اخبار داغ

به مناسبت هفته دفاع مقدس:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در کبودراهنگ برگزار می شود

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در کبودراهنگ برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در کبودراهنگ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ، محمود بداغی اظهار داشت: این همایش یکی از مهمترین برنامه ها در هفته دفاع مقدس است که به صورت همزمان در سراسر کشور به منظور نهادینه کردن ورزش های همگانی و تبیین آثار و ارزش های همیشه جاوید دفاع مقدس در زندگی ملت ایران برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

وی زمان برگزاری این همایش را صبح روز جمعه سوم مهر ماه از ساعت 7 صبح اعلام کرد و افزود: این همایش از مکان میدان امام حسین (ع) کبودراهنگ شروع و به یکی از اماکن تفریحی شهر که متعاقبا اعلام خواهد ختم می شود.

,

بداغی از برنامه ریزی های لازم برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن این همایش خبر داد و گفت: از همه اقشار مردم به خصوص خانواده های معظم شهدا و ایثار گران همچنین مسئولان و بسیجیان برای شرکت در این برنامه باشکوه و تاثیرگذار دعوت می کنیم.

,

وی از اهدای ده ها جوایز ارزنده به شرکت کنندگان همایش به قید قرعه خبر داد و افزود: این جوایز از سوی ادارات مختلف شهرستان تهیه شده است و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این همایش به یکی از پایگاه ها یا حوزه های مقاومت بسیج در کبودراهنگ مراجعه نمایند.

,

فرمانده سپاه کبودراهنگ گفت: سازمان بسیج بر اساس رسالت خود در راستای کمک و توسعه ورزش همگانی به خصوص نهادینه کردن فرهنگ پیاده روی با همکاری فرمانداری و ادارات شهرستان این برنامه را اجرا خواهد کرد.

,

وی اظهار امیدواری کرد با اجرا کردن این گونه برنامه ها گام های مثبتی در جهت سلامت اقشار جامعه برداشته شود.
انتهای پیام/پ

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه