اخبار داغ

حمایت یک چهره سینمایی از گزاره برگ ملی

جمال شورجه: چرا به خاطر غربی‌ها از منافع خود دست برداریم؟

جمال شورجه: چرا به خاطر غربی‌ها از منافع خود دست برداریم؟
یک کارگردان سینما گفت:‌ در گزاره برگ ملی بر خواسته‌ها تاکید شده و مطالبات به حقی در عرصه بین‌المللی را در بر دارد لذا این موضوع هم سخن و خواسته رهبری است و هم مردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، جمال شورجه نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سرشناس کشور در گفتگو با سیمرغ حمایت رسمی خود را از انتشار گزاره برگ ملی اعلام کرده و از متن این گزاره برگ با عنوان "محکم کاری برای تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای" یاد کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمرغ,

وی گفت : گزاره برگ ملی خواستگاه اصلی مردم ایران است و انتشار آن با امضای خانواده شهدای هسته ای رهنمود مناسبی برای مسئولان مذاکره کننده خواهد بود و طرف های مذاکره کننده را از موضع اصلی مردم، رهبری و مسئولین با خبر خواهد کرد .

,

شورجه در ادامه با اشاره به تشییع اخیر پیکرهای شهدای هشت سال دفاع مقدس و حضور پر شور تمام اقشار جامعه با دیدگاه‌های مختلف در این حماسه ملی،‌ افزود: مردم در تشییع پیکر شهدا به تمام جهانیان علی الخصوص غربی ها و طرف های مذاکره نشان دادند که تا پای جان خود در کنار نظام اسلامی و آرمان ها امام راحل (ره) و شهدا خواهند ایستاد.

,

وی عنوان کرد که مردم با امضای گزاره برگ ملی و حضور در تشییع 270 شهید هشت سال دفاع مقدس هم نشان دادند و هم به زبان آوردند که زیر بار خواسته های غیر منطقی غرب نخواهند رفت .

,

شورجه به خبرنگار سیمرغ گفت: تقارن حضور شهدا در کشور و انتشار گزاره برگ ملی حتما دارای معنی و مفهومی است که مسئولین باید از آن درس گرفته و با قدرت و به پشتوانه مردم و خون شهدا، با جسارت و شجاعت و اقتدار جلو بروند . در هر صورت غرب به دنبال منافع خود هست و ما نیز به دنبال منافع خودمان،‌ چرا باید ما برای منافع غربی ها از منافع خود دست برداریم ؟

,

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به انتشار گزاره برگ ملی به دست مردم با امضای خانواده شهدای هسته ای باید بدانیم که این گزاره برگ خواستگاه شهدای عزیز هسته ای و شهدای هشت سال دفاع مقدس است ، در نتیجه باید طوری مذاکره شود که بتوان پاسخگوی این اولیای الهی شد وگرنه شرمندگی در مقابل مردم حاصل خواهد شد .

,

جمال شورجه در انتها گفت:‌ در گزاره برگ ملی بر خواسته ها تاکید شده و مطالبات به حقی در عرصه بین‌المللی را در بر دارد لذا این موضوع هم سخن و خواسته رهبری است و هم مردم .

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه