اخبار داغ

پاسخ جالب یک دانش آموز به پرسش مهر رییس جمهور

پاسخ جالب یک دانش آموز به پرسش مهر رییس جمهور
یک دانش آموز سوم راهنمایی به پرسش مهر رییس جمهور مبنی بر این که اگر پدر شما رییس جمهور بود، چه توصیه ای به وی می کردید، پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل ازدانش روز،، یاسر محمدی، دانش آموز سوم راهنمایی در پاسخ به سوال رییس جمهور مهر، مبنی بر این که  اﮔﺮ ﭘﺪﺭ ﺷــﻤﺎ ﺭﺋﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺑﺎﺷﺪ،  ﭼــﻪ ﺍﻗﺪﺍﻣﻲ ﺭﺍ ﺑــﻪ ﻭﻱ ﺗﻮﺻﻴــﻪ ﻣﻲ ﻛﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧــﺪ ﺍﻋﺘﺪﺍﻝ ﻭ ﻣﻴﺎﻧــﻪ ﺭﻭﻱ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻓﺮﺩﻱ ﻭ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺑﮕﺴﺘﺮﺍﻧﺪ، نوشت: اگر پدرم رییس جمهور بود، توصیه می کردم از این به بعد بیش از وزیر خارجه اش، وزیر اقتصادش در معرض رسانه ها قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, دانش رو,

این دانش آموز سوم راهنمایی در ادامه مطلب کوتاه خود در دفتر انشایش، نوشت: حضور بیش از حد وزیر خارجه در رسانه ها و خبرسازی های وی، نوعی جدا شدن از اعتدال است. راستی آقای روحانی از بقیه وزرایتان چه خبر. من اگر پدرم رییس جمهور بود، حتما از ایشان می خواستم، وزیر اقتصادش را بیشتر در معرض رسانه ها قرار دهد تا اخبار خوب اقتصادی به مردم بدهد.

,

محمدی ادامه داده است: البته کار ریاست جمهوری، کار سختی است و از عهده هر کسی برنمی آید. اما حالا که قرار شده پدر من رییس جمهور باشد و کسی مثل من برایش توصیه بکنم، می گویم که بهتر است به جای صد روز که سنگ بزرگ است و علامت نزدن، حداقل، وعده هزار روزه بدهد تا بعدا شرمنده مردم نشود. ظاهرا این هم نوعی افراط است که به جای اعتدال نشسته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه