اخبار داغ

یک نماینده مجلس: آب و هوا هم از تحریم درآمد

یک نماینده مجلس: آب و هوا هم از تحریم درآمد
نماینده مردم ارومیهدر مجلس به تاثیر مثبت مذاکرات بر آب و هوای کشور اشاره کرد و گفت: بعد از مذاکرات شرایط لازم برای احیاء دریاچه ارومیه ایجاد شده است، همان طور که مشاهده میکنید شرایط جوی کشور بعد از مذاکرات تغییر کرده و بارش ها افزایش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عابد فتاحی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیـه، با اشاره به تقدیم متن "برجام" توسط وزارت امور خارجه به خانه ملت، اظهار کرد: من معتقدم که محمد جواد ظریف و علی اکبر صالحی یکی از برجسته ترین توافقات سیاسی تاریخ را تقدیم خانه ملت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , ندای ارومیـه,

وی افزود: بالاخره باید این مسئله را بپذیریم که در یک توافق سیاسی، یکسری امتیازات به طرف مقابل داده و یکسری امتیازات گرفته میشود و این توافق یک توافق خوب برای ملت ایران است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از نمایندگان بعد از سخنرانی وزیر امور خارجه قانع شده اند و به نظرم آن عده ای که از توضیحات ظریف قانع نشدند اولویت های سیاسی دارند.

,

فتاحی به تاثیر مثبت مذاکرات بر آب و هوای کشور هم اشاره کرد و گفت: بعد از مذاکرات شرایط لازم برای احیاء دریاچه ارومیه ایجاد شده است، همان طور که مشاهده میکنید شرایط جوی کشور بعد از مذاکرات تغییر کرده و بارش ها افزایش پیدا کرده است.

,

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس اذعان کرد:گرمای هوا در شهرهای بزرگ کشور کاهش یافته و به نظر می رسد، علت خشکسالی های اخیر جنگ و جدال هسته ای بوده است.

,

وی افزود: احساس می شود که در 12 سال گذشته، اروپا از ورود ابرهای بارشی به آسمان ایران جلوگیری کرده و از زمان توافق آب و هوای کشور به کلی متحول شده است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد:به نظر می رسد که ما بعد از مذاکرات به صفحه جهانی بازگشته ایم و الان میتوان از قدرت های جهانی برای حل مشکل دریاچه ارومیه استفاده کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه