اخبار داغ

انتشار رمان «دختران آفتاب» با تقریظ رهبر انقلاب

انتشار رمان «دختران آفتاب» با تقریظ رهبر انقلاب
«دختران آفتاب»رمانی با مضمون ترویج سبک زندگی اسلامی و موضوع حجاب و عفاف ،مورد تجلیل رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فاش نیوز، «دختران آفتاب » به زودی در چاپ جدید خود با تقریظ رهبر معظم انقلاب منتشرخواهد شد. رمان «دختران آفتاب »که تا کنون به چاپ نهم رسیده است به زودی در چاپ جدید خود با تقریظ رهبر معظم انقلاب منتشرخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حضرت آیت الله خامنه ای اخیرا" در تجلیل از کتاب دختران آفتاب فرموده‌اند: «بنده بهترین کتابی که راجع به عفاف و حجاب خوانده‌ام همین کتاب دختران آفتاب است» 

کتاب داستانی «دختران آفتاب» نوشته امیر حسین بانکی، محمد دانشگر و محمد رضا رضایتمند در انتشارات سروش به چاپ رسیده است.

, حضرت آیت الله خامنه ای اخیرا" در تجلیل از کتاب دختران آفتاب فرموده‌اند: «بنده بهترین کتابی که راجع به عفاف و حجاب خوانده‌ام همین کتاب دختران آفتاب است, حضرت آیت الله خامنه ای اخیرا" در تجلیل از کتاب دختران آفتاب فرموده‌اند: «بنده بهترین کتابی که راجع به عفاف و حجاب خوانده‌ام همین کتاب دختران آفتاب است,
,
,

«دختران آفتاب» اگرچه داستان است، در واقع تحقیقی روان شناختی و جامعه شناختی و فرهنگی و دینی درباره زنان است. دختران آفتاب خواسته است که زن و منزلت و شخصیت و هویت او را بشناساند؛ به خودش، به مَردَش، به جامعه اش، و به تاریخ گذشته و سرنوشت آینده اش؛ همان گونه که هست و همان گونه که باید باشد.

,

این اثر، روایت چند دختر است که در اردویی همسفر می‌شوند. نویسنده در این داستان به مسایل مختلف اجتماعی، سیاسی، دینی و مذهبی می‌پردازد. این رمان تلاش دارد به برخی از پرسش‌ها در حوزه نقش اجتماعی زنان، با بیانی روان و داستانی پاسخ دهد و سعی می‌کند تا منزلت، شخصیت و جایگاه واقعی زن را به خودش، اطرافیانش و جامعه‌اش همان‌گونه که شایسته آن است، بشناساند. در این رمان به مسایلی مانند کنوانسیون زنان، زن در غرب، فمینسیم و جنبش زنان پرداخته شده است. 

خوانندگان «دختران آفتاب» به سرمنزل تفکری می رسند که انسان را می بیند و اعتبار می بخشد؛ خواه زن باشد خواه مرد. این کتاب از معدود داستان هایی است که بیش از یک نویسنده دارد و سبب آن هم چند جنبه ای بودن محتوای آن است. این کتاب به صورت داستان گونه، سبک زندگی اسلامی را ترویج کرده و به تصویر می کشد.

,
,
,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه