اخبار داغ

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال؛ تاسیساتی در اصفهان و حضور آذرخش در قلعه عقاب‌ها

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال؛ تاسیساتی در اصفهان و حضور آذرخش در قلعه عقاب‌ها
تیم فوتسال تاسیسات دریایی در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر باید در اصفهان به مصاف کاشی نیلو برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناهفته پنجم لیگ برتر فوتسال روز جمعه با برگزاری 7 دیدار آغاز خواهد شد. در این هفته تیم صدرنشین تاسیسات دریایی به مصاف کاشی نیلو اصفهان خواهد رفت. شاگردان وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا به علت خستگی نتوانستند مقابل میثاق در هفته چهارم به صورت کامل حاضر شوند و با نتیجه تساوی 4 بر 4 متوقف شدند. حالا بار دیگر تاسیساتی‌ها باید با اصفهان بازگردند تا دیدار خود مقابل نماینده این شهر را برگزار کنند. اصفهانی‌ها در جام باشگاه‌های آسیا از نماینده کشورمان به خوبی استقبال کردند، اما در هفته پنجم شرایط فرق می‌کند چرا که تیم شهرشان مقابل شاگردان شمسایی قرار خواهد گرفت. کاشی نیلو پس از برد پرگل 4 بر یک مقابل میثاق در هفته سوم، نتوانست در هفته چهارم نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک مقابل آذرخش بندرعباس به دست آورد. اصفهانی‌ها هم‌اکنون با 4 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در دیگر دیدار تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان میهمان فردوسی مشهد خواهد بود. اصفهانی‌ها در 4 هفته گذشته 4 امتیاز کسب کرده‌اند و در رده سوم قرار دارند. مسئولان باشگاه گیتی‌پسند که گویا از نتایج به دست آمده راضی نبودند، محمود خوراکچی، سرمربی این تیم را در هفته اخیر به باشگاه احضار کردند تا در مورد نتیجه‌گیری این تیم صحبت‌های لازم را انجام دهند و به او نسبت به نتایج تذکر دادند. در طرف مقابل فردوسی با 4 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. این تیم در هفته گذشته مقابل مقاومت البرز توانست اولین برد خود را به دست آورد. 

,

همچنین تیم رده دومی حفاری اهواز میهمان شهید شهید منصوری قرچک خواهد بود. شاگردان محسن حسن‌زاده با 8 امتیاز به فکر لغزش تاسیساتی‌ها هستند تا بتوانند با پیروزی مقابل حریف خود صدر جدول را از آن خود کنند. تیم رضا داورزنی نیز با 4 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است.

,

تیم فوتسال شهروند ساری با هدایت سیدمهدی ابطحی در این هفته میزبان آذرخش بندرعباس تیم قعرنشین جدول است. نماینده بندرعباس باید در این هفته به سالن سیدرسول حسینی که به قلعه عقاب‌ها معروف است برود. ساروی‌ها با 4 امتیاز در رده دهم قرار دارند و در این هفته به دنبال این هستند تا با استفاده از امتیاز میزبانی به پیروزی دست یابند و به رده‌های بالایی جدول صعود کنند.

,

برنامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

,

جمعه؛ 23 مردادماه؛ ساعت 17

,

کاشی نیلو اصفهان – تاسیسات دریایی تهران در ورزشگاه گل نرگس
شهروند ساری – آذرخش بندر عباس در ورزشگاه سید رسول حسینی
میثاق تهران – فرش آرا مشهد در ورزشگاه شهرداری منطقه11
فردوسی مشهد – گیتی پسند اصفهان در ورزشگاه کارگران2
یاسین پیشرو قم – دبیری تبریز در ورزشگاه شهید حیدریان
مس سونگون ورزقان – مقاومت البرز در ورزشگاه شهید پور شریفی
شهید منصوری قرچک – حفاری اهواز در ورزشگاه شهدای هفتم تیر

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه