اخبار داغ

روز شمار هفته دفاع مقدس 94/ برگزاری رژه 31 شهریور با حضور نیروهای مسلح استان البرز

روز شمار هفته دفاع مقدس 94/ برگزاری رژه 31 شهریور با حضور نیروهای مسلح استان البرز
روزشمار هفته دفاع مقدس امسال اعلام و برنامه های این هفته توسط فرمانده سپاه استان البرز تشریح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
گروه استانی «تیتریک»،همزمان با سالروز حمله رژیم بعثی به ایران در 31 شهریور، رژه نیروهای مسلح استان البرز، رأس ساعت 8 و 30 دقیقه روز سه شنبه 94/6/31 جنب مرکز هیئت رزمندگان انصار در حد فاصل میدانفجر و میدان امام خمینی(ره) کرج  با حضور نیروهای مسلح استان البرز برگزار خواهد شد.

روز شمار هفته دفاع مقدس 95/ برگزاری رژه 31 شهریور با حضور نیروهای مسلح استان البرز
, گروه استانی «تیتریک»،, گروه استانی «تیتریک»،, گروه استانی «تیتریک»،, گروه استانی «تیتریک»،, گروه استانی , تیتریک,
,
, روز شمار هفته دفاع مقدس 95/ برگزاری رژه 31 شهریور با حضور نیروهای مسلح استان البرز,


فرمانده سپاه استان البرز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با دعوت از مردم برای حضور در مراسم رژه امسال، اظهار داشت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس که همزمان با بازگشایی مدرسه ها در سراسر کشور است، روز روحانیت ، علم و دانش پژوهی نام دارد که در این روز به نقش هدایتگری روحانیون و سربازان عرصه جهاد و شهادت خواهیم پرداخت.
سردار استاد حسینی، نام دومین روز از این هفته را که در روز پنجشنبه خواهد بود، روز گرامیداشت شهیدان، جانبازان، طلایه داران و فجرآفرینان اعلام کرد و گفت: در این روز نقش جانفشانی های شهدا و ایثارگران در جنگ 8 ساله اشاره خواهد شد و علاوه بر برنامه هایی از این دست قبور مطهر شهدا عطر افشانی خواهد شد و البته در طول سال دیدار با خانواده شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطرات آنان یکی از برنامه های سپاه  استان است که به طور مرتب انجام میشود.
وی روز جمعه سوم مهر را روز معنویت ، زنان و دفاع مقدس نام برد و ضمن تأکید بر حضور منسجم تمامی آحاد برای شرکت در نماز وحدت آفرین جمعه، گفت: در این روز نگاهی ویژه به نقش خانواده و سبک زندگی اسلامی با محوریت حضور زن مسلمان ایرانی خواهیم داشت و باید از این فرصت برای شناساندن زنان ایثارگر ایرانی در آن دوران طلایی که هم از پشت جبهه ها به حمایت از رزمندگان میپرداختند و هم پسران و همسران خود را راهی جنگ حق علیه باطل مینمودند، بپردازیم.
این مسئول شنبه را نیز روز دفاع همه جانبه جوانان و پشتیبانی اصناف از رزمندگان ، یکشنبه 5 مهر را روز ولایتمداری رزمندگان جهادگر ، آزادگان و پیشکسوتان، دوشنبه وحدت ملی، بصیرت و دشمن شناسی و بیداری اسلامی و روز سه شنبه آخرین روز را روز فرماندهان و حماسه سازان دفاع مقدس اعلام کرد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، خاطر نشان کرد: استکبار ستیزی رزمندگان اسلام بود که حماسه های به یاد ماندنی دفاع مقدس را رقم زد و این چیزی نیست که هرگز فراموش شود.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه