اخبار داغ

گزاره برگ ملی هسته ای ایران از مطالبات به حق ملت و رهبری است

گزاره برگ ملی هسته ای ایران از مطالبات به حق ملت و رهبری است
عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران در مذاکرات هسته ای فراتر از هر مساله ای دیگر است و ملت ایران و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران در فراز و فرودهای مذاکرات هسته ای مقتدرانه تیم مذاکره کننده را حمایت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از بازتاب بروجرد پیشرفت امروزه کشورها در زمینه های مختلف از جمله تولید انرژی پاک و سالم، افزایش محصولات کشاورزی، بیماری‌های صعب‌العلاج و دستیابی به علوم و فناوری‌ها ملزم به در اختیار بودن انرژی هسته ای است.
دانشمندان هسته ای کشورمان برای دستیابی به این انرژی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و دشمنان که تاب دیدن پیشرفت های دانشمندان را نداشتند اقدام به ترور آنها نمودند.
موضوع مذاکرات و لغو تحریم و بهانه جویی های غربیها موضوعات مهمی است که هر روز حساس تر می شود و همه خواهان آن هستند که مذاکرات هسته ای را باید با قدرت و اقتدار کامل پیش برد و از خواست ملت ایران عقب نشینی نشود.
عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران در مذاکرات هسته ای فراتر از هر مساله ای دیگر است و ملت ایران و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران در فراز و فرودهای مذاکرات هسته ای مقتدرانه تیم مذاکره کننده را حمایت می کنند.
 ملت ایران با هوشمندی و علاوه بر همه تحریم‌ها و با خون‌دل‌های فراوان، هزینه‌های زیاد و تقدیم شهدایی بسیار ارزشمند  به  فناوری هسته ای صلح آمیز دست یافته است.
باید توجه داشته باشیم که هدف اصلی شهادت شهیدان، عزت و سربلندی ایران بود و این دستوری است که پیش روی تیم مذاکره کننده نیز قرار دارد و در مذاکرات هسته ای چهارچوب منویات مقام معظم رهبری باید مدنظر باشد.
زمانی که ایران کار مذاکره را شروع کرد، هدف رسیدن به یک توافق خوب بود  اما فشارها و ادعاهای اخیر‌ نشان از ‌نوع زیاده خواهی طرف مذاکره را دارد.
غربیها در تلاش هستند تا توافقی که مد نظر خودشان است را بر ما تحمیل نمایند و اینجاست که تیم مذاکره کننده باید در این مذاکرات برای رسیدن به توافق خوب تلاش نماید.
استقلال طلبی و قطع وابستگی به ابرقدرت ها بعنوان راهکاری برای حفظ اقتدار ایران اسلامی می باشد و در این راستا تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان بر نظام تاثیری نخواهد داشت.
 دشمنان خودخواه که توان دیدن پیشرفت های کشور ایران را ندارند درصدد بهانه جویی و زیاده خواهی هستند و خواسته اخیر آنها بازرسی از مراکز نظامی ایران است.
بازرسی از تأسیسات نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته‌ای جزء خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات است و ملت ایران هیچ گاه اجازه چنین درشت حرفی را به دشمنان نخواهد داد چرا که امریکا دشمن دیرینه ماست.
چند روز پیش گزاره برگ ملی هسته‌ای با حضور خانواده شهدا و امضای بیش از ۱۷ هزار حقوقدان کشورمان رونمایی شد.
 این گزاره‌ برگ در واقع هدف مشترک ملت ایران است، تا تیم ‌مذاکره ‌کننده کشورمان با دست پر و با پشتوانه‌ای از حمایت مردمی روانه دور جدید مذاکرات هسته‌ای با ۱+۵ شوند.
 در این میان اقشار مختلف به نمایندگی از ملت ایران با اعلام حمایت از گزاره برگ ملی، به بدعهدی آمریکا در مذاکرات هسته‌ای هشدار داده و از تیم مذاکره‌کننده کشورمان خواستند با بصیرت و محکم در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان بایستند.
 گزاره برگ ملی هسته ای ملت ایران:
ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تأکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی شرط هر گونه توافق هسته‌ای را رعایت اصول زیر میدانیم:
اصل یک: تمام تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یک‌جا و هم‌زمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو (نه تعلیق) شود.
اصل دوم : دستاوردهای هسته‌ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.
اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت‌های علمی و فنی در امور هسته‌ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوطه وجود نداشته باشد.
اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.
اصل پنجم : هیچ‌گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.
اصل ششم: توافق هسته‌ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.
ما اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته‌ای رعایت شود وگرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی و نامشروع است و هیچ‌کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول 6گانه فوق را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد, بازتاب بروجرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه