اخبار داغ

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

عکس های دیده نشده از شهید سید اکبر امیر زاده+ وصیتنامه

عکس های دیده نشده از شهید سید اکبر امیر زاده+ وصیتنامه
به مناسبت هفته دفاع مقدس، عکسهای دیده نشده از سید اکبر امیر زاده جوانی انقلابی که در کنار نائب امام زمان خود را در کربلای ایران تنها نگذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تنگستان نما، به مناسبت هفته دفاع مقدس، عکسهای دیده نشده از سید اکبر امیر زاده جوانی انقلابی که در کنار نائب امام زمان خود را در کربلای ایران تنها نگذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،,
 
,
قسمتی از وصیت نامه شهید سید اکبر امیرزاده
, قسمتی از وصیت نامه شهید سید اکبر امیرزاده,
 
,
پدر و مادرم ؛ خواهران و برادرانم ، خویشاوندان و دوستانم ؛ شما همگی خود آگاهید که آنچه که موجب ضعف اسلام در کمال اوج آن شده و آنچه که باعث شد اسلام ده ها فرقه و گروه مختلف در آید و بین مسلمانان اختلاف بیفتد عدم اطاعت از فرمان رسول الله (ص) بود و عدم اطاعت از رهبری و فرماندهی بود .
,
 
,
پس مبادا عدم اطاعت از رهبری در جامعه تکرار شود که به عذاب الهی دچار خواهید شد ‏و اما شما ای خواهرانم ، آن چیز که بیش تر از هر چیز استعمار و استعمارگران را به لرزه می اندازد و بیش تر از خون سرخ من حائز اهمیت است حجاب توست ؛ پس آن را محکم بگیر و تا آخرین خون حجابت را که سنگر زینت ؛ عزت و افتخار است حفظ کن زیرا سرلوحۀ هر فسادی بی حجابی است.
,
 
,
پدر شهید می گوید : نسبت به کمک به همسایه ای نیازمند غفلت کرده بودم  شهید  در عالم  رؤیا  آمد  ‏نزد من و گفت : پدر چرا توجهی به همسایه فقیرت نمی کنی ؟ چرا نگاه نمی کنی که پشت پیراهنش پاره شده ؟ فردا صبح آن آقا را دیدم تا بله پشت پیراهنش پاره شده و به او کمک کردم .
,

 

,

, , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه