اخبار داغ

مرگ مادر و نوزاد در بیمارستان نبی اکرم اشنویه جنجال آفرید

مرگ مادر و نوزاد در بیمارستان نبی اکرم اشنویه جنجال آفرید
مادر باردار اشنویه ای که در بیمارستان نبی اکرم(ص) این شهرستان بستری بود بعداز انتقال به بیمارستان مطهری ارومیه به همراه نوزدا متولد نشده اش جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از شنوباس شلیر کاکولی مادر باردار اشنویه ای که  ظهر یک شنبه در بیمارستان نبی اکرم(ص) اشنویه بستری و تحت مراقبت بوده است،حول و حوش ساعت  1 بامداد دوشنبه 18 خرداد به دلیل وضعیت وخیم جسمانی به بیمارستان مطهری ارومیه منتقل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شنوباس,

نامبرده بعداز انتقال به بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید مطهری ارومیه دچار مرگ مغزی شده و تلاش پزشکان برای نجات وی ناموفق بود.

,

نزدیکان متوفی در گفتگو با شنوباس مرگ این زن باردار را به دلیل قصور کادر درمانی و پزشکان بیمارستان نبی اکرم(ص) دانسته و اعلام کردند از مراجع ذیربط به دلیل کوتاهی پرسنل بیمارستان نبی اکرم(ص) در رسیدگی به وضعیت این زن باردار در هنگام بستری و اعزام شکایت کرده اند.

,

در این رابطه ابوبکر افشنگ رئیس شبکه بهداشت و درمان اشنویه ضمن رد قصور کادر و پرسنل بیمارستان در رسیدگی به وضعیت شلیر کاکولی در گفتگو با شنوباس اظهار کرد: این بانوی باردار ساعت 11:30 دقیقه ظهر یک شنبه به دلیل احساس درد در ناحیه کلیه به بیمارستان نبی اکرم مراجعه کرده که با تشخیص پزشک به دلیل دارا بودن سنگ کلیه بستری شده است.

,

افشنگ افزود: بانوی باردار بعداز حدود 12 ساعت مراقبت و رسیدگی از سوی پزشک و متخصص زنان و زایمان به دلیل تشنج و بی حسی یک طرف بدن به تشخیص متخصص زنان و زایمان به بیمارستان مطهری ارومیه اعزام شد.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان اشنویه تصریح کرد: هرچند هنوز نتیجه کامل تحقیقات در خصوص دلایل مرگ این زن باردار اعلام نشده ولی گفته می شود وی به دلیل سکته مغزی، علیرم تلاش بخش احیای بیمارستان مطهری، به همراه نوزداد متولد نشده اش فوت نموده است.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه