اخبار داغ

اهمیت پژوهش

اقدام پژوهی، میدان واقعی کار ودانش افزایی معلمان

اقدام پژوهی، میدان واقعی کار ودانش افزایی معلمان
رئیس آموزش وپرورش فاروج گفت: اقدام پژوهی، میدان واقعی کار ودانش افزایی معلمان است ودر این حوزه اسه طرح برتر فرهنگیان شهرستان درزمینه اقدام پژوهی، به کارشناسی پژو هش وتحقیقات استان، برای داوری ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از  پایگاه خبری فاروج، محمد ابراهیم شریعتی با اشاره به جایگاه تحقیق وپژوهش واهمیت آن در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، اظهار داشت :اقدام پژوهی، پژوهش وتحقیق همکاران در میدان واقعی کار و آموزش  است که درآن، همکاران، برای درک و فهم بیشتر مشکلات آموزشی وتربیتی دانش آموزان و درگیر شدن با آنها، وارد میدان تحقیق می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فاروج,

 وی باتاکیدبر اینکه، معلمان بایدبا فنون پژوهش بویه نوع عملی آن ،آشنایی  بیابند بیان داشت: ازآنجایی که بیشترین مشکلات آموزشی و چالش در تعلیم و تربیت در ساعت های کلاس درس بروز می کند، لذا بهترین و مناسب ترین فرد برای حل این چالش ها، شخص معلم است.

وی افزود: بعداز ارسال طرح های اقدام پژوهی همکاران در سه مقطع تحصیلی ازمدارس به اداره وبررسی های لازم، سه طرح برتر به کارشناسی پژوهش وتحقیقات اداره کل آموزش وپرورش استان ارسال شد.

وی، انتخاب راه حل مناسب برای حل مشکلات کلاسی،رافزایش مهارت ودانش معلمان باتوجه به استفاده ازخردجمعی،رنوع آوری واصلاح وضع نامطلوب ایجادشده درکلاس درس را، از دلایل اجرای طرح های اقدام پژوهی درمدارس ازسوی همکاران برشمرد.

انتهای پیام/ج

,

 وی باتاکیدبر اینکه، معلمان بایدبا فنون پژوهش بویه نوع عملی آن ،آشنایی  بیابند بیان داشت: ازآنجایی که بیشترین مشکلات آموزشی و چالش در تعلیم و تربیت در ساعت های کلاس درس بروز می کند، لذا بهترین و مناسب ترین فرد برای حل این چالش ها، شخص معلم است.

,

وی افزود: بعداز ارسال طرح های اقدام پژوهی همکاران در سه مقطع تحصیلی ازمدارس به اداره وبررسی های لازم، سه طرح برتر به کارشناسی پژوهش وتحقیقات اداره کل آموزش وپرورش استان ارسال شد.

,

وی، انتخاب راه حل مناسب برای حل مشکلات کلاسی،رافزایش مهارت ودانش معلمان باتوجه به استفاده ازخردجمعی،رنوع آوری واصلاح وضع نامطلوب ایجادشده درکلاس درس را، از دلایل اجرای طرح های اقدام پژوهی درمدارس ازسوی همکاران برشمرد.

,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه