اخبار داغ

جلسه شورای شهر ملکان جهت انتخاب شهردار جدید چهارشنبه برگزار می شود

جلسه شورای شهر ملکان جهت انتخاب شهردار جدید چهارشنبه برگزار می شود
رئیس شورای شهر ملکان از استعفای رسمی شهردار ملکان و موافقت شورای شهر ملکان با اکثریت آرا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیارملکان، فرهاد نریمانپور افزود: آقای علی حسین قطبی شهردار ملکان ۳۰ دی ماه استعفای خود را تقدیم شورای شهر داده بود که در جلسه ۱۱ بهمن ماه جاری مورد موافقت اکثر اعضای شورای شهر ملکان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارملکان،,

وی  موضوع اختلاف شهردار ملکان با برخی از اعضای شورای شهر را رد کرد و فرارسیدن موعد بازنشستگی آقای قطبی را علت اصلی استعفای وی اعلام کرد و گفت آقای قطبی چون کارمند اداره مخابرات بوده و می بایست جهت استفاده از مزایای کامل بازنشستگی  24 ماه مانده در اداره خود حضور یابد به همین دلیل استعفا کرد.

,

نریمانپور پایین آمدن حقوق و مزایای آقای قطبی را از دیگر علل استفعای او ذکر کرد و اظهار کرد آقای قطبی در اداره مخابرات ملکان ماهیانه ۲۴ میلیون ریال حقوق و مزایا دریافت می کرد این در حالی است که میزان دریافتی او در شهرداری ملکان به حدود ۱۴ میلیون ریال کاهش یافته بود.   

,

وی کارنامه عملکرد ۱۴ ماهه شهردار سابق ملکان را با توجه به درآمد شهرداری تقریبا خوب توصیف کرد و گفت شهرداری ملکان با توجه به بودجه پایینی که دارد حتی آقای قالیباف شهردار تهران هم بیاید و شهردار ملکان باشد همین قدر کار خواهد کرد که آقای قطبی کرد و آقای قطبی در حد بودجه شهرداری ملکان و در حد توان خود کار کرد ولی از این بیشتر هم می توانست کار کند.

,

نریمانپور اداره موقت شهرداری ملکان توسط آقای موسی درگاهی یکی از کارکنان رسمی شهرداری ملکان از اول اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت طبق قانون و تا تعیین شهردار جدید یکی از کارکنان رسمی می بایست تصدی شهرداری را به عهده بگیرد بر این اساس آقای موسی درگاهی یکی از کارکنان رسمی شهرداری ملکان موقتا سکان دار شهرداری ملکان شد.

,

وی شایعات مربوط به برخی گزینه های احتمالی شهرداری ملکان از جمله خودش  را رد کرد و گفت تا امروز هیچ گزینه ای جهت شهرداری ملکان بین شورا مطرح نشده است و شایعات شهردار شدن خودم نیز بی اساس است و در سطح شهر مطرح است.

,

نریمانپور از برگزاری جلسه شورای شهر ملکان در روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه(فردا) جهت بحث و بررسی در خصوص انتخاب شهردار جدید ملکان خبر داد و گفت با توجه به اینکه تنها ۲ سال به عمر شورای شهر فعلی باقی مانده لذا اولویت این شورا جهت انتخاب شورا گزینه های بومی می باشد.

,

وی داشتن حداقل ۵ سال سابقه مدیریت و تحصیلات مرتبط را از دیگر اولویت های شورای شهر در انتخاب شهردار جدید ملکان دانست و گفت شورای شهر ملکان مصمم است در اسرع وقت شهردار جدید ملکان را انتخاب نماید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه