اخبار داغ

رئیس شورای اداری شهرستان لنده:

امنیت امروز جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است

امنیت امروز جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است
رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: امنیت یکی از مهمترین شاخصه های زندگی بشر است که امنیت امروز جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، محمد مرادی فرماندار شهرستان لنده در جلسه شورای اداری شهرستان لنده ضمن تبریک اعیاد و مناسبت های ماه مهر و تبریک هفته نیروی انتظامی اظهارکرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت عمومی جامعه است که با تلاش شبانه روزی خود توانسته است رضایت اقشار مختلف مردم را در جامعه کسب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده,

وی افزود:در سایه امنیت پایدار در ابعاد مختلف جامعه است که توسعه و پیشرفت در جامعه حاکم خواهد شد.

,

رئیس شورای اداری شهرستان لنده تصریح کرد: هرموجود زنده ای نیازمند امنیت است و اگر امنیت بر فضای زندگی موجودات حاکم نباشد هرج و مرج تمام فضای زندگی موجودات را فراخواهدگرفت.

,

وی تاکید کرد: امروز نیروی انتظامی با اقتدار کامل در راستای برقراری امنیت پایدار جامعه از عملکرد قابل قبولی برخوردار است.

,

مرادی اظهارکرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از امن ترین کشورهای منطقه محسوب می شود و این در حالی است که نا امنی کشورهای منطقه را فراگرفته است.

,

فرماندار شهرستان لنده گفت: یقیناً امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون مجاهدت ها و رشادت های شهیدان و ایثارگرانی است که در راه برقراری امنیت پایدار جامعه از جان خویش گذشتند تا امنیت را برای ما برقرارکنند.

,

رئیس شورای اداری شهرستان لنده اظهارکرد: امنیت یکی از مهمترین شاخصه های زندگی بشر است که امنیت امروز جامعه مرهون تلاش  های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه