اخبار داغ

شهردار مسجدسلیمان :

سرانه فضای سبز برای شهروندان مسجدسلیمانی به بیش از 6مترمربع افزایش یافت

سرانه فضای سبز برای شهروندان مسجدسلیمانی به بیش از 6مترمربع افزایش یافت
حیدری:با اقداماتی که در راستای توسعه فضای سبز در سال 93 انجام شد سرانه فضای سبز برای هر شهروند مسجدسلیمانی به بیش از 6متر مربع افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از آسماری نیوز خلیل حیدری شهردار مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با کاشت هزار اصله نهال در ورودی مسجدسلیمان گفت : به مناسبت روز بزگرداشت مقام شهدا و به یاد هزار شهید مسجدسلیمان تصمیم گرفتیم تا با همکاری مردم  و با هدف توسعه فضای سبز و افزایش روحیه شادابی و نشاط اقدام به کاشت هزار اصله نهال در ورودی مسجدسلیمان در جاده تمبی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری نیوز ,
 
,
وی افزود : توسعه فضای سبز تاثیر بسزایی در تصفیه هوا دارد و با توجه به اینکه بدلیل شرایط جغرافیایی امکان ایجاد کمربند سبز در مسجدسلیمان مشکل است در تلاشیم تا در ورودی های شهرستان و در محلاتی که امکان درخت کاری وجود دارد با کمک مردم فضای سبز را توسعه دهیم.
,
 
,
شهردار مسجدسلیمان از افزایش سرانه فضای سبز در سال جاری  برای شهروندان مسجدسلیمانی خبر داد و توضیح داد  : در پایان سال 92سرانه فضای سبز برای هر شهروند مسجدسلیمانی حدود 4 متر بود اما با اقداماتی که در راستای توسعه فضای سبز در سال 93 انجام شد سرانه فضای سبز برای هر شهروند مسجدسلیمانی به بیش از 6متر مربع افزایش یافته است.
,
 
,
حیدری ابراز امیدواری کرد :  روشنایی بوستان های محله ای که به تازگی احداث شده و به بهره برداری رسیده اند طی یکماه آینده تامین خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه