اخبار داغ

کریم باقری: از نتیجه بازی با استقلال خوزستان راضی نیستیم/ باید صادقیان را مدیریت کرد

کریم باقری: از نتیجه بازی با استقلال خوزستان راضی نیستیم/ باید صادقیان را مدیریت کرد
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز استقلال اهواز یک موقعیت نصفه و نیمه داشت و با همان به گل رسید و بازی مساوی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناکریم باقری پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: از زمانی که کادر جدید پرسپولیس را تحویل گرفته و بعد از بازی با النصر سه روز ریکاوری کردیم و تلاش کردیم. ما ریکاوری خوبی انجام بدهیم و بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی داشتند که بیشتر ازحریف بود. با چند موقعیت نصفه و نیمه آنها توانستند بازی را مساوی کنند و با حضور برانکو بتوانیم پرسپولیس را جمع و جور کنیم و دو بازی در لیگ آسیا داریم و 5 بازی در لیگ برتر داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: از نتیجه راضی نیستیم زیرا می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم و این ذات این فوتبال است. بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند.

,

باقری در مورد اینکه مقصر گل سوشا مکانی بود، گفت: سوشا مقصر نبود و مدافعان ما هم می‌توانستند دقت بیشتری بکنند تا گل نخوریم و باید تمرین بیشتری کنیم تا درصد اشتباه‌ها پایین باشد.

,

باقری در مورد دستیاران برانکو گفت: پانادیچ دستیار اول است البته دستیار اول و دوم زیاد مهم نیست آنها تجربه زیادی دارند و می‌توانم از آنها چیز یاد بگیرم. من از عبدی هم خبر ندارم و ایشان تشریف نیاورده است.

,

 باقری تصریح کرد: از برانکو شناخت دارم، او به نظم تیمی اهمیت می‌دهد و تلاش می‌کنیم که تیم به دور از مسایل حاشیه ای باشد و موفق شود. پرسپولیس شرایط خوبی در جدول ندارد و برانکو و همه اعضای کادر فنی تلاش‌مان را می‌کنیم تا پرسپولیس از رده نهم بالاتر بیاید و برانکو وظیفه سنگینی دارد.

,

مربی پرسپولیس افزود: با مدیریت خوب می‌توان بازیکنان پُرحاشیه را مدیریت کرد. نه پیام صادقیان بلکه همه بازیکنان اگر خوب مدیریت بشوند. صادقیان اگر خوب مدیریت شود می‌تواند هم به خودش کمک کند و هم به تیم. صادقیان در گذشته این همه حاشیه نداشت.

,

وی افزود: من زمانی که با تراکتورسازی بودم مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی داشتم و این بازی‌ها برای پرسپولیس خیلی سخت است زیرا با این همه توجه رسانه‌ها بازیکنان حریف انگیزه زیادی دارند، با این حال پرسپولیس باید خوب نتیجه بگیرد.

,

مربی پرسپولیس در مورد بازیکنان پرسپولیس گفت: باید با همین بازیکنان ادامه بدهیم و ما سه روز است که کنار تیم آمده‌ایم و تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آینده موفق باشیم.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه