اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان:

16آذر روز استکبار ستیزی است/دانشجو در جامعه نقش محوری دارد

16آذر روز استکبار ستیزی است/دانشجو در جامعه نقش محوری دارد
سردار حسن شاهوار پور درخصوص نقش دانشجو در جامعه گفت: دانشجو در جامعه نقش محوری دارد، قشر جوانی است که بناست در آینده نزدیک در همه مسئولیت ها و مناصبی که نیاز جامعه هست مشغول خدمتگذاری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از اهواز نوین، سردار شاهوارپورفرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با تاکید بر توجه بیشتر به روز دانشجو اظهار داشت: 16 آذر روز استکبار ستیزی است، روزی است که سه تن از دانشجویان ما در دانشگاه تهران در مقابله با ورود عوامل آمریکایی به کشور ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: امروز هم دانشجویان باید مثل آن دوران روحیه استکبارستیزی خود  را حفظ کنند و متوجه باشند که دشمن بنا دارد بین صفوف جامعه خصوصا قشر جوان انشقاق ایجاد کند و از فرصت ها به نفع خودش حداکثر استفاده را ببرد، لذا استفاده از ظرفیت 16 آذر و دیگر ایام برای تقویت نظام یکی از رویکردهاست که امروز باید به آن دقت بیشتری داشته باشیم.

,

 

,

سردار حسن شاهوار پور درخصوص نقش دانشجو در جامعه گفت: دانشجو در جامعه نقش محوری دارد، قشر جوانی است که بناست در آینده نزدیک در همه مسئولیت ها و مناصبی که نیاز جامعه هست مشغول خدمتگذاری شود و بتواند به عنوان یک جوان پرانرژی و دوستدار مملکت و نظام خدمات خودش را برای مملکت داشته باشد.

,

این مقام مسئول در ادامه افزود: شما می توانید یک نمونه از حرکت دانشجویان را در اردوهای جهادی مشاهده کنید، همین دانشجویانی که از مراکز استانها می آیند و برای خدمت به مناطق محروم می روند،این کارها نماد این است که همه بدانند دانشجو دلش برای مملکتش می تپد و دوست دارد که پیشرفت، سازندگی و آنچه که نیاز مملکت و مردمش هست را در اولویت کارش قرار دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه