اخبار داغ

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد قوچان خبر داد؛

سخنرانی دانشمند برتر دنیا در کنگره ملی علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد قوچان

سخنرانی دانشمند برتر دنیا در کنگره ملی علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد قوچان
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد قوچان گفت: بیست سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران با سخنرانی یکی از چهار دانشمند برتر دنیا در دانشگاه آزاد قوچان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از قوچان خبر، حمید طباطبائی با اشاره به برگزاری بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع ایران توسط دانشگاه آزاد قوچان اظهار داشت: فریدون شهیدی که یکی از چهار دانشمند برتر دنیا در علوم و صنایع غذایی دنیاست، سخنران اصلی بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران در دانشگاه آزاد قوچان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی ادامه داد: بر توجه به برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده، حضور فریدون شهیدی که استاد بیوشیمی دانشگاه مِموریال کانادا است در این همایش دو روزه  قطعی شده و وی سخنران اصلی این کنگره ملی خواهد بود.

,

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این همایش افزود: بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران با محوریت صنعت غذا و پژوهش های کاربردی و با مشارکت انجمن علوم و صنایع غذایی ایران در روزهای 22 و 23 مهرماه سال جاری در هتل طرقبه مشهد برگزار خواهد شد.

,

دبیر کمیته اجرایی بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذائی ایران با اشاره به محورهای این همایش خاطر نشان کرد: روش های نوین فرآوری و نگهداری مواد غذایی، روش های نوین پایش کیفیت در صنایع غذایی، نانوتکنولوژی و نانوبیوتکنولوژی در صنایع غذایی، غنی سازی مواد غذایی، بسته بندی نوین مواد غذایی، غذاهای عملگرا از محورهای برگزاری این همایش خواهد بود.

,

طباطبائی تصریح کرد: برای برگزاری این همایش، استقبال بسیار خوبی از سوی مسئولین و صاحبان صنایع برای مشارکت و حمایت های مادی و معنوی صورت پذیرفته که می توان به مشارکت و حمایت پژوهشکده علوم و صنایع غذایی ایران، ، انجمن تغذیه ایران، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و استانداری خراسان رضوی اشاره داشت.

,

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد قوچان در پایان تاکید کرد: بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران در روزهای 22 و 23 مهرماه توسط این واحد دانشگاهی در هتل طقبه مشهد برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه