اخبار داغ

هلاکت 3 قاچاقچی مسلح در درگیری با مرزداران

هلاکت 3 قاچاقچی مسلح در درگیری با مرزداران
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه در درگیری با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با به هلاکت رساندن سه نفر و زخمی کردن پنج نفر از سوداگران مرگ، موفق به کشف 528 کیلوگرم تریاک شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در هنگ مرزی میرجاوه با اشرافیت اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور بلافاصله نقاط قابل تردد احتمالی آنان در نوار مرزی زیر پوشش قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی ادامه داد: قاچاقچیان که قصد داشتند به صورت کوله باری محموله خود را وارد کشور کنند با واکنش به موقع مرزداران رو به رو شدند و وقتی خود را در تنگنا و محاصره نیروهای عملیاتی مرزبانی دیدند به سوی ماموران تیراندازی کردند.

وی تصریح کرد: سرانجام مرزداران با پاسخی کوبنده ضمن هلاکت سه قاچاقچی و زخمی کردن پنج نفر دیگر محموله موادمخدر را از چنگال آنان خارج کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در پاکسازی محل درگیری 528 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و از انتقال آن به داخل کشور جلوگیری شد.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه