اخبار داغ

طرح های اقتصاد مقاومتی نسخه ای شفا بخش در پسا تحریم

طرح های اقتصاد مقاومتی نسخه ای شفا بخش در پسا تحریم
سازمان بسیج سازندگی پیشگام طرح های اقتصاد مقاومتی است که در قالب تصویر این فعالیت ها ارائه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، طرح های اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان غربی امسال نیز همچون سال های گذشته در استان اجرایی شده و روند فعالیت این طرح ها در قالب گزارش تصویری ارائه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مأموریت ‌های مهم سازمان بسیج سازندگی در عرصه‌ های مختلف موجب شده تا این سازمان در سه عرصه مهم اقتصاد مقاومتی، محرومیت ‌زدائی و گروه‌ های جهادی فعالیت های لازم را انجام دهد.

,

یکی از ماموریت های ویژه این سازمان طرح های اقتصاد مقاومتی است که سازمان بسیج سازندگی استان آذربایجان غربی با فرمان مقام معظم رهبری و در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات حضرت آقا این سازمان وارد عرصه شده و به ‌دور از شعارزدگی خدمات گسترده‌ ای را به اقشار مختلف ارائه می‌ کند.

,

200 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان از سوی سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدا در سال گذشته ارائه شده و بیش از یک هزار و 200 کارگاه در استان راه‌ اندازی شده است که موجب اشتغال ‌زایی مستقیم برای 5 هزار نفر شده است.

,

اجرای طرح‌ های اقتصاد مقاومتی موجب افزایش تولید و مهاجرت معکوس در استان شده و امسال 30 میلیارد تومان تسهیلات در زمینه طرح‌ های اقتصاد مقاومتی ارائه‌ شده که با توجه به حجم تقاضا، درخواست 10 میلیارد تومان نیز ارائه ‌شده است.

,

در سال جاری در 27 عرصه از جمله پرورش و نگهداری دام، زنبورعسل، ماکیان، مرغ بومی، شترمرغ، داربست کردن باغات و کاشت گیاهان داروئی پروژه‌ های مختلف اقتصاد مقاومتی را این سازمان اجرا می‌ کند.

,

همچنین این سازمان در زمینه خشک‌ کن، پودر کن، بسته ‌بندی، روغن ‌گیری، عصاره گیری، لبنیات و راه ‌اندازی صنایع کوچک تبدیلی نیز فعالیت می کند.

,

10 غرفه دائمی فروش محصولات اقتصاد مقاومتی در ارومیه در حال حاضر راه ‌اندازی است و مازاد محصولات نیز صادر می ‌شود که امیدوارم این فعالیت‌ ها ادامه یافته و آذربایجان غربی به‌عنوان دروازه صادرات محصولات اقتصاد مقاومتی مطرح باشد که تسهیلات 5 تا 30 میلیون تومانی به متقاضیان ارائه می شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

چمران کرمی

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه