اخبار داغ

بذرپاش:

انتشار گزاره برگ ملی هسته ای کار قابل تقدیری بود/ نظارت های پروتکلی باعث تحقیر ملت نشود

انتشار گزاره برگ ملی هسته ای کار قابل تقدیری بود/ نظارت های پروتکلی باعث تحقیر ملت نشود
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتشار گزاره برگ ملی هسته ای کار قابل تقدیری بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا "مهرداد بذرپاش"، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار با اشاره به انتشار گزاره برگ ملی هسته ای ایران اظهار کرد: اینکه در پایان مذاکرات لوزان سویس گزاره برگی از طرف مقابل مطرح می شود وما به سادگی ازآن می گذریم،نگاه اشتباهی بود که نه تنها با صدور تکذیبه بلکه در این راستا باید طرف ایرانی نیز گزاره برگ خود را منتشر می کرد که متاسفانه چنین چیزی رخ نداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی گفت: در صورت عدم انتشار گزاره برگ ملی هسته ای این شائبه پیش می آمد که گزاره برگ امریکایی نکات درستی را داراست و در واقع همان توافق است.

,

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز افزود: بارها تأکید شده نهادینه شدن این موضوع در جامعه اتفاق بسیار بدی است و اگر چیزی به غیر از گزاره بزرگی که از سوی طرف مقابل منتشر شده، پس ضرورت دارد در مقابل انتشار گزاره برگ آمریکایی باید گزاره برگ ما هم منتشر می شد.

,

این نماینده مجلس ادامه داد: طبیعتا ملت ایران به تیم مذاکره کننده اجازه مذاکره یک توافق خوب را داده که در طی آن حداکثر توافق خوب اتفاق بیافتد؛البته این مورد نافی آن نیست که محدودیت های هسته ای را نپذیریم، بالاخره در توافق باید محدویت هایی را پذیرفت،منتها محدودیت هایی که خود دچار مشکلاتی جدیدی در کشور نشود.

,

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در این میان طرف مقابل از طریق بازرسی های پروتکلی و نظارت و به بهانه هسته ای قصد ورود به مسائل دیگری را به کشور دارند تا به آنها دسترسی پیدا کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: اینکه از فرماندهان نظامی و مسئولان امنیتی درخواست بازجویی کنند اتفاق بسیار بدی است که در طول تاریخ ایران، ایرانیان همواره تجربه تلخی از آن دارند.

,

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز تأکید کرد: باید مراقب بود که این گونه محدودیت ها مشکلات سیاسی و امنیتی ملی برای ملت ایجاد نکند و مهمتر از آن باعث تحقیر ملت ایران نشود.

,

این نماینده مجلس عنوان کرد: گزاره برگی که منتشر شد بعنوان یک حرکت نمادین مسیر درست پذیرش محدودیت ها با اخذ تدابیر لازم رفع تحریم ها و ایجاد نکردن ملت به مشکلات جدید، می تواند نمونه خوبی برای این حرکت باشد.

,

بذرپاش گفت: این کار قابل تقدیر بود و تیم مذاکره کننده باید از این ظرفیت و مشورت استفاده کند که در نهایت توافقی به نفع آیندگان این ملت رقم بخورد تا باعث اعتلای کشور گردد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه