اخبار داغ

مرودشت حال و هوای فاطمی به خود گرفت

مداحی آهنگران در مراسم فاطمیه مرودشت + تصاویر

مداحی آهنگران در مراسم فاطمیه مرودشت + تصاویر
مراسم عزاداری ایام فاطمیه با صدای سوزناک صادق آهنگران مداح اهل بیت علیهم السلام، حال و هوای شهرستان مرودشت را فاطمی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از سایت خبری مرودشت نا، مراسم عزاداری ایام فاطمیه با صدای سوزناک صادق آهنگران مداح اهل بیت علیهم السلام، حال و هوای شهرستان مرودشت را فاطمی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, مرودشت نا,

در این مراسم که به همت هیات رزمندگان اسلام، سپاه ناحیه مرودشت و شهرداری مرودشت برگزار گردید علاوه بر مسئولان و جمعی از مردم، تعداد زیادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای تجدید خاطرات دفاع مقدس حضور داشتند.

,

  حاج صادق آهنگران در مرودشتدهه فاطمیه در مرودشت با حضور حاج صادق آهنگرانعزاداری مردم مرودشت در فاطمیههیات رزمندگان اسلام مرودشتدهه فاطمیه در مرودشت با حضور حاج صادق آهنگرانعکس هیئات مذهبی مرودشتعکس مرودشتمسجد الرسول مرودشت و مداحی صادق آهنگرانتصاویری از مرودشتتصاویر دیدنی از مرودشت

, حاج صادق آهنگران در مرودشت, دهه فاطمیه در مرودشت با حضور حاج صادق آهنگران, عزاداری مردم مرودشت در فاطمیه, هیات رزمندگان اسلام مرودشت, دهه فاطمیه در مرودشت با حضور حاج صادق آهنگران, عکس هیئات مذهبی مرودشت, عکس مرودشت, مسجد الرسول مرودشت و مداحی صادق آهنگران, تصاویری از مرودشت, تصاویر دیدنی از مرودشت]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه