامی ، اطلاعاتی و فرهنگی و شکسته شدن هیمنه پوشالی اش به ویژه در منطقه غرب آسیا در پی آن است که با فرار از این لبه پرتگاه ، با نیرنگ مذاکره برای خود آبرو دست و پا کند. و آمریکا " مذاکره را برای مذاکره " می خواهد و نه برای حل و فصل اختلافات فی مابین  و این امر را رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر خوش بین نبودن در مذاکره با آمریکا بارها هشدار داده اند

, 6- ,

7- حادثه تروریستی حمله به پاسگاه مرزی سراوان درحالی اتفاق افتاد که ایران در برهه حساسی از مذاکرات هسته ای بر سر منافع حقه ملت در یک جنگ دیپلماتیک با قدرت های جهانی است. امروز نیز ناامنی در کشور و مرزهای ایران اسلامی می تواند تحریک گروه های دست نشانده تروریستی برای اجرای نقشه های شوم برخی کشورهای قدرت طلب باشد.

, 7- , .,

از همین رو جمعیت دانشگاهی استان مرکزی ضمن محکومیت این عمل بزدلانه تروریستی، به دشمنانی که سودای ناامنی ایران اسلامی را در سر دارند هشدار می دهد که نظام اسلامی با اقتدار پاسخ این گونه حملات را خواهد داد، وما دانشگاهیان با تمام توان از امنیت و آرامش این مملکت دفاع نموده و همه ما بر سر پیمان خود با امام امت مردانه ایستاده ایم و اگر روزی لازم باشد،کلاسهای درس را رها کرده و به مرزها خواهیم شتافت، که ما فرزندان محرمیم و شهادت اوج افتخار ما است.

, .,

8-دوران محنت و افول غرب و در رأس آن آمریکای جنایت کار فرا خواهد رسید و چیزی جز سرنوشت اتحاد جماهیر شوروی نخواهد بود(«أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ »).  و دوران حکومت صالحان و  مستضعفان بر عالم نیز نزدیک است.

, 8-, .,

در پایان ما به عنوان جمعی از دانشگاهیان دانشگاه های استان مرکزی ضمن اعلام مواضع خود پیرامون عدم رابطه با آمریکای جنایتکار و ایستادگی بر آرمانهای اصیل انقلاب ، همچنان که قرآن کریم در سوره مبارکه هود آیه112 می فرماید: فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ وَمَنْ تَابَ مَعَکَ وَلَا تَطْغَوْا إِنَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیر(پس همان‌گونه که فرمان یافته‌ای، استقامت کن؛ و همچنین کسانی که با تو بسوی خدا آمده‌اند (باید استقامت کنند)! و طغیان نکنید، که خداوند آنچه را انجام می‌دهید می‌بیند! ) تداوم خط امام راحل(ره)  را در خط رهبری معظم انقلاب (ادام الله ظله الشریف) می دانیم./

, ./ ,

جمعی از جمعیت دانشگاهی استان مرکزی

,

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع): هر کس در جایگاه ظالم باشد شعار مرگ را نثارش می کنیم

, معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع): هر کس در جایگاه ظالم باشد شعار مرگ را نثارش می کنیم,

سردار الله نور نوراللهی معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) در حاشیه مراسم نشست با نخبگان بسیج شهرستان لامرد که در سالن معلم برگزار شد در گفتگو با خبرنگار لامــــــــرود اظهار داشت: موضوع شعار مرگ بر آمریکا یک پیام و رسالت است، ما نه ظلم می کنیم و نه ظلم را قبول داریم، لهذا هر کس در جایگاه ظالم باشد این مرگ را نثارش می کنیم خواه آمریکا یا هر ظالم دیگری باشد.

, .,

این مسئول با اشاره به رخداد مهم 13 آبان گفت: به زمین ریخته شدن خون 56 شهید دانش آموز مقدمه ای برای پیروزی کشور ما در 22 بهمن شد، شهادت این دانش آموزان خون را در شریان های انقلاب اسلامی جاری کرد و انقلاب اسلامی را شکل داد.

, .,

وی در پایان تاکید کرد: مراسم 13 آبان را که روز بسیار مهم و تعیین کننده است برگزار خواهیم کرد و هیچ گاه این فراز و نشیب های سیاسی نمی تواند ما را از این مراسم ملی و بزرگ دور کند.

,

امام جمعه شیراز:بالاخره جهان فهمید سفارتخانه‌های آمریکا لانه جاسوسی است

, امام جمعه شیراز:بالاخره جهان فهمید سفارتخانه‌های آمریکا لانه جاسوسی است, امام جمعه شیراز:بالاخره جهان فهمید سفارتخانه‌های آمریکا لانه جاسوسی است,

به گزارش شیرازه ، آیت‌الله اسدالله ایمانی، با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان و لزوم گرامی‌داشت این روز، سه واقعه تاریخی رخ‌داده در این تاریخ را یادآور و متذکر شد: برخی در زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران خواستار ارایه اسناد جاسوسی شدند که کتاب‌ها و فیلم‌های زیادی در این ارتباط تهیه و منتشر شد.

, , .,

آیت‌الله ایمانی اضافه کرد: امروز دنیا می‌داند که سفارت‌خانه‌های آمریکا پایگاه‌هایی برای جاسوسی است، اما ملت ایران هیچگاه دشمنی آمریکا را از یاد نبرده و فراموش نخواهد کرد.

, .,

امام جمعه شیراز با یادآوری اینکه عده‌ای برای کمرنگ شدن شعار مرگ بر آمریکا، تلاش می‌کنند، گفت: اگر نظام اسلامی علی‌رغم تمام فشارها و تهدیدها تا امروز با افتخار ایستادگی کرده، به برکت همین شعارهای نشات گرفته از شعور بوده است.

, .,

نماینده ولی فقیه در فارس همچنین با تسلیت ایام محرم، بر لزوم تحلیل کارشناسانه ابعاد و اهداف قیام حضرت اباعبدالله‌(ع) در ایام ماه محرم امسال، تاکید کرد.

, .,

آیت‌الله ایمانی با تصریح اینکه عزاداری و سوگواری برای حضرت امام حسین(ع) مورد تاکید همه قرار داشته و وسیله‌ای برای تقرب به خداوند است، عزاداری اباعبدالله(ع) را یکی از مهمترین راه‌های تقرب به خداوند برشمرد.

, .,

وی خودداری مداحان از بکاربردن اشعار و سخنان فاقد معنا و معیار درست، خودداری در استفاده از آهنگ‌های نامناسب و توجه و دقت در بکارگیری علامت‌ها را از ملزومات عزاداری تاثیرگذار برشمرد و گفت: باید در بنرها و تبلیغات از جملات و بیانات امام حسین(ع) استفاده مناسب کرد.

, .,

آیت‌الله ایمانی با رد کامل برخی رسوم ناشایست از جمله قمه‌زنی، استفاده از زنجیرهایی که موجب زخم شدن بدن می‌شود را نادرست دانست و با اشاره به فتاوی رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی،‌ خواستار پرهیز جدی عزاداران و دسته‌های عزاداری از اینگونه اعمال شد.

, .,

خطیب جمعه شیراز لزوم معطوف کردن توجه عزاداران به فلسفه قیام عاشورا و تحلیل واقعه کربلا را خواستار شد و گفت: به جای استفاده از علائم بدون مدرک و شکل و شمایل بازمانده از گذشته که مستندی در تاریخ اسلام ندارد پیام ابا‌عبدالله (ع) را بازگو کنیم.

, .,

وی بیان کرد: عزاداران به جد از قمه‌زنی و استفاده از زنجیر تیغ‌دار و خراش دادن صورت و بدن خودداری کنند که اضرار به نفس حرام و موجب وهن مقدسات اسلامی است.

, .,

آیت‌الله ایمانی همچنین تامین مسکن برای کسانیکه سرپناه و خانه مناسب ندارند را از ملزومات تامین امنیت و آسایش در جامعه دانست و بر لزوم توجه و دقت کافی در این زمینه تاکید کرد.

,

امام جمعه مرودشت: شعار مرگ بر آمریکا تا آدم شدن او ادامه می‌یابد

, امام جمعه مرودشت: شعار مرگ بر آمریکا تا آدم شدن او ادامه می‌یابد, :,

به گزارش مرودشت نا، حجت‌الاسلام ابوالقاسم غفوری میبدی در خطبه‌ی نماز جمعه، با اشاره به مناسبت‌های آبان ماه، از کینه‌ورزی دشمنان در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی سخن گفت و تصریح کرد: هرچند دشمنان با این اتفاقات خواستند ملت ایران را کوچک بشمارند اما رهبری امام چهره ننگین استکبار را نمایان کرد.

, .,

وی ادامه داد: با افشای جاسوسی آمریکا در کشورهای غربی هم‌پیمان خود، ماهیت او در تسخیر لانه جاسوسی در ایران بر دنیا آشکارتر شد.

, .,

خطیب نماز جمعه مرودشت افزود: امروز دنیا فهمیده که ملت ایران 33 سال زودتر ماهیت آمریکا را برای تمام دنیا آشکار کرده است و این که امام آمریکا را شیطان بزرگ خواند را آنان امروز فهمیدند.

, .,

وی اضافه کرد: تا امریکا آدم نشده شعار مرگ بر آمریکا نیز ادامه می‌یابد و دانش‌آموزان و دانشجویان ما در راهپیمایی 13 آبان ماه جاری این موضوع را تاریخی خواهند کرد.

, .,

حجت‌الاسلام ابوالقاسم غفوری میبدی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به سال روز شهادت آیت‌ الله قاضی طباطبایی نخستین شهید محراب به دست گروهک فرقان وی را فقیهی مجاهد و عارف به توحید خواند.

, .,

امام جمعه مرودشت در ادامه به روز فرهنگ عمومی پرداخت و  خاطرنشان کرد: جامعه باید از بیماری‌های فرهنگی به دور شود.

,

بسیجیان رسانه های فارس: شعار «مرگ بر آمریکا» هیچ منافاتی با مذاکرات دولت جمهوری اسلامی ندارد

, بسیجیان رسانه های فارس: شعار «مرگ بر آمریکا» هیچ منافاتی با مذاکرات دولت جمهوری اسلامی ندارد, :,

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، اهالی بسیجی رسانه‌های فعال در استان فارس با صدور بیانیه ای یوم‌الله 13 آبان را سمبل مبارزه و مقاومت ملت شریف ایران در مقابل استکبار جهانی دانسته و اعلام کردند ‌با اتکا به خداوند متعال، مصمم‌تر از گذشته آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی را دنبال خواهند کرد.

, شیرازه,

در بخشی از این بیانیه آمده است:

,

آن روز که امام(ره) سفارتخانه آمریکا در ایران را لانه جاسوسی نامید؛ شاید کمتر کسی باور می‌کرد که پس از گذشت 34 سال همه دنیا و حتی کشورهای همراه و هم‌پیاله‌های شیطان بزرگ آمریکا اعتراف کنند که سفارتخانه‌های آمریکا در جهان لانه جاسوسی است. این بینش و تشخیص امام(ره) برگرفته از قرآن و مکتب انبیا بود.

, .,

متن بیانیه به شرح زیر است:

,

سیزده آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا است ؛ این روز یک نقطه عطف تاریخی برای پیشینه سترگ سرافرازی ملت آزاده ایران محسوب می شود. یوم الله 13 آبان بیانگر سه واقعه ی مهم و سرنوشت‌ساز است ؛ تبعید حضرت امام (ره) در سال 1343 ؛ کشتار دانش آموزان انقلابی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 از حوادث الهام بخش و آموزنده ی مبارزه پیروزمندانه ملت ایران علیه دولت‌استکباری آمریکا به شمار می رود و این مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه‌های جاودانه حضرت‌امام‌(ره) و مقام معظم رهبری( مدظله العالی) آموخته است. شعار مرگ بر آمریکا از مبانی و اصول انقلاب اسلامی است و این شعار، یک شعار دولتی نیست بلکه یک شعار مردمی محسوب می‌شود و نه تنها منافاتی با مذاکرات دولت جمهوری اسلامی ندارد بلکه سرمایه سازی برای دیپلمات های ماست. از جمله عواملی که باعث شده است؛ شعار «مرگ بر آمریکا» در سپهر شعور تاریخی مردم ایران به اوج برسد ؛ روحیه ظلم ستیزی مردم ایران ؛ که نیروی ایجاد انقلابی عظیم را داشتند و رسوایی آمریکا در این که نشان داد مظهر بیداد و فرعونیت است و از هیچ تجاوز ؛ جنایت و خیانتی برای شکستن عمود خیمة استقلال و به قفس در آوردن آزادی این ملت ، فروگذار نمی کند. مسلم است تا زمانی که ذهن مردم از این شعار ملی و مردمی پر است تسلط دوباره امریکا بر این کشور و منابع و منافع آن ممکن نخواهد بود و این یکی از رموز پایداری ماست.

, ., ., .,

آن روز که امام(ره) سفارتخانه آمریکا در ایران را لانه جاسوسی نامید؛ شاید کمتر کسی باور می‌کرد که پس از گذشت 34 سال همه دنیا و حتی کشورهای همراه و هم‌پیاله‌های شیطان بزرگ آمریکا اعتراف کنند که سفارتخانه‌های آمریکا در جهان لانه جاسوسی است. این بینش و تشخیص امام(ره) برگرفته از قرآن و مکتب انبیا بود. امروز این ندای به حق جمهوری اسلامی بر هم پیمانان آمریکا در غرب نیز اثبات شده است. وقتی آمریکا در مقابل هم پیمانان خود صداقت ندارد؛ حال چرا جمهوری اسلامی با این سابقه طولانی دشمنی که آمریکا در مقابلش داشته است؛ باید به این کشور اعتماد کند؟ این رفتار آمریکا موید آن است که ما همواره باید با نگاه بدبینی و بی اعتمادی نسبت به این کشور بنگریم. آمریکا در این سالها هیچ گاه صداقت و اعتماد سازی را از خود نشان نداده و این فریادی است که دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی با همه سانسورها و بایکوت های آپارتاید رسانه ای غرب به جهانیان رسانیده است.

, ., .,

ما مدیران، سردبیران؛ اعضای هیأت تحریریه؛ خبرنگاران و فعالان رسانه های استان فارس؛ ضمن گرامیداشت این روز مهم تاریخی، در راستای تداوم رسالت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران، یوم الله 13 آبان را سمبل مبارزه و مقاومت ملت شریف ایران در مقابل استکبار جهانی دانسته و اعلام می داریم ‌با اتکا به خداوند متعال ؛ مصمم تر از گذشته آرمان های اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی را دنبال خواهیم کرد و با برخورداری از روحیه ی دشمن شناسی، آمادگی مقابله فراگیر در جبهه جنگ نرم فرهنگی با جنگ افروزان نرم به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار را داشته وبا پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب و همگام با مردم عاشورایی ایران اسلامی در روز 13 آبان و در آستانه ماه محرم ، با شعارهیهات منا الذله پاسخ یاوه گویی های دولتمردان امریکا را در مراسم راهپیمایی سراسری ضد استکباری یوم الله 13 آبان خواهیم داد و تا همه دریابند که با فشارهای سیاسی و فتنه های مختلف نمی توان هیچگاه بین مردم و مسولان نظام فاصله بیاندازند.

,

ضمنا شایسته است؛ شهرداری سومین حرم اهل بیت با همکاری شورای شهر و با هدف روشنگری ماهیت استکباری آمریکا ؛ با استفاده از ظرفیت این روز؛ تابلو های "صداقت امریکایی" را که نشان دهنده ی ماهیت اصلی آمریکایی هاست ؛ در سطح کلان شهر شیراز نصب کنند.

,

فرمانده سپاه فجر:امسال باشکوه ترین مراسم 13 آبان را برگزار می کنیم

, فرمانده سپاه فجر:امسال باشکوه ترین مراسم 13 آبان را برگزار می کنیم, :,

به گزارش شیرازه، سردار غیب پرور در جمع برخی از سادات شیراز با اشاره به این که امسال با شکوه ترین 13 آبان بعد از انقلاب را برگزار می کنیم، گفت: مرگ بر آمریکا یک نماد، یک سنبل و یک شعار است و این نماد در واقع بغضی است در گلوی یک ملت مظلوم آماده ترکیدن است.

, شیرازه, .,

سایت تنویر گزارش داد روز گذشته فرمانده سپاه فجر با اشاره مباحثی که این روز ها مبنی بر تعامل با دولت آمریکا مطرح می شود گفت: اخیرا برخی می گویند که فتیله ضدیت با آمریکا را باید پایین کشید. در این رابطه به کسانی که دلشان غش می رود می گویم که باید دو ملاحظه را در نظر داشته باشید. اول اینکه یا باید با آمریکا دوست و برادر شویم که این یعنی گذشتن از اسلام، امام حسین(ع) و 200 هزار شهیدی که داده ایم یا باید رئیس جمهور آمریکا مسلمان شود که این امر نیز بعید است.

,

سردار غلامحسین غیب پرور گفت: فرزندان انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری بی غیرت نیستند که چشم خود را روی اصول و مبانی دینی و اعتقادیشان ببندند.

,

وی اضافه کرد: فعلا کسانی که این گونه بحث ها را مطرح می کنند دوست خطابشان می کنیم و این سخنانشان را پای حواس پرتی آنها می گذاریم اما بدانند این تسامح حد و مرزی دارد.

,

سردار غیب پرور با بیان اینکه از نشان های اهل بصیرت دشمن شناسی و به موقع عمل کردن و به اندازه عمل کردن است گفت: بحث رابطه با آمریکا متولی دارد. وقتی می گوییم ولایت مداری و ولایت پذیری صحنه ی عمل آن همین جاست تا جایی که رهبری اجازه فرمودند باید حرکت کرد.

,

وی افزود: فردی که 80 سال سن دارد باید نگاهش جای دیگری باشد نه در این عالم، عاقبت بخیری از آن کسانی است که با ولایت حرکت کنند نه جلوتر و نه عقب تر.

,

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: مرگ بر آمریکا یک نماد، یک سنبل و یک شعار است و این نماد در واقع بغضی است در گلوی یک ملت مظلوم آماده ترکیدن است.

,

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز تسخیر لانه جاسوسی افزود: 13 آبان امسال با شکوه ترین 13 آبان بعد از انقلاب را برگزار می کنیم.

,

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر: جمهوری اسلامی ایران کدخدایی آمریکا را برهم زده است

, فرمانده سپاه شهرستان بوشهر: جمهوری اسلامی ایران کدخدایی آمریکا را برهم زده است,

به گزارش دانشجو نیوز،فرمانده سپاه شهرستان بوشهر در جمع برخی  فعالان عرصه رسانه اظهار داشت: اختلاف ما با غرب اصلالتا اختلافی دینی و ایدئولوژیک است که در حال حاضر در حوزه اقتصادی بروز و ظهور پیدا کرده است.

,  , .,

وی افزود: دنیای غرب نمی خواهد اسلام به درستی در جهان عرضه شود زیرا عرضه شدن درست اسلام باعث خواهد شد که افکار عمومی غرب تحت تاثیر قرار گیرد و این اتفاقی است که در دنیای غرب در حال رخ دادن است.

,

سرهنگ خرمدل ادامه داد: آمریکا در مساله حقوق بشر هیچ اعتراضی به عربستان و دیگر کشورها نمی کند زیرا آنها از اقدامات وهابیت ترسی ندارند، از اسلام ناب محمدی(ص) که ایران منادی آن است وحشت دارند.

,

وی عنوان کرد: ایران همیشه تاریخ مورد هجمه بوده و هست و این مساله باعث شده که ما از اجانب گریز داشته باشیم و از اقوام متهاجم متنفر شویم.

,

خرمدل تصریح کرد: آمریکا نسبت به ایران همیشه نگاهی تهاجمی داشته و به ملت ما خیانت های بزرگی کرده است و 28 مرداد نمونه بارز خیانت آمریکا به نهضت مردمی نفت بود.

,

وی بیان داشت: سران منفور آمریکا که دم از حقوق بشر می زنند چرا دارو را بر مردم مظلوم ایران تحریم می کنند؟ اینها دشمنان خونی ملت ایران هستند، اینها استقلال سیاسی ایران اسلامی را تحمل نمی کنند.

,

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران کدخدایی آمریکا را برهم زده است و این خان قدرتمند و مستبد تحمل دیدن مقاومت ایران در مقابل هیمنه خود را ندارد.

,

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: ما صدای متفاوت از آمریکا را در جهان مطرح کرده ایم، مقابله ما با آمریکا مقابله خیر و شر است و این شر با ما کنار نخواهد آمد.

,

وی تصریح کرد: مسئله ما با آمریکا در یک صورت حل خواهد شد که یا ما از مواضع خود کوتاه بیاییم یا آمریکا از مواضع ضالمانه خود کوتاه بیاید و دست از این خوی استکباری بردارد.

,

وی یاداور شد: امروز شعار مرگ بر آمریکا توسط ما به تنهایی گفته نمی شود بلکه در اروپا، آسیا، آفریقا و در تمامی جهان مرگ بر آمریکا گفته می شود و پرچم ایالات متحده به آتش کشیده می شود.

,

سرهنگ خرمدل خاطرنشان کرد: آمریکا از دولتی حمایت خواهد کرد که دین در هیچ زمینه آن نقش نداشته باشد و زمانی به ما لبخند می زنند که از دین خود کوتاه بیاییم، انرژی هسته ای یک بهانه است و این بهانه به همین جا ختم نخواهد شد.

,

فعالین سیاسی دانشگاه های بوشهر: شعار مرگ بر آمریکا جایگزین ندارد/ راهپیمایی 13 آبان امسال پرشورتر از سال های گذشته

, فعالین سیاسی دانشگاه های بوشهر: شعار مرگ بر آمریکا جایگزین ندارد/ راهپیمایی 13 آبان امسال پرشورتر از سال های گذشته,

به گزارش به نقل از دانشجو نیوزبا افزایش اظهار نظرها دربهاره مسئله ارتباط با آمریکا و اظهار نظر درباره طرح شعار مرگ بر آمریکا به سراغ فعالین سیاسی دانشگاهای استان رفتیم  تا دیدگاه آنها رادراین باره جویا شویم

, ,

حسین قاسمی فعال سیاسی دانشگاه خلیج فارس بوشهر

, حسین قاسمی فعال سیاسی دانشگاه خلیج فارس بوشهر,

با وجود اینکه شنیده می شود برخی دوست ندارند شعار مرگ بر آمریکا داده شود اما قطعا این نیز از حیله آمریکایی هاست و به حول و قوه الهی در سال جاری و در روز 13 آبان شعار مرگ بر آمریکا محکمتر و پررنگتر سر داده و فراموش نخواهد شد.

,

کشورهای مستکبر دنیا کارشان به جایی رسیده است که به حریم و حدود شخصی دوستان و هم پیمانان خود تجاوز می کنند و این یعنی زوال این دولت ها و سیاهتر شدن آنان در چشم مردم جهان. دولتی که نه با جهان و نه با مردم خود صداقت نداشته باشد قابل اعتماد نبوده و نابود شدنی است.

,

محمد امین حیدری فعال سیاسی و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر

, محمد امین حیدری فعال سیاسی و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر,

برخی در تلاشند جایگزینی برای شعار مرگ بر آمریکا پیدا کنند ولی باید بدانند که شعار مرگ بر آمریکا جایگزین ندارد و تا زمانی که آمریکا همان حکومت مستکبر است مرگ بر آمریکای ما نیز کوبنده تر می شود.

,

ترور، تحریم، تهدید و صدها جنایت دیگر در پرونده سیاه آمریکایی ها علیه ملت ایران به ثبت رسیده است و ملت بزرگ ایران این جنایت ها و توطئه ها علیه کشورشان را هیچ گاه از یاد نخواهند برد و محکمترین موضع را در برابر آمریکای غاصب خواهند گرفت زیرا ما بزرگترین جایگاه در مبارزه با استعمار و استکبار را داریم و چشم مستضعفین جهان اکنون به ما خیره شده است.

,

روز 13 آبان یقینا تجلی عشق و همدلی و هم صدایی دانش آموزان، دانشجویان و مردم همیشه در صحنه ایران عزیز خواهد شد.

,

اشکان لیراوی فعال سیاسی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

, اشکان لیراوی فعال سیاسی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر,

 تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان مناسب ترین برخورد با آمریکایی ها بود. دانش آموزان و دانشجویان ما در این روز خانه شیطان بزرگ را گرفتند و مطمئنا چیزی که باعث شد این اقدام شجاعانه صورت بگیرد تفکر امام خمینی(ره) در مورد دشمن اصلی و شیطان بودن آمریکا بود.

,

مردم ما روحیه ای استکبار ستیز دارند و برنمی تابند که دولتی بی اساس بخواهد اساس کشور ما بر هم زند پس آمریکا جایی میان این مردم نداشته و ندارد و نخواهد داشت.

,

سعید خاوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

, سعید خاوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر,

مدتی است که متاسفانه جریانی خاص در کشور دچار توهم گردیده و به دنبال عادی سازی ارتباط با آمریکای جهانخوار شده است . آنها باید بدانند که شعار مرگ بر آمریکا به خاطر جنایات این دولت مستکبر در کشورهای اسلامی شعار مرگ بر یزید زمان است .

,

مردم ما خاطرات تلخ تحمیل کاپیتولاسیون - سازمان دهی ، هدایت و پشتیبانی ضد انقلاب کور دل - اعمال ظالمانه ترین تحریم ها - انهدام هواپیمای مسافربری در خلیج فارس - سردمداری سناریو براندازی در فتنه 88 و ... را هیچگاه از یاد نخواهد برد .

,

حالا آقایان بگویند که در رفتار خصمانه آمریکا چه تغییری حاصل شده است که اینگونه سنگ ارتباط با آمریکا را به سینه می کوبند ؟

,

همه بداند که اینبار هم با مشت های گره کرده در راهپیمایی 13 آبان شعار مرگ بر آمریکا را بلند تر از همیشه فریاد خواهیم زد .

,

سعادت صالحی نیا مسئول بسیج موسسه آموزش عالی خرد بوشهر

, سعادت صالحی نیا مسئول بسیج موسسه آموزش عالی خرد بوشهر,

راهپیمایی 13 آبان امسال یقینا پرشورتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد و تلاش برای کم رنگ شدن این حماسه در روز مبارزه با استکبار جهانی بیهوده است زیرا ملت ما توطئه های آمریکا  را هرگز فراموش نخواهد کرد.

,

شعار مرگ بر آمریکا برای ما فقط یک شعار نیست بلکه راهبرد است و هدفی معین دارد و تا زمانی که آمریکا این خوی استکباری  را دارد و رفتار عاقلانه و منصفانه ای در قبال ملت ایران اتخاذ نکند و حقوق ملت ما را محترم نشمارد ما محکمتر و با اراده ای قوی تر مرگ بر آمریکا خواهیم گفت.

,

 اصغر غریبی خورموجی مسئول هیات های مذهبی دانشگاه های استان بوشهر

,  اصغر غریبی خورموجی مسئول هیات های مذهبی دانشگاه های استان بوشهر,

مقاومت و پایداری ملت ایران برابر جبهه استکبار و سلطه گری آمریکا از درس های بزرگ تاریخ در 13 آبان ماه است. در 35 سال اخیر، گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) گفتمان غالب بوده است و مرزهای جغرافیایی غرب را درنوردیده است و حتی قلب آمریکا و اروپا را هم تحت تاثیر خود قرار داده است.

,

مقاومت  و استکبار ستیزی ایرانیان هر روز ثمره های جدیدی را به مردم دنیا می نمایاند که از آن جمله می توان بیداری اسلامی در جهان را نام برد و آمریکایی ها بدانند که پرونده سیاهی که دارند از آنها جدا نمی شود و مردم ما نیز مردم فراموشکاری نیستند و به هر مناسبت خیانت های شما برایشان یادآوری می شود و 13 آبان امسال مشت ها گره کرده و فریادها قطعا محکمتر خواهد بود.

,


 موسی محمدیان دبیر انجمن های علمی کشاورزی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر

,
,  موسی محمدیان دبیر انجمن های علمی کشاورزی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر,

کشور ما یک قدرت جهانی است و اکنون هیچ ابرقدرتی نمی تواند ما را نادیده بگیرد و نقش ما را در تحولات جهان انکار نماید و این میسر نمی شده مگر با مقاومت و ایستادگی بر آرمان های اصیل اسلام ناب محمدی(ص).

,

 دشمنان ما این قدرت را ببینند که به جایی رسیده است که باید جلوی این قدرت عظیم سر خم کنند و زانو بزنند. روز ملی مبارز با استکبار جهانی و روز دانش آموز در بوشهر باشکوه تر از همیشه ایام صورت می پذیرد و فریادهای مردم ما قلب آمریکا را هدف قرار خواهد داد.

,

 

,

 مهدی مقامس زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان دشتی

,  مهدی مقامس زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان دشتی,

اکنون که در آستانه 13 آْبان قرار داریم، نباید اخلاق و رفتار سیاسی ما به گونه ای باشد که دشمنان ما تصور کنند در نظام جمهوری اسلامی ایران بر سر ارتباط و چگونگی این ارتباط با آمریکا اختلاف نظری وجود دارد.

,

همه ما دانشجویان از استمرار جدی شعار " مرگ بر آمریکا " در این روزها حمایت می کنیم. شعار مرگ بر آمریکا مربوط به دستگاه یا گروه خاصی نیست بلکه همه مردم در هر قشر و گروهی که هستند در برابر زیاده خواهی های آمریکا سکوت نخواهند کرد و اعتراض خود را در این روز به جهانیان نشان می دهند.

,

 

,

محمد اشکاوند فعال سیاسی و دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر

, محمد اشکاوند فعال سیاسی و دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی استان ب, وشهر,

مسئولین و سیاسیون ما در صف اول مبارزه با استکبار جهانی هستند مبارزه ای که هر روز به یک صورت انجام می پذیرد و ما به فرموده مقام معظم رهبری ما به دیپلمات های خود اعتماد داریم و اطمینان داریم اما به آمریکایی ها و اروپایی ها اطمینان نداریم مگر اینکه در جریان مذاکرات عکس آن ثابت شود.

,

آمریکایی ها مذاکره را برای مذاکره می خواهند، ولی ملت ما با بصیرت و هوشمندانه این مذاکرات را دنبال می کنند و دیپلمات های ما نیز عقبه خبیث آمریکا را در نظر دارند به همین دلیل است که اگر آمریکا بخواهد مانند قبل عمل کند سیلی محکمی از مردم کشور ما خواهد خورد و 13 آبان روز قدرت ملی مردم ماست که به جهانیان ثابت کرد که هدف انقلاب ما خیلی فراتر از آن چیزی است که در مخیله آنها می گذرد.

,

 

,

 روح الله دهقان فرزند شهید و فعال سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

,  روح الله دهقان فرزند شهید و فعال سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر,

 ما دانشجویان نیز در کنار موج عظیم ملت در یوم‌الله 13 آبان به خیابانها خواهیم آمد و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت خود را از استکبار اعلام خواهیم کرد و امیدوارم که 13 آبان امسال پیام هی روشنی برای دشمنانمان داشته باشد که خیال دخالت در کشور ما را از سر بیرون کنند.

,

آمریکا دشمن اصلی ما و شیطان بزرگ است و هیچگاه خوی استکباری خود را کنار نخواهد گذاشت، و تنها در صورتی آماده هستیم با آنها مذاکره کنیم که این خو و خصومت را کنار بگذارد، البته این نیست که گذشته تباه خود را آباد سازد نه، مردم ما حافظه ای قوی دارند.

,

 

,

سیدحسین موسوی فعال سیاسی و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر واحد تحصیلات تکمیلی

, سیدحسین موسوی فعال سیاسی و دانشجوی د, انشگاه آزاد اسلامی بوشهر واحد تحصیلات تکمیلی,

باید به دول استکباری گفت که آیا بها و میدان دادن به گروه های تروریستی جز حقوق بشر است و با کدام قانون تطابق دارد؟

,

مردم ما هرگز نمی توانند به آمریکا اعتماد کنند و در این زمینه کوتاه نمی آیند و همواره بر سر اصول خود ایستاده اند، امسال هم مصمم تر از همیشه در13 آبان مقابل زیاده خواهی و فریبکاری آمریکایی ها خواهیم ایستاد واجازه نخواهیم داد مذاکراتی انجام شود که فقط برای مذاکره باشد و قطعا باید حقایق در مذاکره با آمریکا روشن شود و حقوق تضعیف شده ملت محترم شمرده شود.

,

امام جمعه شهرستان لالی : سفارت های آمریکا در هر جای دنیا لانه جاسوسی است

, امام جمعه شهرستان لالی : سفارت های آمریکا در هر جای دنیا لانه جاسوسی است,

به گزارش رهیاب نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سید احمدی  با گرامیداشت 13 آیان اظهار داشت: کاری را که 35 سال پیش جوانان ما در سفارت آمریکا انجام دادند امروز دوستان آمریکا و هم پیمانان آمریکا ( کسانی که در جنایات آمریکا نیز شریک هستند ) نیز فهمیده اند که از این جنایتکار و مستکبر بزرگ جهانی فریب خورده اند .

, ) , .,

وی ادامه داد: امروز می بینیم که اکثر کشورهای اروپایی مورد تجسس سازمان های اطلاعاتی آمریکا قرار گرفته اند و تعبیر مردم این کشورها هم در خصوص این کار آمریکا تعبیر دانشجویان ایرانی در سال 58 است که امام راحل فرمود این کار تسخیر لانه جاسوسی بوده است .

,

امام جمعه شهرستان لالی خاطر نشان کرد: در سال 58 که لانه جاسوسی آمریکا در ایران تسخیر شد کشورهای دنیا حاضر به قبول این خیانت آمریکا نسبت به مردم ایران نبوده اند ولی امروز همه آنها متوجه شده اند که خوی استکباری موجود در دولت آمریکا در هر جایی که منافع آن ها اقتضا کند به کار گرفته می شود و حتی از روسای سران کشورهای هم پیمان خود نیز جاسوسی می کردند .

,

سیدحسن سید احمدی در ادامه افزود که ما امروزه خدا را شکر می کنیم که بعد از سه دهه صداقت فرزندان این مرز و بوم بر همه دنیا آشکار شد که سفارت آمریکا در هر جایی که باشد لانه جاسوسی است و از آن به عنوان حربه ای در راستای براندازی نظام ها و دولت هایی که بر ضد منافع آمریکا عمل می کنند به کار می رود .

,

وی در ادامه ضمن بیان این که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از عنایات الهی بر این نظام بوده است افزودند: نباید فکر کرد که آمریکایی ها دلشان به حال ما می سوزد و با ما دوست می شوند و خیر خواه ما می شوند .

,

امام جمعه شهرستان لالی  درادامه به تعبیری از مقام معظم رهبری اشاره کردند که این دستی که از سوی آمریکا به سمت ملت ایران برای دوستی دراز می شود دستکشی مخملی است که در زیر آن دستی چدنی وجود دارد و نباید فریب ظاهر آن را خورد چرا که آن ها به دنبال امیال نفسانی خود هستند و ملت ما نیز ملت هوشیار و باتدبیری است و امروزه به برکت انقلاب در این مردم بصیرت بوجود آمده که نیازی به تفسیر مسائل نیست و آنها می دانند که چه موضعی باید گرفت و انشاالله 13 آبان امسال نیز پرشورتر از سال های قبل برگزار خواهد شد .

,

امام جمعه موقت اهواز: تنها تعهدآمریکا به اسراییل است / فریب شعار مستکبران را نخوریم

, امام جمعه موقت اهواز: تنها تعهدآمریکا به اسراییل است / فریب شعار مستکبران را نخوریم, :,

به گزارش رهیاب نیوز حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدابوالحسن حسن زادهˈ افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب باید با نرمش قهرمانانه با سایر کشورها در  ارتباط باشیم و این بدین معناست که دولت ما با مواضع اصولی، منطقی و صلح طلب با کشورها در ارتباط باشد.
امام جمعه موقت اهواز یادآور شد: البته مسوولان بدانند تا زمانی که آمریکا رفتارهای ظالمانه خود را تغییر ندهد، مردم ایران شعارهای ضداستکباری خود را سر خواهند داد.چرا ماهیت آمریکا عوض نشده است هرچند با ترفندهای زیاد تلاش می کند چهره خود را پنهان کند.

وی افزود: تنها تعهدی که آمریکا دارد به اسراییل است و به حقوق بشر و سایر ملت ها هیچگونه تعهدی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده ادامه داد: بدلیل ارتباط تنگاتنگ و اتحادی که بین مردم ایران وجود دارد، آمریکا از گذشته نیز ضعیف تر شده است.

وی گفت: روز 13 آبان امسال پرشورتر از هر سال برگزار خواهد شد و در این روز مردم رفتارهای ناپسند مستکبران را محکوم خواهند کرد.

, .,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی : خوی درندگی در گرگ همیشگی است/آمریکا منفـورتـریـن موجود است

, نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی : خوی درندگی در گرگ همیشگی است/آمریکا منفـورتـریـن موجود است, :,

به گزارش رهیاب نیوز، ناصر سودانی نمایندده مردم اهواز در مجلس، در گفت و گو با اهواز نوین ، ضمن اعلام آمادگی پرشور مردم اهواز در راهپیمایی 13آبان امسال اظهار داشت:  13 آبان یکی از پرافتخارترین روزهای تاریخی و ملی ملت ایران است که اوج شکوه این روز در فریاد همیشه ماندگار « مرگ بر آمریکا » در سرزمین ماست. دلیلش هم خباثتی است که آمریکا در صحنه های جهانی  به ویژه در کشور ما، چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن داشته  است

,

ناصر سودانی ضمن منفور دانست آمریکا ادامه داد : هیچ جای دنیا از چکمه های ننگین آمریکا به دور نبوده و هیچ سرزمینی را ما سراغ نداریم که به نحوی از چنگال آمریکا زخمی برنداشته باشد. لذا آمریکا یک سلطه منفور جهانی است در بین ملت ها، و در بین مردم ملت ما منفورترین موجود به شمار می آید که از آن توسط امام راحل به « شیطان بزرگ »  تعبیر شده است و شیطان هم که موجودی است پلید، مایه ی شرارت، خباثت، گمراهی و ضلالت.

,

سودانی تصریح کرد : 13 آبان امسال شکوه شعار « مرگ بر آمریکا » جلوه دیگری دارد. به دلیل آنکه بعضی ها می پندارند که حرکت توپنده و توفنده انقلاب اسلامی از طریق مذاکرات و رایزنی های دیپلماسی جهتی دیگر پیدا کرده است امّا ملت ما ثابت خواهد کرد که هرگز سر سازش با استکبار ندارند، مگر آنکه آنها از روحیه استکبارگری دست بردارند، که ما این را هم بعید می دانیم. چون خوی درندگی در گرگ همیشگی است و نگاهش به بقیه ، نگاه نیش وارانه می باشد.

,

نماینده مردم اهواز در مجلس اعلام کرد : ما امسال روز 13 آبان به شکل ویژه ای طنین « مرگ بر آمریکا » را در فضای سرزمین مان سرخواهیم داد و ثابت خواهیم کرد ما همان ملتی هستیم که بر سر عهدمان با امام امت و مقام معظم رهبری و شهدا ماندگار هستیم . لذا ذره ای از اعتقادات و آرمانهای خودمان عقب نشینی نکرده و نخواهیم کرد.

,

نماینده کرج در مجلس:وضعیت کنونی مصر محصول «نرمش ذلیلانه» در قبال آمریکا است

, نماینده کرج در مجلس:وضعیت کنونی مصر محصول «نرمش ذلیلانه» در قبال آمریکا است, :,

به گزارش تیتر یک ،عزیز اکبریان، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی  گفت:همانطور که امام عظیم الشأن ما ۱۳ آبان روز فتح لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیده و حتی بزرگتر از انقلاب اول دانستند.همانطور که مستحضرید انقلاب اول ۲۲ بهمن و پیروزی بر رژیم شاه و انقلاب دوم تسخیر لانه جاسوسی و لانه تمام بحث های ظلم و فساد تزویر در جامعه ما که توسط استکبار جهانی آمریکا صورت می گرفت ، انجام شد .

, .,

شعار روز ۱۳ آبان چیست؟

,

بلوغ انقلاب ما در ۱۳ آبان رقم خورد و این روز بزرگی است. ما باید این روز را گرامی بداریم و بدانیم که امریکا به شرارتهایش ادامه بدهد ما قطعاً هیچ سازشی با آنها نخواهیم کرد،ما برآرمانها و اصول مان ایستاده ایم و تا روزی که شرارت و ظلم آمریکا و جنایتهای آمریکا وجود دارد ،نه تنها در ایران بلکه در تمام «شعار مرگ بر آمریکا » دنیا خواهد بود .

, .,

*اخیراً زمزمه های برای حذف شعار «مرگ بر آمریکا» از داخل کشور به گوش می رسد،نظرشما راجع به این موضوع چیست؟

, *,

اینها یک اشتباه بزرگی کردند ، مردم ما در زندگی خودشان هستند و در مقاطعی که لازم هست در میدان حاضر می شوند ،اینها به عنوان اینکه ما شعار «مرگ بر آمریکا» رو حذف کنیم و رابطه مان درست شود ، تازه مردم را نسبت به این موضوع حساس کرده اند ، و شما شاهد خواهید بود که مردم پرشکوه تر از هرسال در۱۳ آبان حضور پیدا خواهند کرد تا به اینها بگویند که ما پای انقلاب و آرمانها و اهداف آن ایستاده ایم . ما با مردم آمریکا مشکلی نداریم اما تا روزی که روحیه استکبار گری و ظلمگرایی در حاکمان آمریکا وجود دارد شعار «مرگ بر آمریکا »نه تنها در کشورمان بلکه  در همه دنیا وجود خواهد داشت شما دیروز شاهد بودید در اسلام آباد پاکستان جمع کثیری از مردم بر علیه آمریکا تظاهرات کردند و پرچم آمریکا را آتش زدند ،آنجا دیگر ایران نیست  حتی کشوری است  تحت سیطره خود آمریکا!  مردم جهان دیگر روشن شده اند و اگر« شعار مرگ برآمریکا» و« مرگ بر استکبارجهانی» سر می دهند اینها باید دست از ظلم وستم بردآرندو به جنایات خودشان مخصوصاً در کشور های اسلامی پایان بدهند .

, .,

* ما در کارنامه انقلاب کشورمان فتح لانه جاسوسی را داشتیم بعضی از کشورهای جهان نیز  حرکت مشابهی را انجام داده اند، و جدیداً هم برای سران کشورهای هم پیمان آمریکا مشخص شد که آمریکا برای پیش برد اهدافش اقدام به جاسوسی و هر ظلم دیگری می کند،با این اوصاف «سازمان ملل» توانایی دفاع از حقوق پایمال شده  ملت ها را دارد؟

, * ,

در هر حال  ما باید فریاد خودمان را به گوش جهانیان برسانیم ، مدارکی زیادی راجع به جاسوسی و ظلم آمریکا داریم، و دنیا باید بفهمد ، گرچه سازمان ملل هم در سیطره آمریکاست، و کاری انجام نمی دهند. لذا باید «مقر سازمان ملل» جابجا بشود ، و همین اندازه که این موضوع به گوش مردم جهان و به گوش آزادی خواهان جهان رسانده شود که آمریکایی ها هنوز این راه را ادامه می دهند بسیار حرکت مبارکی است. این اتفاق در دنیا رخ خواهد داد ،آمریکا دیگر آمریکای قبلی نیست ،آمریکا شیر بی یال و دمی شده که هرجا رفته در باتلاق آنجا گیر افتاده  است  ،و ان شاءالله  هر روز رسوا تر بشود !

, !,

به نظر شما نتیجه "رابطه” ایران  با  آمریکا چه خواهد شد!؟

,

یک عده  در داخل کشور خواب نما شده اند که فکر می کنند اگر ما با آمریکایی ها سازش کنیم اینها دست از سر ما بر می دارند ،نمونه اش کشورمصر را ببینید ، مردم  یک دولت را انتخاب کردند، بعد همان دولت با آمریکا و اسراییل شروع کرد به سازش کردن  ، و همین دو کشور باعث شدند، رییس همان دولت منتخب مردم  زندانی بشود،و کسانی که مردم بخاطر آنها انقلاب کرده بودند را از زندانها آزاد کنند! این ظلم آمریکایی نیست!؟

,

نتیجه «نرمش ذلیلانه» در مقابل آمریکا عواقبش همین مسئله است . مقام معظم رهبری از «نرمش قهرمانانه» نام می برد ،نه نرمش ذلیلانه که بعضی ها الان در پیش می گیرند.

, .,

قدیری ابیانه: شعار «مرگ بر آمریکا» قطعاً به سیاست خارجی ما کمک خواهد کرد

, قدیری ابیانه: شعار «مرگ بر آمریکا» قطعاً به سیاست خارجی ما کمک خواهد کرد,

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه  سفیرسابق ایران در مکزیک و استرالیا و کارشناس عالی وزارت خارجه پیرامون فتح لانه جاسوسی آمریکا در ایران گفت: فتح لانه جاسوسی به گفته امام(ره) انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بود. در صورتی که انقلاب اول انقلاب عظیمی بود، امام فرمودند، انقلاب اول علیه شاه بود، و انقلاب دوم بر علیه استکبار جهانی  صورت گرفت.

, .,

وی افزود: به همین دلیل این حرکت از اهمیت بالایی برخوردار بوده است ، البته هرچند این کار دیپلماتیکی نبود ، اما این کار راجع به کشوری انجام شد که حتی اشغال کشورهای دیگر را برای خودش، بدون  مانع  و اشغالگری را جایز می دانست.

, .,

قدیری ابیانه در ادامه سخنانش افزود : گرچه اشغال سفارت آمریکا خلاف مقررات بود اما از طرف آمریکایی ها  کشتار میلیونی مردم و اشغال کشورها هیچ مشکلی ندارد!، یعنی هرکاری که امریکائیها انجام بدهند درست  و در مقابل رقبای آنها کاری انجام بدهند اشتباه است، لذا حرکت انقلابی مردم ما جوابی سهمگین بر یاوه گویی های  آمریکا بود که در آن زمان شکل گرفت و ادامه  هم دارد!

, !,

کارشناس عالی وزارت خارجه درخصوص اعلام جهانی مقابله با جاسوسی بزرگ آمریکایی ها از گذشته تا به امروز از کشورهای جهان و سران تراز اول دنیا به خبرنگار ما گفت: بدلیل خوی استکباری امریکا و بیداری مردم در کشورهای مختلف بر علیه سفارتخانه های امریکا اتفاقاتی  اینچنینی مانند ایران رخ داده ، مثل سفارت امریکا در پاکستان بخاطر "سلمان رشدی” یا  در امریکای لاتین  و در بعضی کشور های عربی مثل مصر انجام شد اما هیچکدام به اندازه کاری که در کشور ما انجام شد نبود! لذا می توانیم به جهانیان پیشنهاد کنیم و آنها بخواهند که بدلیل جنایات مختلف بشری  و خوی استکباری آمریکا و بخصوص جاسوسی بزرگ  این کشور از مردم جهان ، «مقر سازمان ملل» از آمریکا منتقل شود.

, .,

وی افزود :این جابجایی موقعیت بزرگی را از آمریکا خواهد گرفت ، چون امریکا از این موقعیت  سوء استفاده می کند، و جالب اینکه حتی در مواردی هم به سران کشورها ویزا نمی دهد ، در حالی که سازمان ملل متعلق به همه مردم جهان است.

, .,

دکتر قدیری ابیانه در خصوص شنیدن زمزمه های  مبنی بر حذف شعار «مرگ بر آمریکا» در کشور  اظهار داشت: هیچ تغییری در ماهیت آمریکا صورت نگرفته که ما بخواهیم این شعار را تغییر بدهیم، هر وقت آمریکا ماهیت فعلی اش را تغییر داد آن وقت این تغییر قابل بررسی است.

, .,

وی در ادامه افزود : در مرحله فعلی تأکید بر شعار” مرگ بر آمریکا” نه تنها ضروری است بلکه به سیاست خارجی ما در رابطه  ما  با  آمریکا  کمک خواهد کرد!

, !,

قدیری ابیانه  دیپلمات کهنه کار کشورمان در پایان سخنانش تاکید کرد؛ مردم مذاکره کنندگان ایرانی را مورد حمایت خود قرار دهند و برای تقویت هئیت مذاکره کننده، مردم به صورت گسترده و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پیدا کرده و شعار "مرگ بر آمریکا" را رسا تر از هر سال سر بدهند ،تا غربی ها بدانند که مردم ما آمریکا را شناخته اند و اگر آمریکا  بخواهد با ایران رابطه داشته باشد باید دست از توطئه هایش برداشته و نه تنها تحریم ها حذف  بلکه جبران هم بکند، به هر حال وجود برخی مخالفت ها در ایران بر علیه آمریکا به نفع هیئت دیپلماتیک ما خواهد بود.

, .,

 

,

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی :شعار مرگ بر آمریکا یکی از مبناهای  جهت گیری های نظام جمهوری اسلامی ایران است

, رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی :شعار مرگ بر آمریکا یکی از مبناهای  جهت گیری های نظام جمهوری اسلامی ایران است,

محمد اسماعیل سعیدی رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار آناج ضمن اشاره به عملی نبودن حذف شعار مرگ بر آمریکا در شرایط حاضر بیان داشت: شعار مرگ بر آمریکا یکی از مبناهای اصلی  حرکت و سیاست ها و جهت گیری های نظام جمهوری اسلامی ایران ، امام خمینی و مقام معظم رهبری است.

, .,



مرگ بر آمریکا برخواسته از عمق وجدانهای بیدار و استکبار ستیز

,
,
, مرگ بر آمریکا برخواسته از عمق وجدانهای بیدار و استکبار ستیز,



وی ادامه داد: مرگ بر آمریکا یک شعار سطحی نیست بلکه ناشی از عمق وجدانهایی ست که استکبار ستیز هستند هر چند که اقدامات و عملکرد این روز های آمریکا است حاکی از باقی ماندن آنها بر خلق و خوی استکباری شان است لذا مردم بیدار ما بازهم به میدان آمده و شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد هرچند این شعار به مزاج برخی از سیاستمداران خوش نیاید.

نماینده ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر خاطر نشان کرد: ملت ولایت مدار و استکبار ستیز ایران اسلامی بار دیگر در یوم الله سیزده آبان به تعبیر و فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا خواهند کشید.

,
,
, .,
,
, .,



نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی: مذاکره به معنای حذف شعار استکبار ستیزی نیست
 

,
,
, نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی: مذاکره به معنای حذف شعار استکبار ستیزی نیست,
,

در همین راستا محمد باقری بنابی نایب رئیس مجمع نمایندگان استان در گفتگو با خبرنگار آناج با اشاره به عملکرد گذشته ی آمریکا در قبال ایران بیان داشت: اصل مسلم نظام جمهوری اسلامی ایران است که با استکبار مخالفت ورزد.

نماینده ی مردم بناب در پاسخ به حذف شعار مرگ بر آمریکا در 13 آبان و  با اشاره به اقدامات عملی هر دو طرف برای رفع شبهات بیان داشت: بدون شک مذاکره به معنی حذف شعار استکبار ستیزی نمی باشد و تا وقتی که آمریکا دست از استکبار برندارد همچنان همین روند ادامه خواهد داشت.

, .,
,
, .,



کارشناس مسائل سیاسی :مرگ بر آمریکا شعار همیشه زنده ی تاریخ
 

,
,
, کارشناس مسائل سیاسی :مرگ بر آمریکا شعار همیشه زنده ی تاریخ,
,


دکتر پرغو کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار آناج ضمن اشاره به همسویی استکبار جهانی و اقدامات آمریکایی ها با تاکید بر بیان شعار مرگ بر آمریکا در 13 آبان 92 کوبنده تر از هر سال خاطر نشان کرد: امروز باید شعار همیشه زنده ی تاریخ را احیا کرده و هرکجا ظلم هست باید مردم را به ظلم ستیزی ترغیب کنیم.
این کارشناس مسائل سیاسی و تاریخی خاطر نشان کرد:هیچ کشوری حق ندارد حقوق بشر را زیر پا گذشته  و کشورهای مستضعف را زیر سلطه خود درآورد و فریاد استکبار ستیزی موضوع صرف در مبارزه با دشمن نیست بلکه خیرخواهی  برای امت هایی است که خواهان احقاق حقوق بشر هستند.

,
, .,
, .,



 رئیس موسسه ی تاریخ و فرهنگ :طرح حذف شعار مرگ بر آمریکا در شرایط کنونی رویکرد بی خردان است

,
,
,  رئیس موسسه ی تاریخ و فرهنگ :طرح حذف شعار مرگ بر آمریکا در شرایط کنونی رویکرد بی خردان است,



رئیس موسسه ی تاریخ و فرهنگ ضن انتقاد از رویکرد برخی افراد در داخل درباره ی حذف شعار مرگ بر آمریکا اذعان داشت: متاسفانه برخی با تمام بی خردی چنین مطرح می کنند که اگر ما شعار اصلی اسلام را از بین ببریم به جایگاه خود می رسیم در حالی که ما همواره در صورت رعایت اصول خود به اهداف خود رسیده ایم.

عضو هیات علمی دانشگاه تبریز ادامه داد:برخی ها در داخل فکر می کنند کوتاه آمدن یا سازش آن ها دشمنی آمریکا و تحریم ها را کم خوهد کرد در حالی که آمریکا در حال کم کردن هجمه هایی است که در منطقه علیه آمریکا وجود دارد و با این عمل می خواهد جایگاه ایران را در منطقه تضعیف کند.

وی با اشاره به توجه کافی به بیانات  مقام معظم رهبری در این رابطه تاکید کرد: دشمن دشمنی خود را به هر نحوی نشان می دهد و ما باید به بیانات و اصولی که مقام معظم رهبری مطرح کردند بیشتر توجه کنیم چرا که دشمن ما برای از بین بردن تمدن اصیل اسلامی  هر حیله ای را به کار می گیرد.

پرغو در پایان تصریح کرد: سیاست مداران و دولتمردان باید با پایبندی به اصول ما نباید گول خنده ی شیطنت آمیز آمریکا را بخورند در غیر این صورت سیاست برد – برد تغییر یافته و برد – باخت نصیب ما خواهد شد و ملت ایران به هیچ وجه چنین حقارت و سیاستی را نمی پذیرند.

,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,

 

,

عضو هیات رئیسه ی مجلس شورای اسلامی :مردم ایران جنایتهای آمریکا را فراموش نمی کنند

, عضو هیات رئیسه ی مجلس شورای اسلامی :مردم ایران جنایتهای آمریکا را فراموش نمی کنند,


 
علیرضا منادی عضو هیات رئیسه ی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آناج با اشاره به شکست سیاستهای چند ساله ی کشور آمریکاو اصرار بر مذاکره به خاطر به خطر افتادن منافعش در جهان خاطر نشان کرد: بدون شک نشستن بر میز مذاکره به معنای بخشیدن و فراموش کردن جنایتهای دولت آمریکا نیست.

,
,
, .,


نماینده ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تاکید کرد: ملت ایران هیچگاه جنگ هشت ساله ی تحمیلی، سقوط هواپیمای مسافربری، کودتای 28 مرداد، کشتار مسلمانان جهان و هزاران هزار جنایت دیگر آمریکا را هرگز بخشیده و فراموش نخواهند کرد.
 

,
, .,
,


کارشناس مسائل سیاسی :رابطه با آمریکا چاره ی مشکلات نیست
 

,
, کارشناس مسائل سیاسی :رابطه با آمریکا چاره ی مشکلات نیست,
,


دکتر جوانپور کارشناس مسائل ساسی در گفتگو با خبرنگار آناج در پاسخ به سوالی درباره ی حذف شعار مرگ بر آمریکا گفت: درباره ی چنین حرکات حساسی باید به دیدگاه و نظر مقام معظم رهبری توجه کرده و به دور از شتاب عملکرد دقیقی داشته و بدانیم که رابطه با آمریکا چاره ی تمام مشکلات ما نیست چرا که هستند کشورهایی که با آمریکا تعامل خوبی دارند ولی با مشکلات فراوانی نیز روبرو هستند.

وی بیان داشت: باید در نظر داشته باشیم که ایران بجز رژیم غاصب اسرائیل تمامی کشورها را به رسمیت شناخته و آماده ی تعامل با دولتها به شرط برابری است و با کشور آمریکا نیز از موضع عزت و رعایت اصول می توان مذاکره کرد.

جوانپور تصریح کرد: باید در مذاکره با آمریکا همواره جوانب احتیاط را رعایت کرده و نه زیاد بدبین بوده و نه زیاد خوشبین بود و با بصیرت تمام در نظر بگیریم که سیاست خارجه ی نظام جمهوری اسلامی ایران در نهایت با تدابیر مقام معظم رهبری است که به هیچ وجه کوتاه نمی آیند.
 

,
, .,
,
, .,
,
, .,
,


فرمانده سپاه عاشورا :اگر از آمریکا هراس داشتیم انقلاب نمی کردیم
 

,
, فرمانده سپاه عاشورا :اگر از آمریکا هراس داشتیم انقلاب نمی کردیم,
,


 سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در گفتگو با خبرنگار آناج ضمن تاکید عدم سازش ایران در برابر آمریکا بیان داشت: در صورتی که از آمریکا هراس داشتیم هیچ وقت انقلاب نمی کردیم و تاکنون قدمی در راستای سازش با آمریکا برنداشته ایم.

کریمیان ضمن تبیین اهمیت 13 آبان امسال تاکید کرد: امسال شعار مرگ بر آمریکا را محکم تر و کوبنده تر از سال های پیش فریاد می زنیم تا دشمن تصور نکند ما ترسیده و کوتاه آمده ایم.

,
, .,
,
, .,



عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی :بدون تغییر رویکر آمریکا حذف شعار مرگ بر امریکا بیهوده است
 

,
,
, عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی :بدون تغییر رویکر آمریکا حذف شعار مرگ بر امریکا بیهوده است,
,


محمد حسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آناج با اشاره به حذف شعار "مرگ بر آمریکا" اذعان داشت: تا به حال اتفاق خاصی رخ نداده است که تجدید نظری لازم باشد چون آمریکا همچنان به سیاست های پلیدانه خود ادامه می دهد و کنگره و سنای آمریکا هنوز بر روش های قبلی خود اصرار دارد. بنابراین تغییر سیاست ما و حذف شعار بیهوده و بی معنی است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به اهمیت حضور پر شور مردم همانند سالهای گذشته خاطر نشان کرد: راهپیمایی سیزده آبان تجدید خاطره ای است تا دشمن نتواند در امور داخلی ما تاثیر بگذارد.

بدون شک هیچ فردی در اداخل ایران مخالف برقراری رابطه از موضع برابر نیست و ظلم آشکار بر علیه مردم است که القا شود عده ای در داخل بدور از منطق و بدون هیچ تحلیل و رویکردی با افراطی گری تمام ساز مخالفت سر می دهند، حال آنکه ادبیات انقلابی ملت ایران دوری از پذیرفتن حکم ارباب و رعیتی است و ظلم بدتر اینکه در چنین شرایطی آمریکا را خودی تلقی کرده و مخالفان داخلی رابطه با آمریکا را غیر خودی و مانع تعامل و پیشرفت ایران نامید.

حقانیت سیمای نجیب جمهوری اسلامی ایران را فاش شدن شنود دستگاههای امنیتی آمریکا بیشتر از گذشته ثابت کرده است و سیاست مداران آمریکا باید در نظر بگیرند تا هنگامی که تغییر رویکرد و رفتار آنها منتهی به استیفای حقوق و مطالبات مسلم جمهوری اسلامی ایران نشودشعار مرگ بر آمریکا تداوم خواهد داشت.

,
, :, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,

آیت الله مجتهد شبستری :جاسوسی آمریکا از هم پیمانانش نشانه غیر قابل اعتماد بودن آنهاست

, آیت الله مجتهد شبستری :جاسوسی آمریکا از هم پیمانانش نشانه غیر قابل اعتماد بودن آنهاست,

به گزارش آناج، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مردم تبریز در کنگره شهدای روحانی آذربایجان شرقی گفت: در طول سالیان گذشته دشمنان با اسلام ناب محمدی که همان تشیع است مبارزه کرده و تلاش کردند نام و یاد اسلام ناب از بین برود. اما امروز شاهد گسترش وشکوفایی اسلام  هسیتم و این امر جز به برکت خون شهدا و علما میسر نمی شد.

وی افزود: مخصوصا عالمان شهید هم از مرزهای اعتقادی حراست می کردند و هم با حضور در جبهه از مرزهای جغرافیایی حراست و کیاست می نمودند.

آیت الله شبستری با اشاره به شهادت تعداد زیادی از علما و روحانیون در جنگ اذعان داشت: علما در هر زمان به رسالت خود عمل کرده و در زمان هشت سال جنگ تحمیلی نیز اکثر روحانیون به درجه شهادت نائل شده اند.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه انقلاب اسلامی ایران با آمریکا خاطر نشان کرد: علما در هر زمان از آرمان های رهبر کبیر انقلاب دفاع خواهند کرد و در صحنه های مختلف تاریخ با دفاع از کشور و پشتیبانی از ولی فقیه پرچمدار اسلام در کشور هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مردم ما به صداقت آمریکا اعتقادی ندارند و آن مذاکراتی که اخیرا صورت گرفت و در پایان رئیس جمهور آمریکا گفت گزینه نظامی هنوز روی میز ما است، نشان داد که نمی شود به این دولت اعتماد کرد.

وی با اشاره به اهانت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نسبت به مردم ایران بیان داشت: اینکه در ژن ملت ایران فریبکاری نهفته است، اهانتی بزرگ به ملت فهیم ایران بود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی متذکر شد: فاش شدن اقدامات جاسوسی آمریکا بر عیله رهبران جهان نشان داد که آمریکا دولتی قابل اعتماد ندارد و وقتی به همپیمانانش خیانت می کند قطعا به دشمنانش رحم نخواهد کرد.

امام جمعه تبریز  با اشاره به ایستادگی مردم در مقابل آمریکا تاکید کرد : سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار است و مردم آذربایجان همزمان با استان های سراسر کشور و دنیا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد.
 

, ،, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,

عباس سلیمی نمین: مرگ بر آمریکا کمترین واکنش ملت ایران به جنایات آمریکاست

, عباس سلیمی نمین: مرگ بر آمریکا کمترین واکنش ملت ایران به جنایات آمریکاست,

به گزارش آناج، عباس سلیمی نمین که در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز سخن می گفت با اشاره به نقش شناخت تهدیدها و فرصت ها در مدیریت صحیح هر جامعه ای گفت: آمریکا به عنوان سردمدار استکبار جهانی دشمنی خود را با ملت ایران در طول تاریخ نشان داده است و بر اساس تعاملات انجام شد ملت ایران به این نتیجه رسیده است که اگر تهدیدی به نام آمریکا را در تصمیمات خود مد نظر نداشته باشد؛ زیان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این تجربیات بر اساس تصورات ذهنی و مکتوبات غیر عینی بدست نیامده است؛ گفت: باید مرزبندی جدی با آمریکا داشته باشیم اما این در منافات با امکان انجام مذاکرات با این کشور نیست.

سلیمی نمین افزود: زمانی که ایران ضربه پذیر تر از امروز بود و برای تهیه قطعات و تجهیزات تسلیحاتی خود با مشکل مواجه بود به مذاکره با آمریکا در خصوص گروگان های این کشور در لبنان پرداخته و با این حرکت سیاسی محدود منافع دو طرف تامین گردید.

وی ادامه داد: آقای هاشمی در آن موضوع فراتر از حدود و تفکرات مورد نظر امام (ره) رفت اما با مدیریت امام ماجرای مک فارلین بدون هیچ نتیجه سوئی خاتمه یافت.

سلیمی نمین با اشاره به تجربه مذاکرات با آمریکا در مورد موضوع عراق گفت: ایران توان تبدیل جنگ عراق به جنگی طولانی و پر تلفات برای نیروهای آمریکایی را داشت ولی با در نظر گرفتن منافع ملت عراق مذاکرات صورت گرفته و خروج نیروهای آمریکایی خفت کمتری داشت.

, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,

وی با اشاره به زیان شدید آمریکا در صورت ورود نظامی به سوریه با تهییج صهیونیست ها را متذکر شده و گفت: پرونده هسته ای ایران نیز در چرخه ای معیوب گیر کرده و تدبیر و تعامل محدود سیاسی می تواند به حل هردو این مشکلات بیانجامد.

سلیمی نمین ابتکار عمل سیاسی و مدیریت قوی را لازمه نتیجه بخشی مذاکرات دانسته و گفت: امروز این توانایی ها در کشور وجود دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا، توهین وندی شرمن به ملت ایران را نشانه قدرت ایران در عرصه مذاکرات دانسته و آن را اعتراف به توانمندی سیاسی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرد.

وی مدیریت را از مهمترین لوازم حفظ این اقتدار دانسته و گفت: باید از موضع قدرت وارد شده و از کارتهای برنده خود به درستی استفاده کنیم.

وی طرح ادعای دلالت ورود به مذاکرات بر ضعف طرف ایرانی را موجب تاثیرگذاری منفی در روند مذاکرات دانسته و بیان کرد: نشان دادن مقاومت و صلابت برای دفاع از استراتژی با سستی و ارائه ضعف متفاوت است.

وی مشکل را در حاشیه دولت یازدهم دانسته و گفت: عده ای در حاشیه دولت روحانی با اظهار نظر در مطبوعات و با استفاده از عناصر نخبگانی اخلالهایی را در روند مذاکرات ایجاد می کنند.

, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: عده ای سعی در وارونه نشان دادن حقایق تاریخی دارند و سعی در تحریف تاریخ برای فرموش کردن کارنامه سیاه آمریکا دارند.

وی شعار مرگ بر آمریکا را نشانگر دشمن شناسی ملت ایران دانسته و گفت: مرگ بر آمریکا کمترین واکنش ملت ایران به جنایات آنها بوده است و بر اساس حقوق انسانی هر ملتی در برائت از دشمنان خود بدون مقابله به مثل عملی شکل گرفته است.
 

, .,
,
, .,
,

فرمانده سپاه عاشورا : صداقت آمریکا در جهان زیر سوال است

, فرمانده سپاه عاشورا : صداقت آمریکا در جهان زیر سوال است,

سردار غلام عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در گفتگو با خبرنگار آناج با انتقاد از زمزمه های برخی افراد خوش خیال در مورد رابطه با امریکا گفت: آمریکا صداقت جهانی ندارد. تاریخ نشان داده است که آمریکا و استکبار جهانی صداقت ندارند و به وعده های خود عمل نمی کنند.

وی با اشاره به تاریخ واکنش های دولت امریکا در مقابل برخی عقب نشینی های مقطعی ایران یادآور شد: نمونه ی بارز بی صداقتی امریکا آن این است که در مقابل نرمش قهرمانانه ای که رییس جمهور بنا به فرموده رهبری از خود نشان دادند، بلافاصله ایران را تهدید کرده و اظهار کردند که هنوز گزینه نظامی روی میز است.

وی افزود: ما باید از تاریخ عبرت بگیریم. ما از آمریکایی ها نمی ترسیم، اگر از آن ها ترس داشتیم هیچ وقت انقلاب نمی کردیم. ما قدمی در جهت سازش برنداشته ایم؛ مذاکره و صلح متفاوت با سازش است.

فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: حضرت آقا اجازه داده اند با حفظ اصول انقلاب اسلامی و رعایت خطوط قرمز و مصالح نظام جمهوری اسلامی رفتار شود. ما سرباز و مرید هستیم و هر چه رهبری امر بفرمایند ما اطاعت خواهیم کرد. 

کریمیان در مورد اهمیت راهپیمایی 13 آبان گفت: ما امسال شعار مرگ بر آمریکا را محکم تر و کوبنده تر از سال های پیش فریاد می زنیم تا دشمن تصور نکند ما ترسیده و کوتاه آمده ایم.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به برگزاری باشکوه نخستین کنگره شهدای روحانی استان متذکر شد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. لذا در این رابطه تمامی ملت ایران، مخصوصا بازماندگان دفاع مقدس وظیفه دارند پیام خون شهدا به مردم برسانند.

وی تاکید کرد: اجرای این گونه برنامه ها در این راستا لازم است و ترویج فرهنگ دفاع مقدس همان رسالت زینبی است و ما باید پیام شهدا را برسانیم وگرنه جهادمان ناقص خواهد ماند. بنابراین بنده به عنوان سرباز کوچک انقلاب و نظام اسلامی با افتخار در این یادوراه شرکت کردم و در ادامه نیز هر اقدامی در رابطه با ترویج فرهنگ دفاع مقدس لازم باشد انجام خواهیم داد. 
 

, .,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: مرگ بر آمریکا یعنی آرزوی نابودی ترور و کشتار

, عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: مرگ بر آمریکا یعنی آرزوی نابودی ترور و کشتار,

فتح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه بین الملل پایگاه خبری مرصاد اظهار داشت: آمریکا در وضعی نیست که با ندانم کاری بیشتر از این خودش را در گرداب مشکلات غرق کند. سران کاخ سفید دیگر وقاهت را به حد اعلا رسانده اند.

, .,

حسینی گفت: مقر سازمان ملل در آمریکا با توجه به اقدامات غیر قابل ایالات متحده در جاسوسی، شنود تلفن روسای جمهور و مردم و قتل و کشتار و نا امنی دیگر امنیت ندارد و باید به کشوری آرام و با دمکراسی واقعی منتقل شود.

, .,

وی همچنین بر اصلاح ساختار سازمان ملل تأکید کرد و گفت: یکی از دلایلی که سازمان ملل کارکرد واقعی خود را پیدا نکرده است همین قرار داشتن در آمریکا به عنوان کشوری با سیاست های دوگانه اهداف خود را پیش می برد و به قوانین پایبند نیست.

, .,

شعار مرگ بر آمریکا نتیجه سیاست های جنایت کارانه این کشور است

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: همین اقدامات است که مردم آزاده در گوشه گوشه جهان برای مجموعه ایی که قتل و ترور و جاسوسی را سر لوحه کارش قرار داده آرزوی مرگ می کنند.

, .,

حسینی ادامه داد: روز ۱۳ آبان در سراسر ایران یک موج خشم و نفرت نسبت به سیاست های آمریکا در کشور و جهان به راه خواهد افتاد و مردم روز استکبار ستیزی را با شعار مرگ بر آمریکا برپا خواهند کرد.

,

امام جمعه قصرشیرین: امروز امریکا به عنوان عامل فتنه و جاسوسی در جهان معرفی شده است

, امام جمعه قصرشیرین: امروز امریکا به عنوان عامل فتنه و جاسوسی در جهان معرفی شده است,

به گزارش الوند خبر، حجت الاسلام ملکی  اظهار داشت: توجیه جنایات امریکا و وجهه قانونی دادن به این جنایات توسط سازمان ملل  موجب شده است دیدگاه ملل جهان نسبت به آن تغییر کند.
 
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: سازمان ملل باید الگوی صلح و نوع دوستی برای جهانیان باشد نه خود پیرو کشوری مانند امریکا که دلیل مشکلات تمام جهان است.
 
وی افزود: امروز امریکا به عنوان عامل فتنه و جاسوسی در جهان معرفی شده است و این کشور که به هم پیمانان خود اعتماد ندارد و مکالمات سران آنان را شنود و از آنها جاسوسی می کند چگونه می تواند به کشورهای دیگر رحم کند.
 
ملکی تاکید کرد: آیندگان این قوانین بین المللی را استعمار جهانی خواهند دانست زیرا تنها به سود یک کشور یعنی امریکا است لذا باید اصلاحیه های در قوانین سازمان ملل و مصوبه ای برای انتقال مکان آن صورت گیرد.

, الوند خبر, الوند خبر, الوند خبر, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,

فرماندار ماسال:شعار مرگ بر آمریکا مردمی است

, فرماندار ماسال:شعار مرگ بر آمریکا مردمی است, :,

به گزارش ماسال نیوز، سید رضا جوادپور  اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال طبق روال سالهای گذشته توسط ستاد برگزاری مراسم سیزده آبان شهرستان برگزار می شود.

,

جوادپور افزود: سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.  یکی از ویژگی های انقلاب و مفاهیم اسلام ما روحیه استکبار ستیزی است بنابراین هیچ وقت این روحیه استکباری ستیزی از مفهوم انقلاب اسلامی جدا نمی شود. سیزده آبان هم عرصه تجلی این روحیه است. دنیا هم بداند انقلاب اسلامی به کسی ظلم نمی کند و و زیر بار ظلم هم نمی رود و نسبت به حقوق مسلم خود عقب نشینی نخواهد کرد.

,

چه در سیزده آبان و چه مراسمات بعدی تفاوتی نمی کند اگر غرب، آمریکا و هر کشور دیگر اگر بخواهند ادبیات خودشان را تغییر دهند پاسخ مناسب از ما خواهند شنید.

,

وی در خصوص اینکه آیا شعار مرگ بر آمریکا در سیزده آبان سر داده خواهد شد گفت مگر شعار مرگ بر آمریکا را ما مسئولان هدایت می کنیم؟ اینها مسائل مردمی است و مردم خودشان شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند.

,

وی در همین مورد ادامه داد: تا زمانی که رفتار آمریکایی ها و دنیای استکبار در قبال ایران تغییر نکند شعارهای ما هم تغییر نخواهد کرد. اگر ادبیات غرب و آمریکا تغییر کند و حقوق ما را در عمل به رسمیت بشناسند و دست از خوی استکباری خود بردارند مسلما از ما هم پاسخ های درخور خواهند دید.

,

فرماندار ماسال افزود: قائده انقلاب ما استکبار ستیزی است و هر دولتی با ما بصورت استکباری رفتار کند ما هم در مقابل اینها خواهیم ایستاد. ما به تیم مذاکره کننده خودمان اعتماد داریم البته ما باید در این مذاکرات هوشیار و زیرک باشیم و نظام اگر مذاکره ای انجام داده است با این هدف بوده است که صداقت غرب را بسنجد که آیا در گفتار خود صادق هستند و در کنار این امر به دنیا بفهمانیم که اینها چقدر صداقت دارند.

,

وی تأکید کرد: در حال حاضر این دنیای غرب است که باید صداقت خود را به مردم ما اثبات کند.

,


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور: شعار “مرگ بر آمریکا” نتیجه طبیعی عملکرد آمریکا است

,
, مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور: شعار “مرگ بر آمریکا” نتیجه طبیعی عملکرد آمریکا است, :,

 

,

آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین با اشاره به روز ۱۳ آبان و برگزاری راهپیمای پرشکوه مردم ایران بر علیه استکبار جهانی اظهار کرد: تا زمانی که دشمن دست از قلدری، شیطنت و زورگویی برندارد، مردم ایران همچنان در صحنه خواهند بود و این پیام مردم به دشمنان این خاک و مرز و بوم است که ما همواره در صحنه مبارزه حضوری مستمر و دشمن شکن خواهیم داشت.

, آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در گفت و گو با خبرنگار, صبح قزوین, صبح قزوین, با اشاره به روز , ۱۳, آبان و برگزاری راهپیمای پرشکوه مردم ایران بر علیه استکبار جهانی اظهار کرد: تا زمانی که دشمن دست از قلدری، شیطنت و زورگویی برندارد، مردم ایران همچنان در صحنه خواهند بود و این پیام مردم به دشمنان این خاک و مرز و بوم است که ما همواره در صحنه مبارزه حضوری مستمر و دشمن شکن خواهیم داشت,

حسینی بوشهری تاکید کرد: شعار “مرگ بر آمریکا” شعاری نیست که به مردم ما القی شده باشد بلکه نتیجه عملکرد طبیعی اعمال آنها می باشد که باعث شده مردم در مقابل آن موضع گیری داشته باشند.

, حسینی بوشهری تاکید کرد: شعار “مرگ بر آمریکا” شعاری نیست که به مردم ما القی شده باشد بلکه نتیجه عملکرد طبیعی اعمال آنها می باشد که باعث شده مردم در مقابل آن موضع گیری داشته باشند,

وی تصریح کرد: اگر دشمن دست از زورگویی ها و روح ظلم طلبی خود بردارد به طور قطع جامعه نیز این شعارها را نخواهد داشت.

, وی تصریح کرد: اگر دشمن دست از زورگویی ها و روح ظلم طلبی خود بردارد به طور قطع جامعه نیز این شعارها را نخواهد داشت,

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ۱۳ آبان امسال از این جهت حائز اهمیت است که مسئولان کشورمان با صداقت در پای میز مذاکره حاضر شدند اما پیام هایی که از سوی دشمنان به ما رسید نه تنها امیدوارکننده نبود بلکه خوی استکباری آنها را نشان می داد.

, عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: , ۱۳, آبان امسال از این جهت حائز اهمیت است که مسئولان کشورمان با صداقت در پای میز مذاکره حاضر شدند اما پیام هایی که از سوی دشمنان به ما رسید نه تنها امیدوارکننده نبود بلکه خوی استکباری آنها را نشان می داد,

وی افزود: واکنش هایی که نسبت به این پیام ها از سوی جامعه و مسئولان داده شد نشان از این دارد که ایران همچنان از مواضع خود عدول نکرده است و در خطی که امام راحل(ره) برای ما ترسیم کرده است باقی می باشد، مگر اینکه دشمن در رویه خود تغییر جدی ایجاد کند.

, وی افزود: واکنش هایی که نسبت به این پیام ها از سوی جامعه و مسئولان داده شد نشان از این دارد که ایران همچنان از مواضع خود عدول نکرده است و در خطی که امام راحل(ره) برای ما ترسیم کرده است باقی می باشد، مگر اینکه دشمن در رویه خود تغییر جدی ایجاد کند.,

فرماندار شهرستان رامیان:13 آبان تجلی ماهیت استکبارستیزی نظام اسلامی می باشد

, فرماندار شهرستان رامیان:13 آبان تجلی ماهیت استکبارستیزی نظام اسلامی می باشد,

به گزارش  گل رامیان ، محمد تقی سوخت سرایی فرماندار شهرستان رامیان در خصوص وقایع و اتفاقات مهمی که در روز 13 آبان حادث شده است، اظهار داشت : این روز  نقش بسیار مهمی در تکوین و استمرار انقلاب اسلامی داشته است.

, .,

وی بیان کرد: روز 13 آبان بیانگر مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی که همان استکبار ستیزی نظام اسلامی می باشد و در ذهن ما نقش بسته است.

, .,

پیام ملت ایران در روز 13 آبان تاکید بر مبارزه با استکبار جهانی در عین پایبندی به مذاکره با لحاظ عزت ، حکمت و مصلحت خواهد بود

,

سوخت سرایی با اشاره به این مطلب که ، امسال روز 13 آبان به دلایلی از اهمیت بیشتری برخوردار است افزود:  امسال پیام مردم ،هم تاکید بر مبارزه همیشگی با استکبار جهانی، هم افشای ماهیت ظالمانه آنان و در عین حال پایبندی به مذاکره ، گفتگو، دیپلماسی فعال ، بالحاظ عزت، حکمت و مصلحت می باشد.

, .,

فرماندار شهرستان رامیان ادامه داد: اعتقاد به مذاکره الزاما به معنای دست کشیدن از مبارزه نیست بلکه با حفظ روحیه استکبارستیزی در هر شرایطی از هر مذاکره و دیپلماسی که تضمین کننده منافع و حقوق حقه مردم ما می باشد استقبال می کنیم.

, .,

وی عنوان کرد: طبیعتا شعار مرگ بر آمریکا که بیانگر محوریت آمریکا در دشمنی با نظام اسلامی می باشد در شعارهای مردم از ظهور و نمود بیشتری برخوردار خواهد بود و امسال مردم ما مثل سالیان گذشته ثابت خواهند کرد آمریکا همچنان به تعبیر امام (ره) شیطان بزرگ بوده و تا زمانیکه از ماهیت استکباری خود دست برندارد همچنان منفور و مغضوب ملت ما می باشد.

, .,

آمریکا به علت  رفتار درد منشانه  و دخالت جویانه خود صلاحیت میزبانی سازمان ملل را ندارد

,

این مسئول تصریح کرد: معتقدیم آمریکا به علت اعمال و رفتار درد منشانه و استکباری و دخالت جویانه خود صلاحیت میزبانی سازمانهای جهانی از قبیل سازمان ملل و غیره را نداشته و مدیریت این سازمانها ی جهانی به کشورهای منصف واگذار شود.

, .,

وی خاطرنشان کرد: هرگونه تحریف در افکار و ایده های امام راحل در مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب خیانتی آشکار به نظام اسلامی و امام راحل می باشد.

,

نمایندۀ مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی : افشای جاسوسی های آمریکا ، اثبات صداقت ایران است

, نمایندۀ مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی : افشای جاسوسی های آمریکا ، اثبات صداقت ایران است, :,

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، سلیمان عباسی نمایندۀ مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی ، آمریکا را به حق شایستۀ نام شیطان بزرگ که امام (ره) بر او نهاده است دانست و گفت : این شیطان صفتی در وجود آمریکا بوده و هست و آن ها به کارشان ادامه خواهند داد.

,  گلستان ما , گلستان ما, گلستان ما, .,

وی با اشاره به تسخیر لانۀ جاسوسی توسط دانشجویان ایران در آبان ۵۸ افزود : امروز به دنیا ثابت شد که سفارت آمریکا در ایران یک لانۀ جاسوسی بود .

, .,

وی ادامه داد : سفیر یک کشور در کشور دیگر برای ایجاد رابطه درست است اما سفارت خانه های آمریکا دست به جاسوسی و بر هم زدن اوضاع کشور ها می زنند.

, .,

وی این مسئله را سوء استفاده از دوستی ها دانست و اذعان کرد : حال که این جاسوسی ها برای کشور هایی که دست دوستی به آمریکا داده بودند  به اثبات رسید مطمئناً آنها در مورد وجود سفارت آمریکا در کشورهایشان تجدید نظر خواهند کرد.

, .,

وی اظهار کرد: با افشاء این شنودها که آمریکا حتی به حوزه رهبر مذهبی (پاپ) هم نفوذ کرده است، این امکان وجود دارد که  در ساختمان سازمان ملل هم از وسایلی برای جاسوسی استفاده کند.

, .,

عباسی درخصوص جابجایی مکان سازمان ملل تصریح کرد : این درخواست درستی است اما اگر قرار است تغییری ایجاد شود باید هم در مکان، و هم در ترکیب و چینش نیرو ها و محافظین آن تجدید نظر شود چون اگر با جابجایی مکان باز هم نفوذ امریکا وجود داشته باشد جابجایی مکان فایده ای نخواهد داشت.

, .,

نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی با توجه به جمع آوری پوستر های صداقت آمریکایی و درخواست حذف شعار مرگ بر آمریکا گفت: نگاه ما و حرکت ما باید به بیان مقام معظم رهبری باشد و همه باید در این مسئله بزرگ و ضد استکباری ، تابع ایشان باشیم و قدمی اضافه بر نداریم.

, .,

وی افزود : مسئله ایران و آمریکا چیزی نیست که با یک مذاکره منجر به حذف شعار مرگ بر امریکا شود ، آمریکا به ملت ما بدهکار  است و باید پل های بسیاری که پشت سر خود شکسته است را ترمیم کند و برادری خود را ثابت کند ، باید حق و حقوق ملت ایران را بدهد و این راه باید ادامه پیدا کند تا زمانی که نتیجه برای همۀ دنیا مشخص شود.

, .,

فرماندار کلاله : مرگ برآمریکا می گوییم

, فرماندار کلاله : مرگ برآمریکا می گوییم, :,

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر ، محمدتقی قزلسفلی فرماندار کلاله با اشاره به این مطلب افزود افزود : آمریکایی ها بدانند مردم و مسئولین ایران همواره تحت امر ولایت فقیه خود عمل می کنند و وقتی رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران ، ساخت و استفاده از سلاح هسته ای را حرام دانسته اند ، پس این پنداشت که مسئولین و ملت ایران به دنبال ساخت سلاح هسته ای هستند پنداشتی نادرست است.

, .,

قزلسفلی تاکید کرد : آمریکایی ها می دانند ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و تنها خواسته ایران استفاده علمی از این فناوری است و تنها چیزی که باعث نگرانی غرب و آمریکا شده است ، پیشرفت علمی ملت ایران و درپی آن عدم وابستگی این کشور به آنها است.

, .,

فرماندار کلاله یادآورشد : آنچه که امروز غرب و آمریکا را به لرزه درآورده ، پیشرفت علمی و صعود ملت ایران به قله های علم و به دنبال آن عدم وابستگی ایران به آمریکا است.

, .,

وی تصریح کرد: موضع ملت ایران ، موضع رهبر انقلاب اسلامی است و در این زمینه هیچ نیرگ و فریبکاری از جانب ایران وجود ندارد و خاطرنشان می کنیم که غرب باید اعتماد ملت ایران را جلب کند نه ایران اعتماد آنها را.

, .,

قزلسفلی در پایان گفت: همانطور که غرب و آمریکا می گوید : هم فشار می آوریم و هم مذاکره می کنیم ، جواب مسئولین نظام و مردم ایران هم این است که هم مذاکره می کنیم و هم مرگ برآمریکا می گوییم.

,

امام جمعه اهل سنت شهرستان گالیکش : شیعه و سنی محکم تر از گذشته شعار "مرگ بر آمریکا " سر خواهند داد

, امام جمعه اهل سنت شهرستان گالیکش : شیعه و سنی محکم تر از گذشته شعار "مرگ بر آمریکا " سر خواهند داد, :,

به گزارش نیلکوه ، امام جمعه اهل سنت شهرستان گالیکش ضمن بیان این مطلب تاکید کرد : مردم ایران همچون گذشته با حفظ وحدت در لوای اسلام توطئه های منافقان را خنثی خواهند کرد.

, .,

آخوند عبدالمجید آرمون در ادامه با اشاره به فرا رسیدن یوم ا... 13 آبان گفت : حضور گسترده مردم در این راهپیمایی نشان دهنده وفاداری مردم خصوصا جوانان و دانشجویان به آرمان های انقلاب شان است.

, .,

وی در مورد حذف شعار مرگ بر آمریکا هم گفت: نظر اهل تسنن در این خصوص همان جمله مقام معظم رهبری امام خامنه ای است که فرموده اند : تا ذهن مردم از شعار مرگ بر آمریکا پر است تسلط دوباره آمریکا بر این کشور ممکن نیست.

, .,

وی در پایان خاطرنشان کرد : شیعه و سنی کماکان و محکم تر از گذشته شعار " مرگ بر آمریکا " را در جای جای این مرز و بوم سرخواهند داد.

,

کارشناس مسائل سیاسی : 13 آبان امسال صدای رسای ملت ما محکم تر از همیشه به گوش آمریکا خواهد رسید

, کارشناس مسائل سیاسی : 13 آبان امسال صدای رسای ملت ما محکم تر از همیشه به گوش آمریکا خواهد رسید,

به گزارش صبح توس ، فاطمه پژوهی شهردار مود  افزود:طبیعی است ملتی که نزدیک به یک قرن ( به اعتراف دولتمردان امریکا حداقل از کودتای 1320 ه ش) از امریکا دخالت و دشمنی دیده اند به راحتی هر ادعایی را باور نکنند.در عین حال دستگاه دیپلماسی می تواند کار خودش را بکند و مردم هم حرف دلشان را بزنند. این دو با هم مغایر نیست.

, صبح توس, صبح توس, صبح توس, صبح توس, .,

 وی بیان کرد: یک اصل هم در مذاکره همیشه مهم است و آن این که در تعامل با دشمن و یا حتی رقیب نیز نباید دُر گرانبها را به بهای آب نبات چوبی داد.

, .,

شهردار مود ماهیت استکباری آمریکا و اقدامات او علیه ملت ایران پر واضح دانست و گفت :نزدیک به یک قرن آمریکا به عنوان مظهر و نماد نظام سلطه در عرصه جهانی رفتار کرده است.ملت ما خاطرات بدی از این دخالتها دارد.

, .,

 وی افزود: راه ما در مقابل با آمریکا همان راهی است که حضرت امام تبیین فرمودند و رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر ادامه آن تأکید داشتند.در عرصه بین الملل کشورها یا رقیبند یا دشمن.تا به حال امریکا نشان داده که به رفتار خصمانه بیشتر تمایل دارد تا رقابت.

, .,

 وی افزود: گیر افتادن امریکا در افغانستان و عراق و اخیراً در سوریه و به زودی در بحرین، ممکن است دولتمردان امریکا را به رفتار منطقی در مقابل ملت بزرگ ایران -که نقشش نه تنها در خیزشهای مردمی خاورمیانه که در تغییر نگاه مردم جهان موثر و غیر قابل اغماض است- وادارد.

, .,

 وی با بیان اینکه وضعیت اقتصاد کشور بحرانی نیست، گفت : تحریم ها و اخیراً محاصره اقتصادی کار را سخت تر کرده است اما در بحران نیستیم. علم اقتصاد نشان داده که تغییر روش از اقتصادی برون گرا و وابسته به صادرات به اقتصادی مولد و در عین حال درون گرا که از آن به اقتصاد مقاومتی تعبیر می شود می تواند در عبور از این دوره سخت موثر باشد. البته غیر کاشناسی رفتار کردن با موضوع اقتصاد که دانشمندان از آن به عنوان یک سیستم (سامانه) یاد می کنند به مشکلات دامن زد.

, .,

 وی افزود: سیزده آبان امسال دو تفاوت عمده دارد . اول اینکه نه تنها سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که سالروز تسخیر لانه جاسوسی است.اتفاقاتی که در این ماه در اروپا افتاد و به عنوان مثال در آلمان نقش سفارت امریکا در شنود مکالمات محرمانه مسئولین دولت آلمان فاش شد که اروپایی ها هم به ماهیت جاسوسی سفارتخانه های امریکا بیشتر پی ببرند.

, .,

 دوم دستگاه دیپلماسی ما در حال مذاکره با امریکاست. بد نیست صدای رسای ملت ما محکم تر از همیشه به گوش امریکا رسانده شود تا بداند که این ملت فقط در برابر تغییر رفتارخصمانه حاضر به تغییر روش است.اشتباه نکنیم ، در عرصه بین الملل حرف مردم الزاماً باعث وقفه درمذاکرات دولتها نمی شود حتی ممکن است اگر نمایندگان ملت با ظرافت های مذاکره آشنا باشند بتوانند ازاین فریاد به عنوان ابزاری برای کسب امتیازات بیشتر استفاده کنند.

, .,

 

,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان : مردم ایران اهل سازش با دشمنان نیستند

, مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان, :, مردم ایران اهل سازش با دشمنان نیستند,

به گزارش مرآت به نقل از شاخه طوبی،مهین نوروزی فر ،مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان گفت: سیزدهم آبان 1357 در روزهای اوج‌گیری انقلاب اسلامی56 نفر از دانش‌آموزان که برای انجام تظاهرات در محوطه ‏دانشگاه تهران تجمع کرده بودند، هدف تیراندازی مأموران حکومت قرار گرفته و به شهادت رسیدند و صدها هزار دانش آموز مجروح شدند.

, مرآت, مرآت, مرآت, .,

نوروزی فر افزود: 13 آبان سه واقعه مهم تاریخی را در خود جای داده و در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

, .,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان اظهار کرد: تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در آبان سال 43، کشتار دانشجویان و دانش اموزان پیرو خط امام به دست رژیم ستم شاهی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در سال 58 از حوادث مهم این روز تاریخی است.

, .,

وی با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان اقدامی مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب محسوب می شود، گفت: با تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا توطئه های از قبل طراحی شده استکبار نقش بر آب شد .

, .,

نوروزی با توجه به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان گفت: این واقعه استکبار ستیزانه آنقدر با اهمیت بود که حضرت امام آن را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند. چون انقلاب بهمن 57 ریشه استبداد را خشکاند ولی انقلاب دوم 13 آبان 58ریشه استعمار ،استکبار و ریشه استثمار را همه را یکجا باهم خشکاند.

, .,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان در ادامه خاطر نشان کرد: حرکت یک حرکت خودجوش بود انعکاس و بازتابی داشت، از بغض و کینه مردم که در سینه هایشان حبس شده بود نسبت به توطئه های دولت آمریکا که الحمدالله دیدیم دانشجویان با آن حرکت خودجوش انقلابی ثابت کردند.

, .,

وی بزرگترین درسی که 13 آبان به ما می دهد را اینگونه عنوانکرد:  کار جهادی همراه  با هجرت -  دوری از محرمات و شبهات همراه با صبر و بردباری و استقامت.

, .,

نوروزی در ادامه اظهار کرد:  ما باید به دنبال این باشیم که دانش آموزان نسل جدیدمان ادامه دهندگان شایسته ای برای راه آن شهدا باشند ، شهدایی که هم سن و سالشان هستند.

, .,

وی با اشاره به اینکه باید به ترویج فرهنگ و رشادت بپردازیم و اهمیت به آن دهیم افزود: وقتی که عطر این رشادتها در فضای مدارس استشمام شود ما می توانیم امیدوار باشیم که بچه های ما طوری تربیت شوند که حاضر باشند برای رسیدن به هدفشان از جانشان بگذرند .

, .,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان  با توجه به اینکه توسعه و ترویج این فرهنگ شهادت که منجر به رشد دانش آموزان است ،گفت: آموزش و پرورش باید اولویت های برنامه های خود را توجیح دانش آموزان از این فرهنگ با ارزش  قرار دهد، مخصوصا در 13 آبان که یکی از برنامه های ترویجی و تبلیغی ماست.

, .,

وی همچنین اظهار داشت: مردم ما اهل سازش با دشمنان نیستند نه تنها با کفار بلکه با منافقین هم هر که باشد و هرکجا که باشند سر جنگ دارند و تسلیم نخواهند شد .

, .,

نوروزی تاکید کرد: روز 13 آبان را بخاطر برخورد جدی با خوی استکباری دولت آمریکا مهم بدانیم و تا زمانی که رفتار و  برخورد دور از انسانیت همراه با تکبر دولت آمریکاست ما شعار مرگ بر آمریکا که شعاری بود که حضرت امام آن را زنده کرد هر روز پررنگ تر و پر طنین تر سر خواهیم داد.

, .,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان خواستار حضور همه مردم در راهپیمایی این روز تاریخی شد و بیان کرد:حضور و مشارکت مردم به ویژه جوانان و نوجوانان پاسخی قاطع و کوبنده به تهدید ها و توطئه های دشمنان است.

,

امام جمعه میامی: شعار مرگ بر امریکا حذف نشدنی است

, امام جمعه میامی:, شعار مرگ بر امریکا حذف نشدنی است,

به گزارش خبرنگار  مرآت ،امام جمعه میامی  به وقایعی که در طول تاریخ در سیزده آبان رخ داده اشاره کرد واظهار داشت:چند حادثه تلخ وشیرین در روز سیزده آبان اتفاق افتاده  وما باید این روز را گرامی بداریم زیرا از ایام الله است.

, خبرنگار  مرآت , خبرنگار  مرآت , خبرنگار  مرآت, .,

موسوی به واقعه عاشورا اشاره کرد وگفت:اگر عاشورا نبود در ایران نیز اتقلابی رخ نمی داد وعاشورا از همان روز های خداست که باید بزرگ نگه داشته شودو ما با کمال اشتیاق به استقبال آن می رویم و نباید اجازه دهیم امام حسین علیه السلامم فراموش شود.

, .,

موسوی افزود:یکی از وقایع 13آبان تبعید حضرت امام به ترکیه است که در برابر تصویب لایحه کاپیتولاسیون موضع گرفتند وسخنرانی تاریخی و بی نظیر علیه امریکا و دست نشانده اش انجام دادند، واقعه دیگر کشتار دانش آموزان در 13 آبان 58 می باشد که علیه رژیم پهلوی به خیابانها ریختند وفریاد مرگ بر شاه سردادند.

, .,

موسوی در پایان ادامه داد:حادثه شیرینی که در 13آبان رخ داد تسخیر لانه جاسوسی بود وبعد از تسخیر این مکان شیطانی اسناد بسیار زیادی رو شد آمریکا جنایات زیادی علیه ایران انجام داده است و ما از امریکا متنفریم ونسبت به دشمنان اسلام هیچ گاه کوتاه نخواهیم آمد وشعار مرگ بر امریکا حذف نشدنی است ودر راهپیمایی 13 آبان هر چه باشکوه تر شرکت خواهیم کرد.

, .,

شهروندان قمی در گفتگو با قم فردا تاکید کردند؛مرگ بر آمریکا؛ کوبنده ترین شعار مردمی در 13 آبان

, شهروندان قمی در گفتگو با قم فردا تاکید کردند؛مرگ بر آمریکا؛ کوبنده ترین شعار مردمی در 13 آبان,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، روز 13 آبان تجلی استکبار ستیزی ملتی سرشار از انرژی و خواهان تغییر است روزی که مردم ایران با تسخیر سفارت آمریکا در ایران بر همگان ثابت کردند این مکان لانه ای برای جاسوسی آمریکا در ایران بوده و اکنون بعد از گذشت بیش از 30 سال و با افشای جاسوسی آمریکائیان در سراسر جهان بر همگان ثابت ماهیت آمریکا ثابت گردید.

, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،, .,

بر همین اساس خبرنگار قم فردا در سطح شهر رفت و با تنی چند از همشهریان به گفتگو پرداخته که ماحصل آن را در زیر مشاهده می کنید.

, .,

حسین فلاح مراد، یکی از طلاب قم در این رابطه گفت:تسخیر لانه جاسوسی از حرکت های منحصر به فرد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که فریاد آزادگی و استکبار ستیزی ملت قهرمان ایران را در صحنه جهانی طنین انداز کرد و تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از لحظات سرنوشت سازی است که هر روز آن برای مردم این مرز و بوم خاطره ای به یادمادنی را تداعی می کند.

, .,

وی به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به عنوان یک اتفاق مهم در تاریخ ایران اشاره کرد و افزود: دخالت های مکرر آمریکا در ایران به همراه پذیرش شاه از سوی آمریکا موجب شد که خشم مردم و انقلابیون برانگیزد و بر همین اساس دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در روز ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۸ با تسخیر سفارت آمریکا در ایران، حرکتی فراموش نشدنی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

, .,

حجت الاسلام شهاب الدین مشاعی راد، مدرس و محقق حوزه علمیه نیز در مورد 13 آبان روز استکبارستیزی ملت ایران بیان داشت: 13 آبان روزی ماندگار در حافظه تاریخی و روزافتخار در ایران است و در این روز تقابل حق و باطل مشخص شد.

, .,

وی دلیل تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان را اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه دانشجویان از انقلاب نوپای ایران دانست و ادامه داد: تاثیرگذاری این روز به حدی بود که توانست نظام را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه کند.

, .,

خانم حسینی، دانشجوی دانشگاه قم نیز در این گفتگو گفت: روز 13 آبان نماد استکبار ستیزی ملت همیشه در صحنه ایران در مقابل توطئه دشمنان است و یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی دانشجویان و دانش آموزانی است که سعی در شکستن قدرت پوشالی آمریکا داشتند.

, .,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس : مرگ بر آمریکا شعار حذف ناپذیر 13 آبان است

, عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس : مرگ بر آمریکا شعار حذف ناپذیر 13 آبان است,

ابراهیم آقا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با تاکید بر اهمیت و جایگاه خاص یوم الله 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت:مردم انقلابی ایران 13 آبان 58  با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران ،این کشور را به عنوان مظهر جاسوسی نامیدند و هم اکنون بعد از 34 سال کشورهای دنیا بر این مساله صحه می گذارند.
وی با بیان اینکه در 60 سال گذشته ،آمریکا خیانت های جبران ناپذیری در حق ملت ستمدیده ایران انجام داده است،افزود:آمریکا در کشور ما کودتا کرد و در ادامه حاکمانی را به قدرت رساند که کاری جز سرکوب کردن مردم نداشتند و لذا بعید است که مردم ایران این ستم ها را فراموش کنند.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد:همواره باید 13 آبان را گرامی بداریم  و تا زمانی که احساس کنیم آمریکا چشم طمع به سرزمین ما دارد و  به عنوان یک ملت برابر به ما نگاه نمی کند ، راهپیمایی این روز را پرشورتر و حماسی تر برگزار خواهیم کرد.
وی در ادامه در خصوص تقارن روز 13 آبان با شروع ماه محرم و شباهت های نهضت امام حسین (ع)و امام خمینی(ره) گفت:نهضت امام خمینی (ره) به درستی ادامه دهنده نهضت امام حسین (ع)است و اگر نهضت حسینی نبود ،نهضت خمینی نیز به وجود نمی آمد.
آقا محمدی با بیان اینکه نهضت امام خمینی(ره) یک نهضت الهی بود،افزود: بی شک راه و روش و مشی امام خمینی(ره) بر گرفته از قیام امام حسین (ع)بود.

,  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, .,
, .,
, .,
, .,
, .,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: آمریکا شایسته میزبانی سازمان ملل نیست

, عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: آمریکا شایسته میزبانی سازمان ملل نیست,

احمد بخشایش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا در خصوص رسوایی تازه آمریکا که موجی از انزجار و نفرت را در دنیا برانگیخته است ،اظهار داشت: البته جاسوسی امری متداول در آمریکا است که حتی شامل کشورهای هم پیمان این کشور نیز می شود.
وی همچنین افزود: پاسخ روشن به این گونه جاسوسی های گسترده می تواند تغییر مکان سازمان ملل باشد؛ طرحی که قطعاً حامیان زیادی در سطح دنیا خواهد داشت.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، دلیل این گونه اقدامات آمریکا را حس ژاندارمر بودن این کشور در دنیا عنوان کرد و گفت: حتی برخی از اعضای کنگره این کشور معتقدند کشورهای که مورد جاسوسی قرار می گیرند باید بابت این اقدام از آمریکا تشکر کنند که این مساله نشانه بی اعتمادی عمیق آمریکا نسبت به سایر کشور ها و در ضمن گستاخی بیش از حد مقامات و سران این کشور است.
 
وی همچنین با بیان اینکه جهان امروز، خودبزرگ بینی و خود برتر بینی هیچ کشوری را نمی پذیرد، خاطر نشان کرد: ایران آمادگی دارد تا به دنیا اعلام کند که سازمان ملل جایی قرار گرفته است که نمی تواند مأمن و مکان بی طرفی برای این نهاد بین المللی باشد و می توان در صلاحیت آمریکا برای میزبانی این نهاد بین المللی بازنگری اساسی کرد.

,  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, .,
, .,
, .
 
,
, .,

عضو خبرگان رهبری:شعار "مرگ بر آمریکا"، مبنای فقهی و دینی دارد

, عضو خبرگان رهبری:شعار "مرگ بر آمریکا"، مبنای فقهی و دینی دارد, :,

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری -تحلیلی قم فردا، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: نهضت و انقلاب اسلامی ایران به رهبری علما و مجتهدین و در راس همه آن ها حضرت امام (ره) شکل گرفت و به یاری خدای متعال به پیروزی رسید.
وی افزود: هر شعاری که در این نهضت و انقلاب از سوی مردم و رهبران نهضت پذیرفته شد و مورد استقبال گرفت نیز بی شک دارای یک ریشه و خواست انقلابی و دینی است.
این استاد حوزه علمیه قم با بیان این که شعار مرگ بر آمریکا از جمله اصلی ترین شعارهای انقلابی ملت مسلمان ایران به شمار می رود، گفت: بعید است مردم چنین شعاری بدهند و بزرگان انقلاب همچون بهشتی ها و مطهری ها و مفتح ها و ... و در راس آن ها رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) آن را خلاف دانسته و از سردادن آن جلوگیری کرده باشند، کما این که شعارهایی از این دست جلوی چشم آن بزرگواران و به خصوص شخص امام (ره) بوده و سال های طولانی مردم این شعار را سر می داده اند و مورد تایید امام و بزرگان قرار می گرفته اند.
وی با اشاره به این که این شعارها مبنای مذهبی و فقهی دارد ، خاطرنشان کرد: ما وقتی در برابر آمریکا و هر ظالم دیگری شعار می دهیم این یک تکلیف بر اساس آموزه های دینی ماست و در شعار مرگ بر آمریکا نیز بی شک منظور دولت و حاکمان ستمگر و مستکبر این کشور است.
عضو خبرگان رهبری در ادامه با بیان این که یکی از وظایف مهم هر مسلمانی اهتمام به مساله نهی از منکر است، افزود: قطعاً امثال شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مصداقی از نهی از منکر است
وی تاکید کرد: دولت آمریکا و حاکمیت این کشور تاکنون صدها و هزاران منکر نسبت به ملت و کشور ما مرتکب شده و مادامی که این منکر را انجام می دهد ما هم باید نهی از منکر کنیم.
 
اسلامی یادآور شد: بر اساس فقه ما تا زمانی که منکر وجود دارد باید به اشکال مختلف نهی از منکر کرد مثل روزه خواری که نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود.
وی افزود: آمریکا نه از منکر های گذشته اش پشیمان است و نه نسبت به وضع موجود، منکر را ترک کرده و هر روز مسلمین و بی گناهان زیادی را در دنیا می کشد. دانشمندان هسته ای و مرزبانان ما را به وسیله ایادی و مزدورانش به شهادت می رساند و اموال و حقوق ما را غصب می کند و لذا ما هم تا زمانی که این سیاست خصمانه ادامه داشته باشد، شعار مرگ بر آمریکا را با قدرت سر می دهیم.

,  پایگاه خبری -تحلیلی قم فردا، , پایگاه خبری -تحلیلی قم فردا،, پایگاه خبری -تحلیلی قم فردا،, .,
, .,
, .,
, .,
,
, .
 
,
, .,
, .,

فرماندار ابرکوه: فریاد “مرگ بر آمریکا”مرز شناخت معتقدین به انقلاب و منحرفین است

, فرماندار ابرکوه: فریاد “مرگ بر آمریکا”مرز شناخت معتقدین به انقلاب و منحرفین است, فریاد “مرگ بر آمریکا”مرز شناخت معتقدین به انقلاب و منحرفین است,

اسماعیل برزگرزاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا از ابرکوه گفت: ۱۳ آبان، یادآور یک حقیقت تلخ و بسیار مهم است و آن حقیقت عبارت است از روح استکبار ستیزی در قدرت‌های سلطه گر. آحاد ملت‌های کشورهای اسلامی از جمله ملت ما نباید هرگز این روز را از یاد ببرند.

, یزدرسا, یزدرسا, یزدرسا, ابرکوه , ابرکوه , ابرکوه, .,

فرماندار ابرکوه اظهار داشت: یوم الله سیزده آبان، نماد استکبار آمریکایی است؛ نماد روح تعدی و تجاوز استکبار نسبت به ملت‌ها است. تا زمانی که ذهن مردم از شعار تبیین ‏شده «مرگ بر آمریکا» پر است، تسلط سیاسی و فرهنگی و اقتصادی آمریکا بر کشور ما ممکن نیست.

, .,

برزگرزاده عنوان کرد: اساس حکومت اسلامی بر مبارزه با استکبار جهانی است. طرح مسائلی همچون نبودن شعار مرگ بر آمریکا مرز بین کسانی است که به انقلاب اسلامی ایمان دارند و کسانی که در حال انحراف از مسیر انقلاب هستند.

, .,

وی تاکید کرد: مبارزه با استکبار و شعار مرگ بر آمریکا موهبتی است که امام خمینی (ره) به ما دادند و ما نیز باید با شناسایی و بصیرت دهی به ملت‌های جهان آن را ارایه دهیم و کمال امانت داری را داشته باشیم

, ,

اسماعیل برزگرزاده گفت: جمهوری اسلامی پرچم دار مبارزه با آمریکاست، باید مبارزه با استکبار را علاوه بر اینکه در تارو پود انقلاب داشته باشیم به دنیا نیز صادر کنیم. لذا این یک شعار مختص جغرافیای سرزمین جمهوری اسلامی ایران نیست و باید به سراسر دنیا انتقال یابد همانطور که تا کنون نیز فراگیر شده است.

, .,

برزگرزاده تصریح کرد: وقتی مردم آمریکا به دولت خود اعتماد ندارند و علیه نظام سرمایه‌داری کشورشان شعار می‌دهند، دور از ذهن است که دولت جمهوری اسلامی به آنها اعتماد کند و از آمریکا انتظار صداقت داشته باشد.

, .,

وی در پایان بیان کرد: ملت ایران در همه ی زمینه ها اثبات کردند که بدون تکیه به آمریکا و قدرت‌های مدعی دنیا، بلکه با دشمنی‌های آمریکا، می‌‏تواند به پیشرفت واقعی دست پیدا کند.

, .,

 

,

فرماندار تفت: امروز روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته است

, فرماندار تفت: امروز روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته است, امروز روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته است, امروز روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته است, امروز روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته است,

فرماندار تفت در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا از تفت، با اشاره به این که ۱۳ آبان در تاریخ پربار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: این روز که در حقیقت، زادروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار، سالگشت تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و روز دانش آموز می باشد در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره به عنوان روز تقابل حق و باطل شناخته می شود.

,  یزد رسا , یزد رسا, یزد رسا, .,

ابوالقاسم دهقان” با بیان این که ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی فرصتی مناسب است تا ملت شریف ایران بار دیگر هم صدا و هم قدم با هم در صفوفی به هم فشرده و با گام هایی استوار بر سر مستکبران عالم فریاد برآرند، افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمودهای امام راحل عظیم الشان(ره)، روحیه استکبارستیزی از مرزهای میهن عزیز اسلامی، فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه، حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.

, , .,

وی ادامه داد: رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) نیز استبداد بین‏ المللى را مرتبه اعلاى استکبار بین ‏المللى و جهانى عنوان می کنند و می فرمایند: « اگر عزتى هست، اگر رفاهى هست، اگر آزادى و استقلالى هست، در سایه ایستادگى مقابل استکبار جهانى است

, ,

دهقان در پایان گفت: اینجانب ضمن تبریک این روز به ملت سلحشور ایران به ویژه دانش آموزان متعهد میهن اسلامی، از آحاد مردم شریف شهرستان تفت دعوت می کنم تا بار دیگر با شرکت گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی یوم ا… سیزدهم آبان، با وحدت و اتحاد اسلامی و اراده راسخ، انزجار خود را از مستکبران و زورگویان جهان اعلام نمایند.

, .,

امام جمعه بجنورد : 13آبان امسال شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر ازهمیشه تکرار می کنیم

, امام جمعه بجنورد : 13آبان امسال شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر ازهمیشه تکرار می کنیم,

به گزارش اترک ،حجت الاسلام ابوالقاسم یعقبویی ،افزود: تا زمانی که آمریکا حقوق ما را به رسمیت نشناسد واموال و دارایی هایی را که بلوکه کرده پس ندهد و جنایت هایی را که در حق مردم کرده نپزیرد این شعار ادامه خواهد یافت.

,

وی خاطر نشان کرد: البته ما بنای جنگ با آمریکا را نداریم ومذاکره ها را تا زمانی که دوطرفه باشد و سبب پایمال نشدن خون شهدا نشود می پذیریم و ادامه می دهیم.

,

وی در ادامه با در پیش بودن ماه محرم گفت: شعارهیهات من الذله درسی است که در راس همه درس های عاشورا قرار دارد و این شعار زندگی بر اساس کرامت را توصیه می کند.

,

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: هر چیزی که ما را از این شعار دور کند نمی پسندیم و اگر قرار است با دشمنان مذاکره و گفتگویی داشته باشیم باید این تابلو جلو چشم ما باشد و مذاکره ای که حسینی زیستن ما را زیر پا بگذارد تن نمی دهیم.

,

وی اظهار داشت: باید در عزاداری های ماه محرم منطق و حماسه حسینی را زنده نگه داریم و علاوه بر تغذیه جسم به تغذیه روح و جان نیز توجه ویژه داشته باشیم.

,

امام جمعه بجنورد همچنین به روحانیون توصیه کرد: با مطالعه بیشتر نکات جدیدی از پیام های عاشورا را روشنتر در مجالس عزاداری بیان کنند تا مردم از این نکات درس بگیرند.

,

وی در ادامه اضافه کرد: هر دولتی با روی کار آمدن حق دارد زیر مجموعه و مسئولان دستگاهها را تغییر دهد اما باید مواظب باشد در این تغییرات کلید تبدیل به داس نشود.

,

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به تغییراتی که توسط استاندار در مسئولان استانی ایجاد می شود گفت:اگر مدیری وظیفه خود را به درستی انجام داده و در راستای توسعه استان گام برداشته لزومی برای تغییر آن وجود ندارد.

,

 

,

امام جمعه فاروج: امسال شعار مرگ برآمریکا در 13آبان کوبنده تر خواهد بود

, امام جمعه فاروج: امسال شعار مرگ برآمریکا در 13آبان کوبنده تر خواهد بود,

ه گزارش خبرنگار اترک از فاروج ،حجت الاسلام قلی زاده با گرامیداشت 13 آبان روز ملى مبارزه با استکبار جهانى عنوان کرد: گرامی داشت ابن روز به منزله حفظ یک خاطره تاریخی نیست ومضامین مهمی در گرامیداشت این روز نهفته است

,  فاروج ,

 وی بیان داشت : در هر سه حادثه، یک طرف ملت ایران ومظهر مبارزه یعنى امام بزرگوار وطرف  دیگر هم دولت مستکبر آمریکا است.

,

وی یادآورشد:  بنابراین یک مبارزه‏اى بین نظام جمهورى اسلامى و انقلاب اسلامى و ملت ایران با این اعتقاد از یک‏طرف، و دولتمردان آمریکا و حکومت مستکبر آمریکا از طرف دیگر در جریان است.

,

 امام جمعه فاروج   با اشاره به روشن شدن چهره تزویر وریای آمریکا حتی برای دوستانش ،خیانت آمریکا حتی به نزدیکترین متحدان خود در شنود مکالمات اضافه کرد: شنود بیش از یک ملیار مکالمه مردم ایران جنایتی دیگر بر علیه ملت ایراناست

,

خطیب جمعه فاروج با بیان اینکه با افشاگری های اخیر، لانه جاسوسی بودن سفارتخانه های آمریکا در همه کشورها روشن شد  بیان داشت:شعار مرگ برآمریکای ملت ایران در 13آبان1392 کوبنده تر از سالهای گذشته خواهد بود

,

وی عبارات مطرح شده با مضامین ،صلاح نیست مقابل آمریکا بایستیم ،روزگار مبارزه با استکبار تمام شده و...را خیلی سخن ساده لوحانه واز روی حماقت برشمرد وبیان داشت : اینکه بگوئیم رابطه با آمریکا وضع اقتصادی ومعیشتی مردم را بهبود می بخشد  با توجه به وضعیت اس بار بسیاری از کشورهایی که با این کشور رابطه حسنه دارندسخن ابلهانه ای است.

,

امام جمعه فاروج گت: برپایى همه واجبات درسایه احیا  فریضه ی ‏امر به معروف و نهى از منکر انجام  می شود.

,

حجت الاسلام عباسعلی قلی زده در خطبه های این هفته نماز جمعه  با گرامیداشت آغاز هفته احیاى امر به معروف و نهى از منکر گفت: امر به معروف و نهى از منکر، تکلیف همگانى امت است و همه باید نسبت به دیگران احساس مسؤولیت بکنند.

,

 وی بااشاره به مزایای  نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهى از منکر افزود:   تحقق  برپایى همه واجبات‏ ، اصلاح جامعه  از مهم ترین مزایای نهادینه شدن این فریضه است .

,

حجت الاسلام قلی زاده با محکومیت شهادت جمعی از مرز بانان جمهوری اسلامی توسط ایادی استکبار جهانی افزود:  ظلم بزرگی در حق کسانی برای حفظ مرزهای کشور اسلامی و برای دفاع از نظام تلاش می‌کنند  بااین حادثه شده است .

,

وی با در تحلیل این عملیات تروریستى عنوان کرد:  نباید آن‏را یک حرکت کور و بدون پشتوانه خارجى قلمداد کرد بلکه این عملیات را باید در قالب یک بسته امنیتى ارزیابى کرد .

,

 خطیب جمعه فاروج هدف از جنایت را ، ناامن‏سازى محیط امنیت ملى جمهورى اسلامى ایران برشمرد بیان داشت:  آمریکا، رژیم صهیونیستى و دشمنان منطقه‏اى جمهورى اسلامى ایران براى برهم‏زدن امنیت، وحدت و آرامش ملت ایران، پروژه‏هاى متعددى را تدارک دیده‏اند تا پتانسیل انقلاب اسلامى معطوف درگیرى‏هاى داخلى شود

,

 

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی: شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از مبانی و اعتقادات دینی ماست

, رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی: شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از مبانی و اعتقادات دینی ماست, :,

حجت الاسلام محمد علی سالاری در گفتگو با خبرنگار اترک ،با اشاره به راهپییمایی روز 13 آبان ماه افزود: ما تعصبی نسبت به شعارها نداریم تعصب ما نسبت به باورها ، اعتقادات  دینی و اصول نظام است.

,

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که آمریکا به خوی استکبارگری خود ادامه دهد ما نیز همچنان شعار مرگ برآمریکا را کوبنده تر از همیشه در راهپیمایی ها و آیین های خود تکرار خواهیم کرد.

,

وی تصریح کرد: ملت ایران تنها زمانی از این کاردست بر خواهند داشت که آمریکا نیز دست از اقدامات خود بر ضد نظام جمهوری اسلامی  بردارد و حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسد.

,

سالاری در ادامه  از آحاد مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرد و گفت: بی تردید ملت ایران اسلامی هرگز توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی را فراموش نخواهند کرد و در راهپیمایی 13 آبان امسال به صورت پرشور شرکت می‌کنند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام ، روز شهادت دانش‌آموزان و سالروز تبعید امام راحل (ره) روزی به یاد ماندنی در تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی ایران است افزود: با اقدام دانشجویان پیرو خط امام در این روز و تسخیر سفارت آمریکا ملت‌ها به توطئه استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی پی بردند.

,

وی در پایان افزود: طبق روال سال های گذشته  قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم آمریکا از جمله برنامه های مراسم 13 آبان است .

,

 

,

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی: ملت ایران هرگز به هیچ کسی اجازه نخواهند داد که حقوقشان  را نادیده بگیرند

, نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی: ملت ایران هرگز به هیچ کسی اجازه نخواهند داد که حقوقشان  را نادیده بگیرند,

به گزارش کُردتودی به نقل از آرباباخبر،  محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنی دولتمردان آمریکایی با ملت ایران در طول سالیان متمادی، مخصوصا طی 34 سال اخیر و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  از مهمترین دلایل بی اعتمادی ملت ایران به آمریکاست و این می طلبد که در هرگونه ارتباطی با آمریکا همراه با تأمل، تدبیر و حفظ هوشیاری کامل و با پیروی و عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای اعتلا و اقتدار نظام اسلامی قدم  همراه باشد.

, کُردتودی,

 

,

بیگلری  بر پرهیز از شتابزدگی در مسأله مذاکره با آمریکا تاکید  کرد و گفت: زمانی ارتباط ما با آمریکا مانعی ندارد که آنان منافع نظام و مردم ما را در جایگاه هسته ای که از حقوق بر حق و مسلم ملت ایران است احترام گذاشته و آن را به رسمیت بشناسند تا ارزش و جایگاه والای ایرانیان زیر سوال نرود و از زورگویی و توطئه‌چینی علیه ملت ایران دست بردارند چرا که ملت ایران با سابقه درخشانی که در تاریخ جوامع بوده از اول دارای روحیه ظلم ستیزی و آزادگی بوده اند و هرگز به هیچ کسی اجازه نخواهند داد که منافع و حقوق آنان را نادیده بگیرند.

,

اصحاب رسانه استان اردبیل:شرکت در راهپیمایی 13 آبان لبیک به هیهات منا الذله است

, صحاب رسانه استان اردبیل:شرکت در راهپیمایی 13 آبان لبیک به هیهات منا الذله است,

اصحاب رسانه استان اردبیل با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از برگزاری باشکوه تر راهپیمایی روز 13آبان اعلام کردند.

, .,

به گزارش سبلانه، متن بیانیه به این شرح است :

,  سبلانه, سبلانه, سبلانه, :,

13آبان روزی است که جوانان پرشور و قهرمان با تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا شعار مرگ بر آمریکا را عملا بر جهانیان اثبات کردند و امسال 13آبان با طلیعه ماه محرم،ماه مبارزه واستقامت که در س بزرگ هیهات منا الذله را بر انسانهای عزت طلب وآزاده  آموخت  همزمان شده است  .

,

لازم است هر ایرانی نشان دهد که با فشارهای سیاسی،نظامی وفرهنگی اقتصادی حاضر نیست درس عاشورایی وعزت ابدی را زیر پا بگذارد و با توجه به بدبختی وتیره روزیهای بشریت در طول زمان،ناشی از خصلت فرعونی واستکباری قدرت طلبان بوده است.

,

ما اصحاب رسانه استان اردبیل ضمن حمایت قاطع از مواضع حکیمانه و داهیانه رهبرمعظم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران و تحلیل رسانه های داخلی ومنطقه ای و بین المللی  با محکوم کردن حمایت یک میلیون دلاری آمریکا از گروهک تروریستی منافقین، و علم به اینکه علیرغم اختلافات ظاهری نمایندگان و دولت آمریکا در بحث منافع ملی شان یکسان عمل میکنند واین اختلافات یک جنگ زرگری است تا ایرانیان تحت تاثیر این القائات ،اهداف مد نظر دولتمردان آمریکا را بپذیرند.

,

شرکت در راهپیمایی 13آبان را لبیک به شعار هیهات منا الذله امام حسین علیه السلام دانسته و با شور وشوق انقلابی درراه پیمایی روز13آبان شرکت کرده وازمردم شهید پرور استان جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این راهپیمایی دعوت می نماییم تا با شعار دندان شکن مرگ بر آمریکا حمایت همه جانبه خود را از نظام مقدس اسلامی و دولت جمهوری اسلامی ایران به گوش جهانیان برسانند.

,

فرماندار پارس آباد:مرگ بر آمریکا شعار جدانشدنی 13 آبان است

, فرماندار پارس آباد:مرگ بر آمریکا شعار جدانشدنی 13 آبان است, :,

به گزارش سبلانه، "ولی کریمی" با تاکید بر حضور گسترده مردم خطه مرزی این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان امسال، با اشاره به اظهارنظر برخی افراد مبنی بر حذف شعار « مرگ بر آمریکا » اظهار داشت: این شعار حذف شدنی نیست، رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است و لبخند سیاسی این کشور فریب اذهان است و نباید گول آن را بخوریم.

,  سبلانه, سبلانه, سبلانه, ", .,

وی با اشاره به رسوایی اخیر آمریکا در خیانت به هم پیمانان اروپایی خود و شنود تلفنی و جاسوسی از مسئولان ارشد این کشورها، تصریح کرد: این رسوایی ثابت کرد خوی آمریکا جنایتکارانه و وحشی گری است که فقط منافع دولت آمریکا برایش مهم است و سفارت خانه های آمریکا در کشورهای مختلف تبدیل به  لانه جاسوسی و محل خیانت و توطئه علیه کشورهای مختلف است.

, .,

فرماندار پارس آباد عنوان کرد: ایران اسلامی 34 است که اعلام می کند سفارت خانه های آمریکا لانه جاسوسی است و عزت، اقتدار نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر به علت قطع رابطه با آمریکا و دشمنی با این دولت ظالم است که به حول قوه الهی امروز به عینه ما شاهد ارسوایی این استکبار جهانی هستیم.

, .,

کریمی با بیان اینکه روسای ادارات در روز 13 آبان باید حضوری فعال داشته باشند، اضافه کرد: حضور در راهپیمایی تکلیف همه مردم ایران است و نباید آن را مختص دانش آموزان بدانیم.

, .,

فرماندار شهرستان پارس آباد در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش از اقشار مختلف مردم بویژه دانشجویان و دانشگاهیان و دانشآموزان شهرستان مرزی پارس آباد دعوت کرد در این روز تاریخی، همپای سایر مردم ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 13 آبان، شعار "هیهات من الذلة" همبستگی ، وحدت ،‌ استکبارستیزی و پیوند ناگسستنی با ولایت و رهبری را برابر چشمان جهانیان به نمایش گذارند.

, , , .,

مداحان استان اردبیل: "مرگ برآمریکا" را کوبنده تر از گذشته فریاد می زنیم

, مداحان استان اردبیل: "مرگ برآمریکا" را کوبنده تر از گذشته فریاد می زنیم, :,

مداحان استان اردبیل با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از برگزاری باشکوه تر راهپیمایی روز 13آبان اعلام کردند.

, .,

به گزارش سبلانه، متن بیانیه به این شرح است :

,  سبلانه, سبلانه, سبلانه, :,

13 آبان امسال در حالی فرا می رسد که عده ای تلاش می کنند تا عملکرد دولت آمریکا در قبال ملت ایران را تطهیر کنند و به گونه ای سخن بگویند که گویی تصمیم گرفته رویکرد جدید و همراه با حسن نیت در قبال ایران در پیش بگیرد.

,

در حالی که هنوز هیچگونه ابراز تاسف و بیان عذرخواهی از سوی آمریکایی ها در قبال جنایات و دخالت های متعددشان علیه ملت بزرگ ایران صورت نگرفته و درصد جبران نیز برنیامده اند و همچنان بار سنگین تحریم های ظالمانه بر دوش ملت ایران است. در چنین فضایی که برخی ذوق رابطه با آمریکا، چشمشان را برواقعیات این تعامل بسته و می کوشند آمریکا را دوست معرفی کنند. و برخی در صدد فضاسازی برای حذف شعار مرگ بر آمریکا برآمده اند. پاسخ آنان را با زبان سرور آزادگان می دهیم.

,

 در آستانه ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با الگو گرفتن از پیام هیهات من الذله سیدالشهداء (ع). ضمن حضور پرشکوه در راهپیمایی روز 13 آبان امسال ، شعار مرگ برآمریکا را قوی تر از سالهای گذشته فریاد می زنیم و به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) لبیک می گوییم که معظم له فرمودند: تا زمانی که شعار " مرگ بر آمریکا " وجود دارد و تا زمانی که ذهن مردم از این شعار ملی و مردمی پراست. تسلط دوباره آمریکا بر این کشور و منافع آن ممکن نخواهد بود و این یکی از رموز پایداری ماست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه