اخبار داغ

کتابی که خواندن آن به همه توصیه می‌شود

راه‌های بهبود سریع آسیب‌دیدگی‌های ورزشی به روشی علمی و گام به گام

راه‌های بهبود سریع آسیب‌دیدگی‌های ورزشی به روشی علمی و گام به گام
کتاب «آسیب‌های ورزشی؛ راهنمای گام به گام برای پیشگیری، تشخیص و درمان» که با همکاری تیمی از متخصصان پزشکی تهیه شده است، می‌تواند یک منبع جامع، جدید، شفاف و ضروری برای افراد مرتبط با ورزش به ویژه بازیکنان و مربیان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آس‌پرس، امروزه گسترش رشته های گوناگون ورزشی، زمینه ای هموار را برای رشد پدیده های نامعلوم علمی فراهم ساخته و بسیاری از مکشوفات جدید ورزشی مرهون همین عامل است. در میان مباحث متنوع تربیت بدنی و علوم ورزشی، آسیب شناسی نیز دستخوش پیشرفت های اساسی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

قطعا یکی از مهم ترین و رایج ترین منابع پژوهش و یادگیری موثر و پایدار ،کتاب های آموزشی است، فراگیری از طریق این کتاب این روزها بسیار پراهمیت است. کتاب «آسیب‌های ورزشی؛ راهنمای گام به گام برای پیشگیری، تشخیص و درمان» نیز جدیدترین و آخرین ویرایش کتاب آسیب های ورزشی است که توسط استادان و پژوهشگران فعال در این عرصه به فارسی برگرداننده شده است   این کتاب تالیف «گارث جونز» و «اد.ویلسون» است که توسط دکتر امیرحسین براتی، سید محمد حسینی، ندا رضوانخواه و علی پشابادی به فارسی ترجمه شده است.

,

 

,

بر اساس مطالب این کتاب، درمانگر می‌تواند با توجه به ویژگی و نوع آسیب، در هر مرحله اقدامات شایسته را برای درمان بیماری انجام دهد. علاوه بر این، در دهه اخیر رویکرد متخصصان به درمان های مکمل در درمان آسیب های ورزشی، رو به فزونی بوده است که در این کتاب به این موضوع نیز به تفصیل پرداخته شده است.

,

 

,

کتاب «آسیب‌های ورزشی؛ راهنمای گام به گام برای پیشگیری، تشخیص و درمان» همچنین برای دانشجویات تحصیلات تکمیلی آسیب ورزشی و حرکات اصلاحی توصیه شود.

,

 

,

این کتاب یک راهنمای کامل برای تشخیص، درمان و پیشگیری از آسیب‌های ورزشی است که با همکاری موسسه پزشکی بریتانیا تهیه شده است. کتاب حاضر تمام موارد لازم از جمله اسپرین، استرین و شکستگی را پوشش داده است و کمک می‌کند تا فرد هرچه زودتر به ورزش بازگردد و همچنین احتمال خطر در مشکلات آینده را کاهش می‌دهد.

,

 

,

بیش از 70 آسیب ورزشی شایع با اطلاعات کامل از علائم، دلایل، درمان و توانبخشی در این کتاب آورده شده است که با مطالعه آنها می توان فهمید که هر آسیب چگونه روی بدن تأثیر می‌گذارد. این موضوع به‌وسیله شگل‌های  آناتومیکی نشان داده شده است.

,

 

,

کتاب کتاب «آسیب‌های ورزشی؛ راهنمای گام به گام برای پیشگیری، تشخیص و درمان» با بهای 39900 تومان، در قطع رحلی و در 264 صفحه به صورت تمام رنگی از سوی انتشارات ورزش به بازار عرضه شده است.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه