اخبار داغ

تیم «بیمه رازی» قهرمان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی کشور شد + عکس

تیم «بیمه رازی» قهرمان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی کشور شد + عکس
تیم کشتی بیمه رازی در هر دو بخش کشتی آزاد و فرنگی مرحله ی نخست رقابت های لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور، “یادواره ی پهلوان علیرضا سلیمانی” که در مجموعه ی ورزشی انقلاب کرج برگزار شد، به مقام قهرمانی دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرج رسا، مرحله ی نخست لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور “یادواره ی پهلوان علیرضا سلیمانی” که در کرج برگزار شده بود با معرفی برترین ها این ورزش به کار خود پایان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسا,

در بخش کشتی آزاد، تیم بیمه رازی با شکست هشت بر صفر ستارگان ساری به مقام قهرمانی رسید و تیم ستارگان با این شکست به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد و تیم های کفایتی مشهد، شهرداری همدان، نوین چرم البرز، صدرای زیر آب، موسسه طیبی و پومر ایران به تریب در مکان های سوم تا هشتم ایستادند.

,

 

,

3

, 3, 3,

 

,

در بخش کشتی فرنگی اینبار نیز تیم بیمه رازی با شکست تیم فنی مهندسی دوکوهه اندیمشک خوش درخشید و به مقام قهرمانی دست یافت و تیم دوکوهه اندیمشک به همراه تیم های سینا صنعت ایذه، پیام نور تهران، هیأت کشتی همدان و هیأت کشتی در رده ی دوم تا ششم قرار گرفتند.

,

در مراسم اهدای جوایز و کاپ قهرمانی، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، سید حمید طهایی استاندار البرز و گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند.

,

گفتنی است، این رقابت ها از روز پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت لغایت جمعه یکم خرداد در مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان کرج برگزار شد.

,

 

,

برای مشاهده ی تصاویر این رقابت ها، اینــــــــجا کلیک نمایید.

, اینــــــــجا,

برای مشاهده ی تصاویر روز پایانی رقابت ها و مراسم اهدای جوایز، اینــــــــجا کلیک نمایید.

, اینــــــــجا]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه