اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

گزاره برگ ملی هسته‌ای خط مقدم ایران است

گزاره برگ ملی هسته‌ای خط مقدم ایران است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت گزاره برگ ملی هسته‌ای گفت: این گزاره در واقع خط مقدم ایران است که نظام سلطه با فشار‌های خود سعی در شکستن آن دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دکتر علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی، درباره گزاره برگ ملی هسته‌ای در حمایت از پیشرفت‌های پزشکی کشور در شرایط تحریم‌ها اظهار داشت: معتقدم برای صیانت از منافع ملی، پافشاری بر عزت ملی و استقلال کشورمان، وظیفه داریم که گزاره برگ ملی هسته‌ای را امضا کنیم.

وی با بیان این‌که دفاع و حمایت از این گزاره همه حیثیت و آبروی ما است، افزود: این گزاره در واقع خط مقدم ایران است که نظام سلطه با فشار‌ها سعی در شکستن آن دارد، به دشمنانی که چشم طمع دوختند تا عزت و آبروی این کشور را مخدوش کنند پیام می‌دهیم تا وقتی که فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه طنین‌انداز است نمی‌توانند چشم طمعی به ایران داشته باشند.

ایجاد محدودیت‌ها مایه رشد جامعه بوده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
, ایجاد محدودیت‌ها مایه رشد جامعه بوده است, ایجاد محدودیت‌ها مایه رشد جامعه بوده است,

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تحریم و ایجاد محدودیت را زمینه رشد برای تلاش مضاعف و پیشرفت کشور دانست و اظهار داشت: در هر محدودیتی که دشمن در این 37 سال برای ما ایجاد می‌کند به طبع سختی‌هایی نیز وجود دارد اما این محدودیت‌ها با ایجاد زمینه خلاقیت موجب تحقق اهداف کشور شده است.

گزاره برگ ملی هسته‌ای متنی است که به حمایت از پیشرفت‌های پزشکی کشور مورد تایید و امضای مسئولان ارشد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.   

انتهای پیام/خ

,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه