اخبار داغ

رکورد قیمت مرغ در کهگیلویه شکسته شد/ یخچال مرغ فروش ها پر، دستان مردم خالی

رکورد قیمت مرغ در کهگیلویه شکسته شد/ یخچال مرغ فروش ها پر، دستان مردم خالی
قیمت مرغ که در روزهای اخیر در کهگیلویه و بویراحمد روند افزایشی کم سابقه ای را تجربه می کند این روزها در شهرستان کهگیلویه به کیلویی هشت هزار و 600 تومان رسید تا این شهرستان رکوردار افزایش قیمت مرغ باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری کهگیلویه، در روزهای پایانی سال و نزدیک به نوروز قیمت مرغ در شهرستان کهگیلویه به کیلویی هشت هزار و600 تومان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , کهگیلویه,

 

,

 قیمت مرغ گرم در حالی در شهرستان کهگیلویه افزایش پیدا کرده است که در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد هر کیلوگرم مرغ به قیمت هشت هزار و 400 تومان به فروش می رسد.

,

 

,

در روزهای پایانی سال و نزدیک نوروز همواره افزایش قیمت بسیاری از کالاها در بازار مشاهده می شود و گویی قرار است مردم این بار با افزایش قیمت مرغ روزهای پرتنشی را تا شروع نوروز پیش رو داشته باشند.

,

 

,

درحال حاضر قیمت هر کیلو مرغ در شهر دهدشت هشت هزار و 600 تومان است که این موضوع موجب نارضایتی شدید مردم و کاهش قدرت خرید آنها شده است.

,

 

,

برخی شهروندان دهدشت در گفت و  گو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه ضمن اعتراض نسبت به بالا بودن قیمت مرغ در این شهر خواستار رسیدگی مسئولان شهرستان نسبت به این موضوع شدند.

, کهگیلویه,

 

,

شهروندان دهدشتی اظهار کردند: چنانچه قیمت مرغ همچنان با این روند افرایش پیدا کند در ایام نوروز حضور مرغ به عنوان یک کالای پرمصرف بر سر سفره آنها کمرنگ خواهد شد.

,

 

,

این در حالی است که قیمت مرغ در شهرهای اطراف و حتی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد کمتر گزارش شده است.

,

 

,

با وجودی که تولید مرغ در کشور در سال جاری به مرز خودکفایی رسیده و قرار بود از پنجم اسفند 93  قیمت مرغ روند نزولی پیدا کند اما نه تنها قیمت ها کاهش نیافت بلکه در روزهای اخیر نرخ این ماده غذایی پرمصرف رو به افزایش گذاشته است.

,

 

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه