اخبار داغ

با استعفای هزارجریبی رخ داد؛

بازگشت فائزه عبداللهی به شورای شهر گرگان / پشیمان از رفتن به استانداری یا عقب گرد هدفمند !

بازگشت فائزه عبداللهی به شورای شهر گرگان / پشیمان از رفتن به استانداری یا عقب گرد هدفمند !
در پی استعفای مهندس نبی هزارجریبی نایب رئیس شورای شهر گرگان از شورا برای حضور در انتخابات مجلس ، فائزه عبداللهی مدیر کل دفتربانوان استانداری گلستان جایگزین وی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما ؛ فائزه عبداللهی در انتخابات 24 خرداد سال 92 شورای شهر گرگان به عنوان نفر پانزدهم انتخاب شد که با توجه به اینکه شورای شهر گرگان 13 عضو دارد و نفر چهاردهم بعد از استعفای چراغعلی جایگزین وی شد ، حال نوبت عبداللهی(منتخب پانزدهم) است که مجددا وارد پارلمان محلی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ,

عبداللهی در دوره قبلی نیز در شورای شهر گرگان حضور داشت و در کنار زهرا نورا دومین زن پارلمان محلی گرگان محسوب می گردد.

,

فائزه عبداللهی با مجمع مشورتی اصلاح طلبان و خانواده ربیعی به لحاظ تفکر ارتباط نزدیکی دارد و از طرفی این طیف جزو حامیان جدی شهردار گرگان به شمار می روند .

,

به نوعی بازگشت مجدد فائزه عبداللهی را می توان به حفظ تعادل مخالفان و موافقان شهردار گرگان گره زد که وقتی نبی هزارجریبی حامی شهر استعفا داد و تعداد حامیان به 3 رسید حتما باید نفر بعدی جزو موافقان شهردار باشد وگرنه روند برای اقلیت سخت خواهد شد.

,

از این روست که برخی از حامیان فائزه عبداللهی در مجمع مشورتی که از پیشنهاددهندگان وی برای تصدی سمت مدیر کل دفتر بانوان استانداری بودند در این لحظه حساس خواستند که او به شورا بر گردد و این موازنه را حفظ کند.

,

از طرفی گفته می شود استاندار و مدیران شرق استانی زیاد هم از حضور عبداللهی در استانداری ابراز خوشحالی نکردند و گاها در برخی موارد عرصه برای فعالیت عبداللهی تنگ بود لذا این تحلیل هم می تواند مورد نظر باشد که عبداللهی از رفتن به استانداری پشیمان شده و مجددا می خواهد در کنار مردم شهر گرگان باشد.

,

به هر صورت از اعلام صریح حسین ربیعی رئیس شورا در شب استعفای نبی هزارجریبی که نفر بعدی را فائزه عبداللهی مطرح کرد تا زمزمه های مختلف از زبان خود عبداللهی ، نشان می دهد  او مجددا به شورا بر خواهد گشت اما اینکه در معادلات شورای شهر گرگان در کجا جای خواهد گرفت احتمال می رود در بدنه حامیان شهردار قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه