اخبار داغ

کارشناس علوم سیاسی:

عربستان عروسک خیمه شب بازی آمریکا در منطقه است/ آل سعود در حد واندازه ای نیست که بتواند ایران را تهدید کند

عربستان عروسک خیمه شب بازی آمریکا در منطقه است/ آل سعود در حد واندازه ای نیست که بتواند ایران را تهدید کند
کارشناس علوم سیاسی گفت: رژیم های حاشیه ی خلیج فارس بویژه رژیم جنایت کار سعودی عروسک خیمه شب بازی آمریکا در منطقه است ودر حد واندازه ای نیست که بتواند جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،قاسم روهنده در گفتگو با “رودبار ما” در رابطه با تهدید عربستان مبنی بر حمله نظامی علیه ایران ابراز کرد:رژیم های حاشیه ی خلیج فارس به ویژه رژیم جنایت کار سعودی عروسک خیمه شب بازی آمریکا در منطقه است و در حد واندازه ای نیست که بتواند جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما”,

این کارشناس علوم سیاسی تصریح کرد: رژیم آل سعود کوچکترین تعرض رابه جمهوری اسلامی ایران  بکند به سر نوشت اربابان خود دچار می شود چرا که آنها هشت سال دفاع مقدس را دیده اند ودر ماندگی اربابان خود را در برابر ایران به وضوح مشاهده کرده اند.

,

کارشناس علوم سیاسی به دو وجه قابل تصور در رابطه با این تهدید اشاره کرد وگفت: رژیم کنونی آل سعود به قول مقام معظم رهبری توسط عده ای جوان کم تجربه اداره می شود که از روی کج فهمی وعدم درک صحیح از اوضاع منطقه وتوان دفاعی جمهوری اسلامی ایران چنین تهدیدی کرده اند، و دیگر این که در ادامه ی پروژه بحران سازی آمریکا در مقابل نظام جمهوری اسلامی  ایران بعد از توافق هسته ای بخواهند پروژه ای جدیدی را بر علیه ایران آغاز کنند.

,

وی بیان کرد:از آنجایی که رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از توافق از اقدام نظامی آمریکا علیه ایران نا امید شده است با فرافکنی در منطقه  می خواهد با تحریک رژیم سعودی علیه ایران اقدام نماید.

,

این کارشناس علوم سیاسی خاطرنشان کرد: درست نیست که جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر پاسخی دندان شکن به این تهدید بچه گانه بدهد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه