اخبار داغ

به مدت سه روز در دانشگاه خلیج فارس؛

اولین رویداد استارتاپ ویکند در بوشهر برگزار شد +عکس

اولین رویداد استارتاپ ویکند در بوشهر برگزار شد +عکس
در استارتاپ ویکند بوشهر ابتدا برخی دانشجویان متقاضی ارائه، ایده خود را به طور مختصر در یک دقیقه به داوران و حاضران در سالن همایش ارائه نمودند و پس از آن ایده های برتر به وسیله رای حاضران در سالن انتخاب و پس از آن با ارائه کلی تر به داوران 10 ایده به مرحله نهایی راه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از "سپاس"، رویداد مسابقات استارتاپ ویکند برای اولین بار در بوشهر با حضور گسترده دانشجویان و علاقمندان حوزه کارآفرینی و با همکاری استانداری، بنیاد نخبگان استان بوشهر و پارک علم و فناوری استان بوشهر در سالن نفت و گاز دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,

در ماه های گذشته سه پیش رویداد با حضور کارشناسان حوزه کارآفرینی درزمینه ایده پردازی تا اجرا و چگونگی پروراندن یک ایده ی خوب در ذهن و تبدیل آن به یک کسب وکار توأم با موفقیت برگزار شد.

,

در استارتاپ ویکند بوشهر ابتدا دربرنامه استارت آپ ویکند بوشهر 35 نفر ایده خود را به طور مختصر در یک دقیقه به داوران و حاضران در سالن همایش ارائه نمودند و پس از آن ایده های برتر به وسیله رای حاضران در سالن انتخاب و پس از آن با ارائه کلی تر به داوران 10 ایده به مرحله نهایی راه یافت.

,

, ,

بعد از آن نوبت به تقسیم شرکت کنندگان در گروه های مختلف رسید تا طی سه روز شروع به اجرایی کردن ایده های برگزیده کنند. طراحان ایده های برتر به تبلیغ و جذب دیگر شرکت کنندگان با اولویت توانایی های مورد نیاز خود پرداخت.

,

, ,

در این رویداد که ده گروه ده نفره حضور داشتند طبق استاندارد جهانی این رویداد طی 54 ساعت تلاش کردند ایده های خود را به مرحله اجرا برسانند.

,

داوران استارت آپ ویکند شهر بوشهر حبیب رستمی، ناصر غانم زاده، مهدی علی پور و مصطفی شهبازی بودند.

,

مربیان این رویداد محمد مبین غفوری (کارشناس بازاریابی و توسعه فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس)، مهدی علیپور، مصطفی شهبازی، بابک فرشته حکمت، علی لاوری و سمانه نصیحت کن و دانوش جویبار بودند.

,

سه گروه برتر به ترتیب گروه Clean Data، ماهی یاب و Board توانستند مقام های اول تا سوم را کسب کنند. ایده های این گروه ها به ترتیب سامانه جامع نظرسنجی به وسیله عابربانک، ماهی یابی به وسیله GPS و سامانه ارتباطی اساتید و دانشجویان را شامل می شود.

,

در پایان سه ایده برتر که به مرحله اجرا هم رسید با انتخاب داوران برگزیده شد که به سه گروه اول به ترتیب دو میلیون، یک میلیون و پانصد هزار و پانصد هزار تومان از سوی دانشگاه خلیج فارس به عنوان هدیه در نظر گرفته شد. علاوه بر این، این سه گروه به عنوان تیم های نوآور جذب پارک علم و فناوری استان بوشهر شدند و به هر این سه گروه مبلغ پنج میلیون تومان هدیه داده شد.

,

, ,

استارت آپ ویکند(Startup Weekend) به شرکت های نوپایی گفته می شود که با یک ایده ی ساده و اولیه شروع می کنند و به سرعت رشد می یابند و به درآمد می رسند.

,

از بهترین مثال ها و موفق ترین استارت آپ های جهان می توان به گوگل، مایکروسافت، اپل اشاره کرد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه