اخبار داغ

ردپای معروف ترین تاجر غرب کشور در مزایده سازمان خصوصی سازی/متقاضی کرمانشاهی خرید باشگاه پرسپولیس کیست؟

ردپای معروف ترین تاجر غرب کشور در مزایده سازمان خصوصی سازی/متقاضی کرمانشاهی خرید باشگاه پرسپولیس کیست؟
در شرایطی که همه منتظر حضور شرکت های بزرگ و نام آشنا در مزایده فروش باشگاه پرسپولیس بودند یک شخص حقیقی و ناشناخته به نام علیرضا معظمی نیا نیز در لحظات آخر خودش را به سازمان خصوصی سازی رساند و شخص خود را به عنوان متقاضی خرید پرسپولیس معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از پایگاه خبری مغرب، پس از حرف و حدیث های فراوان روز گذشته مزایده دو باشگاه پرطرفدار پایتخت برگزار شد و خریداران پیشنهادات خود را برای در اختیار گرفتن سکان هدایت آنها ارائه دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری مغرب,

 

,

در شرایطی که همه منتظر حضور شرکت های بزرگ و نام آشنا در مزایده فروش باشگاه پرسپولیس بودند یک شخص حقیقی و ناشناخته به نام علیرضا معظمی نیا نیز در لحظات آخر خودش را به سازمان خصوصی سازی رساند و شخص خود را به عنوان متقاضی خرید پرسپولیس معرفی کرد.

,

 

,

وی انگیزه خود از خرید باشگاه را تقدیم آن به همه هواداران و به خصوص مردم کرمانشاه عنوان کرد!

,

 

,

همین تقدیم خرید باشگاه به مردم کرمانشاه سر نخی بود تا اطلاعات زیادی از عقبه وی به دست بیاید.

,

 

,

, ,

ادعای معظمی نیا مبنی بر در اختیار داشتن ۳۰۰ میلیاردتومان پول نقد محل بحث است و باور آنکه فردی ناشناس به یکباره ۳۰۰ میلیاردتومان پول نقد را در جیب خود بگذارد و وارد مزایده ای با مختصات اینچنینی شود کمی مشکل است.

,

 

,

خریدار واقعی کرمانشاهی الاصل باشگاه پرسپولیس کیست؟

, خریدار واقعی کرمانشاهی الاصل باشگاه پرسپولیس کیست؟ , خریدار واقعی کرمانشاهی الاصل باشگاه پرسپولیس کیست؟ ,

 

,

براساس اخبار رسیده به پایگاه خبری مغرب، دکتر علیرضا معظمی نیا از طرف جواد مدلل بزرگترین فعال اقتصادی غرب کشور و یکی از ارکان صنعت غذایی کشور مامور به خرید باشگاه پرسپولیس شده است.

, پایگاه خبری مغرب,

 

,

مدلل یک تاجر واردکننده ی روغن و مواد روغنی و یکی از بزرگترین افرادی است که در صنایع روغنی و نهادهای کشاورزی در ایران فعالیت دارد.

,

 

,

بر همین اساس، این تاجر ۵ کارخانه روغنکشی بزرگ (استخراج روغن از محصولات گیاهی) در “بندر امام”، “ماهیدشت” و “نابدانه” دارد و همچنین «صاحب 2 کارخانه بزرگ روغن نباتی» در حال حاضر «نیمه تعطیل» در شمال کشور و کرمانشاه است.

,

 

,

این فرد به همراه چهار شخص بزرگ مطرح در صنایع غذایی ایران و وزارت کشاورزی، شش رکن اصلی صنعت غذایی ایران را در اختیار داشته و بزرگترین کارتل غذایی کشور نیز به شمار میرود.

,

 

,

وی همچنین در کنار مالکیت کارخانه های آب معدنی، چای، سیمان و ذوب آهن، «یک شرکت بزرگ کارگزاری در بورس» احداث کرده و توانسته «خرید و فروشهای بسیاری را از طریق این شرکت انجام دهد». هرچند که این شرکت نیز همچون تعدادی دیگر از کارخانه هایش «به حالت نیمه تعطیل درآمده است».

,

 

,

“جواد مدلل”، مالک گروه صنعتی “مدلل” و “مجتمع کشت و صنعت و روغن نباتی ماهیدشت کرمانشاه”، “مجتمع کارخانجات روغن نباتی کشت و صنعت شمال”، “کارخانه سیمان سامان”، “آب آشامیدنی دالاهو”، “کارخانه خوراک دام و طیور کرمانشاه دانه” از جمله داراییهای او است.

,

 

,

وی همچنین صاحب دو کارخانه بزرگ روغن نباتی است که با برندهای معروف«غ» و«ن» در شمال کشور و در کرمانشاه دایر بود که به تنهایی حدود 20 درصد بازار روغن آماده کشور را در اختیار دارد.

,

 

,

وی به همراه چهار شخص بزرگ مطرح در صنایع غذایی ایران و وزارت کشاورزی شش رکن اصلی صنعت غذایی ایران را در اختیار داشته و بزرگترین کارتل غذایی کشور نیز به شمار میرود.

,

 

,

وی همچنین کارخانه آب معدنی با برند«د» و چای با برند« ت» که تعطیل شده است و کارخانه سیمان که توسط احمدی نژاد افتتاح شد و در حال حاضر، نیمه فعال است و یک کارخانه ذوب آهن نیمه فعال دیگر را در اختیار دارد.

,

 

,

گفتنی است معظمی نیا درباره اینکه آیا نماینده شرکتی است که در این محل حضور یافته است عنوان کرد: من نماینده هیچ شرکتی نیستم.پولم هم نقد است و آمده ایم پرسپولیس را بخرم و آن را بهمردم ایران و به ویژه مردم خوب کرمانشاه تقدیم کنم.

, معظمی نیا درباره اینکه آیا نماینده شرکتی است که در این محل حضور یافته است عنوان کرد: من نماینده هیچ شرکتی نیستم.پولم هم نقد است و آمده ایم پرسپولیس را بخرم و آن را بهمردم ایران و به ویژه مردم خوب کرمانشاه تقدیم کنم.,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه