اخبار داغ

مظلومی و خرید های خارجی/ هم خوب، هم بد!

مظلومی و خرید های خارجی/ هم خوب، هم بد!
بر اساس اخبار رسیده مظلومی برای لیگ پانزدهم نام چند بازیکن خارجی را در لیستش قرار داده، بازیکنانی که تعدادی از آنها سابقه بازی در ایران را ندارند. همین داستان بهانه ای شد تا نگاهی به خرید های خارجی مظلومی در اولین دوره حضورش در استقلال داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مظلومی در فصل نقل و انتقالات لیگ دهم در حالی هدایت استقلال را بر عهده گرفت که واعظ آشتیانی (مدیرعامل وقت باشگاه) قبل از استعفا دادن فلیپ آلوز دسوزا را جذب کرده بود تا یک خرید اجباری روی دست سوبله چوبله بماند. مظلومی در آن فصل 3 خرید خارجی دیگر هم داشت که در این میان دو خرید برزیلی بودند. آندره لویز برزیلی قرار بود جانشین خسرو حیدری باشد اما به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نکرد و فقط یک بازی خوب مقابل سپاهان در بر 4 بر 3 انجام داد. اندرسون ریکاردو دوسانتوس هم دیگر برزیلی مظلومی در لیگ دهم بود، مهاجمی که مجموع دقایق بازی اش به نود نرسید چراکه بیشتر شبیه وزنه بردارها بود تا فوتبالیست ها! در نیم فصل دوم لیگ دهم هوار ملامحمد هم با نظر مظلومی به استقلال آمد، خریدی که از دو خرید برزیلی به مراتب بهتر بود. در سال دوم مظلومی ولید علی، الونگ الونگ، جاسم کرار و جی لوید ساموئل را خرید که در این میان فقط ساموئل برای استقلال خرید خوبی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مظلومی در فصل نقل و انتقالات لیگ دهم در حالی هدایت استقلال را بر عهده گرفت که واعظ آشتیانی (مدیرعامل وقت باشگاه) قبل از استعفا دادن فلیپ آلوز دسوزا را جذب کرده بود تا یک خرید اجباری روی دست سوبله چوبله بماند. مظلومی در آن فصل 3 خرید خارجی دیگر هم داشت که در این میان دو خرید برزیلی بودند. آندره لویز برزیلی قرار بود جانشین خسرو حیدری باشد اما به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نکرد و فقط یک بازی خوب مقابل سپاهان در بر 4 بر 3 انجام داد. اندرسون ریکاردو دوسانتوس هم دیگر برزیلی مظلومی در لیگ دهم بود، مهاجمی که مجموع دقایق بازی اش به نود نرسید چراکه بیشتر شبیه وزنه بردارها بود تا فوتبالیست ها! در نیم فصل دوم لیگ دهم هوار ملامحمد هم با نظر مظلومی به استقلال آمد، خریدی که از دو خرید برزیلی به مراتب بهتر بود. در سال دوم مظلومی ولید علی، الونگ الونگ، جاسم کرار و جی لوید ساموئل را خرید که در این میان فقط ساموئل برای استقلال خرید خوبی بود.,
 
انتهای خبر
,
 
انتهای خبر
,
 
,
انتهای خبر
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه