اخبار داغ

کاندیدای احتمالی مجلس دهم شهرستان فسا چه کسانی هستند؟

کاندیدای احتمالی مجلس دهم شهرستان فسا چه کسانی هستند؟
قابل پیش بینی است که در انتخابات آینده چهره های مختلف و صاحب رای وارد عرصه خواهند شد و با توجه به تحولات دولت احتمالاً برخلاف انتخابات گذشته که میانه دار اصلی دو چهره اصولگرا بودند در این انتخابات رقابت بین اصوالگرایان و اصلاح طلبان شدت خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به گزارش فسایی؛ با وجود اینکه نزدیک به 4ماه تا دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی است برخی از چهره ها و شخصیت های سیاسی و اجتماعی از مدت ها قبل به صورت پیدا و پنهان برای شرکت در انتخابت پیش رو و تصاحب کرسی نمایندگی مجلس دهم از حوزه انتخابیه فسا خیز برداشته اند.و هر چه به زمان برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیکتر می شویم. فعالیت های انتخاباتی داغ تر و حضور چهره های گمنام و مشهور در این رقابت ها شفاف تر می شود. حضور کاندیداهای احتمالی درمناسبت های ملی، مذهبی و سیاسی و یا تشکیل نشست های ماهانه و حتی هفتگی در حال یارگیری و عناصر سیاسی حتی همسو و غیر همسو با جریانات خویش می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فسایی, , با وجود اینکه نزدیک به 4ماه تا دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی است برخی از چهره ها و شخصیت های سیاسی و اجتماعی از مدت ها قبل به صورت پیدا و پنهان برای شرکت در انتخابت پیش رو و تصاحب کرسی نمایندگی مجلس دهم از حوزه انتخابیه فسا خیز برداشته اند., .,

تشکیل کمیته ها، شرکت در مجالس عمومی وخصوصی ، ترحیم ، عروسی ، یادواره ها ، مسابقات ورزشی ، جشنواره های فرهنگی ، هنری ، ارتباط مستمر با تشکل ها و هیات های مذهبی وجریان های سیاسی ،مصاحبه با رسانه های گروهی و مطبوعات و درج مقاله، خبر، گزارش و....حکایت ازعزم جدی این افراد برای ورود به پارلمان دهم و تکیه زدن بر کرسی سبز رنگ بهارستان را دارد. 

,  ,

قابل پیش بینی است که در انتخابات آینده چهره های مختلف و صاحب رای وارد عرصه خواهند شد و با توجه به تحولات دولت احتمالاً برخلاف انتخابات گذشته که میانه دار اصلی دو چهره اصولگرا بودند در این انتخابات رقابت بین اصوالگرایان و اصلاح طلبان شدت خواهد گرفت.

,

طبق آخرین گزارشات سایت فسایی نام این افراد بیشتر از دیگران در گمانه زنی های سیاسیون برای حضور در انتخابات شنیده می شود:

, طبق آخرین گزارشات سایت فسایی نام این افراد بیشتر از دیگران در گمانه زنی های سیاسیون برای حضور در انتخابات شنیده می شود:,

 

,

دکتر محمد حسن دوگانی:

, دکتر محمد حسن دوگانی:,

 وی تقریباً جدی ترین کاندیدای انتخابات بعدی است. دوگانی در حال حاضر برای سومین دوره متوالی نمایندگی مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی را برعهده دارد و به عنوان یکی از باتجربه های مجلس فعلی شناخته می شود. نکته قابل توجه این است که دوگانی توانسته در مجلس نهم به کمسیون برنامه و بودجه و محاسبات که به عنوان گلوگاه اقتصادی کشور شتاخته می شود راه یابد .

,

نکته جالب اینکه دوگانی جزو محدود نمایندگان فارس است که توانسته سه دوره در مجلس حضور داشته باشد به همین خاطر برخی نزدیکانش از وی به عنوان سناتور نام می برند.

,

 

,

دکتر محمد جواد جمالی:

, دکتر محمد جواد جمالی:,

 وی از چهره های میانه رو اصولگرایان بوده و رابطه خوبی با اصلاح طلبان دارد. شنیده می شود حتی دفتر ستاد انتخاباتی وی اجاره شده و برخلاف دوره های قبل عزم وی برای شرکت در انتخابات جدی است. جمالی تا چند وقت پیش رئیس بیمارستان فوق تخصصی نجیمه تهران بود و بخاطر حضور در انتخابات استعفا داده است. تخصص دکتر جمالی جراحی عمومی و اصالتاً نوبندگانی است.در کارنامه وی معاونت درمان نیروی دریایی، موسس و رئیس بیمارستان ایران شیراز،  رئیس بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر(عج) تهران ،  مسئول مراکز درمانی ایران در دبی و ریاست بیمارستان فوق تخصصی نجیمه تهران به چشم می خورد.

,

 

,

دکتر سید محمد حسین اجاقی:

, دکتر سید محمد حسین اجاقی:,

 از پزشکان فعال در عرصه های مختلف اجتماعی است. با وجودی که معمولاً وی را یک چهره میانه رو می شناسند اما در برخی محافل از وی به عنوان کاندیدای اصلی و نهایی اصلاح طلبان فسا نام می برند. در کارنامه وی ریاست بیمارستان دارب، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی فسا ، ریاست شبکه بهداشت و درمان استهبان به چشم می خورد. وی در حال حاضر مسئول واحد بهداشت و روان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی فساست. اجاقی پزشک عمومی می باشد.

,

 

,

دکتر محسن حسن پور:

, دکتر محسن حسن پور:,

حسن پور حقوقدان و دفتر وکالت دارد. در برخی محافل با توجه به ششده ای  بودن وی حضورش را اهرمی برای ریزش آرای دوگانی در منطقه ششده و قره بلاغ قلمداد می کنند.

,

 

,

مهندس محمود رضایی:

, مهندس محمود رضایی:,

 در کارنامه وی سابقه مدیرت اجرایی استانداری فارس، معاونت شهرداری شیراز، شهردار فسا و مشاورحقوقی جهاد کشاورزی و معاونت شهرداری کلان شهر تهران به چشم می خورد. وی فرزندطایفه ی عبدالرضایی از اعراب خمسه فارس می باشد و برادر وی دکتررضا رضایی برای دو دوره متوالی نمایندگی مردم جهرم در مجلس را برعهده داشته است.

,
 
,

رامین حسینی:

حسینی میانشهری است و کارمند دادگستری شیراز می باشد و سابقه خاصی در فعالیت های شهرستان ندارد. گفته می شود وی اصلاح طلب است.وی فرزند شهید نیز می باشد.

,

رامین حسینی:

, رامین حسینی:,

حسینی میانشهری است و کارمند دادگستری شیراز می باشد و سابقه خاصی در فعالیت های شهرستان ندارد. گفته می شود وی اصلاح طلب است.وی فرزند شهید نیز می باشد.

,

یحیی صادقی:

, یحیی صادقی:,

 وی سابقه مدیرکلی سیاسی و انتخابات استانداری فارس، فرماندار شهرستان مهر، ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر ششده فسا و شهرستان داراب ، همچنین سابقه تدریس در دانشگاه را دارد. صادقی متولد میانشهر  است.

, وی سابقه, فارس،, .,  صادقی متولد ,

 

,

غلامحسین زارع پور:

, غلامحسین زارع پور:,

 از سوابق  وی  می توان به مدیرکلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس ، تدریس در دانشگاه و فرماندار شهرستان های فسا و کوار  اشاره کرد.

,

 

,

خانم طاهره مجیدی:

, خانم طاهره مجیدی:,

 وی مشاور سازمان در امور زنان و خانواده مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور ، مدیریت انتقال خون شهرستان فسا و عضویت چند دوره شورای شهر فسا و تشکیل موسسه حمایتی زنان بی سرپرست و بد سرپرست را در پرونده کاری خود دارد.

, .,

 

,

دکتر محسن زارعی جلیانی :

, دکتر محسن زارعی جلیانی :,

وی دکترای تخصصی علوم قرآن و حدیث دارد و در حال حاضر به ​عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان فعالیت می کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه