اخبار داغ

شور نیکوکاری در مدارس

برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس سراسر شهرستان

برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس سراسر شهرستان
جشن نیکوکاری با شعار اکرام فاطمی و شور نیکوکاری با حضور پرشور نیکوکاران جوان و نوجوان در مدارس سراسر شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از ندای چناران، جشن نیکوکاری در مدارس سطح شهرستان همانند سال های گذشته اما با رونقی مضاعف در کمک و دستگیری از ایتام و کودکان نیازمند در آستانه سال جدید برگزار شد تا بخش عظیمی از نیازمندی دانش آموزان از این طریق تأمین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, ندای چناران، ,

این مراسم با حضور مسئولین شهرستانی، خیرین و همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با حضور پرشور خانواده ها و نیکوکاران نیک اندیش فرهنگی و دانش آموز در مدارس اجرا شد .

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چناران در مراسم جشن نیکوکاری که به صورت نمادین در مدرسه فرهنگیان چناران با حضور فرماندار , بخشدار و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد ، بیان کرد : جشن نیکوکاری تالار عظیمی از همدلی ها برای تقسیم شادی هاست که در آنجا عاطفه های انسانی توزیع و نشر می شود و نقش معلمان در نهادینه کردن انفاق و نیکوکاری بسیار مهم است چراکه معلم در کنار نقش انبیایی خویش برای تعلیم و تربیت ، کار انبیایی دیگری دارد تا امدادگر و یاری رسان به محرومان و نیازمندان باشد.

,

کوثری افزود: ما برای تقسیم شادی ها آمده ایم و در فضای جشن نیکوکاری بستری را فراهم کرده ایم تا هم نیاز نیازمندان مرتفع شود و هم توفیق الهی نصیب قشر نیازمند شود .

,

وی تأکید کرد: کمک و نیکی به دیگران توفیق و لطف الهی است که اجابتش از سوی خداوند سبحان است و این توفیق به بندگان شایسته خداوند رحمان عنایت می شود.

,

کوثری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چناران اظهار کرد: با جمع آوری کمک های مردمی و خود دانش آموزان به سرعت شاهد توزیع مبالغ جمع آوری شده و همچنین اجناس نو و مناسب برای خانواده های نیازمند هستیم که سعی می شود به صورت مدرسه ای این توزیع انجام شود .

,

وی بیان کرد : برگزاری جشن نیکوکاری به تعمیق فرهنگ تعاون ، همکاری و مشارکت بهتر مردم در حوزه های مختلف کمک می کند و ظرفیت های موجود در این بخش را ارتقا می دهد .

,

کوثری با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید یادآور شد: جشن نیکوکاری طی روزهای ۱۴، ۱۵ و امروز ۱۷ اسفند برگزار شد که در روز پنجشنبه ۱۴ اسفند این جشن در پایگاه های جشن نیکوکاری مستقر در میادین و نقاط مختلف سطح شهرستان ، جمعه ۱۵ اسفند در میعادگاه های نماز جمعه سطح شهرستان و امروز یکشنبه ۱۷ اسفند نیز در کلیه مدارس برگزار می شود.

,

وی با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری گفت : احسان در دادن چیزی به کسی، خوب است ولی بهترین احسان و نیکوکاری در رفتار و گفتار است از این رو باید با اخلاق و رفتار نیکوی خود به دیگران نیکی کنیم و به دیگران نیز بیاموزیم و در واقع این نیکی باید در رفتار و سکنات ما تجلی یابد.

,

این مراسم با اهداء جوایزی به دانش آموزان متولد ۱۴ اسفند ماه و همچنین دریافت هدایا و کمک های دانش آموزان به پایان رسید.

,

 

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه